Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Dupa ce am dezactivat YOXO si am revenit la prepay nu-mi mai functioneaza *100#. Imi zice "Serviciul este indisponibil. Pentru informatii despre contul tau Yoxo te rugam sa accesezi Yoxo Messenger din aplicatia dedicata.". Cum pot rezolva aceasta problema? Au trecut 6 zile de la dezactivarea YOXO.
Răspunsuri
Ai incercat scoaterea si introducerea inapoi a cartelei + restart la telefon (cu cartela introdusa in el,bineinteles)?
Da, am incercat. Nu s-a schimbat nimic.
Luna trecuta, am renuntat si eu la un abonament YOXO,iar numarul l-am trecut pe prepay. Din primul minut, de cand am trecut numarul pe prepay, imi functiona *100#, *133#,etc fara problema.
*133# imi functioneaza si mie. Doar *100# nu functioneaza
Cel mai probabil trebuie resetat ceva pe cont si refacuta asocierea numarului de telefon cu serviciul SelfCare dat fiind faptul ca ai fost schimbata platforma, din post-pay in pre-pay.
Si in cazul abonamentelor, in momentul in care sunt efectuate modificari pe cont (aka repozitionari) trebuie refacute legaturile dintre numarul de telefon serviciile de Cloud, TV Go, MyOrange, etc.
Mi s-a resetat serciciul *100# Selfcare si merge acum.
ionutr a răspuns
FaraUnID a răspuns
ionutr a răspuns
tomaciprian a răspuns
ionutr a răspuns
tomaciprian a răspuns
ionutr a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.