Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] *100# nu mai functioneaza dupa dezactivare YOXO

Dupa ce am dezactivat YOXO si am revenit la prepay nu-mi mai functioneaza *100#. Imi zice "Serviciul este indisponibil. Pentru informatii despre contul tau Yoxo te rugam sa accesezi Yoxo Messenger din aplicatia dedicata.". Cum pot rezolva aceasta problema? Au trecut 6 zile de la dezactivarea YOXO.

ionutr
ionutr

ionutr

User level
Nivel
0
31 / 100
puncte
Custom field 2
ionutr
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Da, am incercat. Nu s-a schimbat nimic.

ionutr
ionutr

ionutr

User level
Nivel
0
31 / 100
puncte
Custom field 2
ionutr

Luna trecuta, am renuntat si eu la un abonament YOXO,iar numarul l-am trecut pe prepay. Din primul minut, de cand am trecut numarul pe prepay, imi functiona *100#, *133#,etc fara problema.

*133# imi functioneaza si mie. Doar *100# nu functioneaza

ionutr
ionutr

ionutr

User level
Nivel
0
31 / 100
puncte
Custom field 2
ionutr

Cel mai probabil trebuie resetat ceva pe cont si refacuta asocierea numarului de telefon cu serviciul SelfCare dat fiind faptul ca ai fost schimbata platforma, din post-pay in pre-pay.

Si in cazul abonamentelor, in momentul in care sunt efectuate modificari pe cont (aka repozitionari) trebuie refacute legaturile dintre numarul de telefon serviciile de Cloud, TV Go, MyOrange, etc.

Mi s-a resetat serciciul *100# Selfcare si merge acum.

ionutr
ionutr

ionutr

User level
Nivel
0
31 / 100
puncte
Custom field 2
ionutr

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!