Întrebare fară răspuns

ma poate lumina cineva?

buna ziua.
parca imi este rusine sa intreb ori sa mai fac haz aici in acest site.
in luna martie 2021 mai exact in data de 18 puteam primi un telefon cu optiunea de prelungire a contractului pe care-l aveam de 8 euro. am fost contactat de o persoana de sex masculin care m-a informat ca respectivul telefon pe care-l doream eu era sa modific contractul de la 8 la 9 euro luna. am solicitat sa ma lamureasca ce inseamna 9 euro lunar abonamentul, la care am primit raspunsul ca am sa platesc mai mult cu un euro la abonament, numai ca acum cind mi-a venit factura nu mai este vorba de un euro ci de 16.45 lei. sa se fi scumpit asa de mult euro oare? inainte plateam servicii in jur de 50lei, acum mi-a venit servicii 63.35 lei calculat la un curs valutar de 4,9972 lei per euro? nu a fost acest curs valutar in ultimii 10 ani cred in Romania. astazi am primit un bip de la o persoana orange cu nr 0374743083 dar nu am apucat sa iau telefonul de pe masa sa raspund ca respectivul a inchis telefonul. acum la ora 14.10 primesc un mesaj de la serviciul clienti in care imi spune ca am fost cautat dar nu am fost gasit? nu inteleg acesti consultanti oare incaseaza salariu numai pentru dezinformare. am scris aceste rinduri poate o sa vada si alti abonati cam ce salariati sint la aceasta companie. cum pot numi un asemenea impostor oare. asta este compania orange, astia sint salariatii. trebuie sa reziliez contractul ca nu se poate lucra cu niste incompetenti si perversi.

romeo amarandei
romeo amarandei

romeo amarandei

User level
Nivel
1
352 / 750
puncte
Custom field 2
romeo amarandei

Răspunsuri

@romeo amarandei, bine ai revenit în Comunitate!
Chiar dacă nu ai apucat să răspunzi la primul apel, colegii noștri vor mai insista să te sune pentru soluționarea situației. Dacă ai depus o sesizare la noi, îți recomandăm să aștepți să fi reapelat.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

nu a fost nici un prim apel. a fost doar un bip de o secunda dupa care acel personaj a inchis telefonul. dar ce este mai dureros este ca primesc mesaj de la serviciul clienti ca am fost cautat la telefon si nu m-a gasit, deci sint niste perversi. imi pare rau ca ma exprim asa dar mai mult nu merita aemenea personaje. zi faina

romeo amarandei
romeo amarandei

romeo amarandei

User level
Nivel
1
352 / 750
puncte
Custom field 2
romeo amarandei

4,9 lei pentru 1 euro este cursul de schimb cam peste tot, si asta nu de astazi sau de ieri. Cand mergi in oras, arunca un ochi pe la casele de schimb valutar, si o sa vezi faptul ca pretul este cam pe acolo 4,8xxx - 4,9xxx.

Legat de pretul lunar al abonamentului tau......

Aici https://comunitate.orange.ro/questions/2634793-achizitie-xiaomi-redmi-note-9t-rate-puncte-thank-you spuneai ceva de achizitie Xiaomi Note 9T in rate si cu scaderea punctelor OTY.

Daca este vorba de acel telefon si acea modalitate de achizitie, este posibil ca reteua #1 sa te fi incaltat cu o asigurare pentru acel telefon si de aici si diferenta de pret de la cca 5 lei la cca 17 lei.

63,35 : 4,9 = cca 12 euro

Presupunand faptul ca abonamentul tau este de 9 euro, rezulta o diferenta de pret de 3 euro. Adica fix pretul lunar al unei asigurari Basic pentru Xiaomi Note 9T conform aplicatiei de aici https://www.orange.ro/servicii/asigurare/

Nu esti primul si in mod sigur nu vei fi nici ultimul client luat ca din gara de catre consultanti.

@romeo: regretabilă experiența avută, și din păcate nu e un caz izolat. Atunci când vei înceta să-i cauți pe acești slugarnici ai vânzărilor vei observa că te vor căuta ei pe tine, chiar insistent, atât prin apel cât și pe email, în scris. Până atunci tu te conformezi pentru că ți se pare moral, iar ei doar marchează un apel pentru a se justifica că simulează dialogul surzilor.
Fii pregătit pentru un alt eventual apel. E posibil să fie singura ocazie profitabilă; alte încercări vor fi doar pentru că i-ai căutat, dar fără rezultat.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

interesant la abonamentul meu de 8 euro platesc 39,xx lei
Factura: 20 mar 2021
39.65 RON
Ref: 2677164719

nu stiu cum de plateai tu 50 lei - iar la 9 euro cred ca trebuie sa fie 45,xx lei (aproximativ) - chestia cu 63 de lei poate iti vine factura cumulata cu ratele ( nu stiu daca ai rate)

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

@mihai_13 8 euro + TVA e aproape 50 de lei :)

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

asa mi se pare si mie cum zici tu ... dar cum de eu platesc pe 8 euro 39,xx lei !

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

@mihai_13 pentru că la tine a fost 8 euro cu TVA inclus :)

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

da corect ... oare cum de s-a pacalit portocala :)

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

trebuie sa raspund la toata lumea ca sa linistim apele. am avut aproape aceeasi problema ca acuma in urma cu doi ani? la fel am achizitionat un telefon cu optiunea de prelungitre a contractului pe doi ani. numai ca atunci o stimata doamna mi-a facut un nou contract pe doi ani. in urma reclamatiilor facute la orange am gasit intr-adevar o persoana cu care am rezolvat problema. fiind client fidel si cum a calculat respectivul plateam pentru servicii pina in 50 lei lunar in afara de rata la telefon cu care am ramas. dupa cum am spus acuma cind am renegociat contractul cu consultantul orange a spus destul de clar ca trebuie sa trec la abonamentul de 9 euro pentru achizitia telefonului xiaomi9t. am intrebat respectivul consultant ce costuri suplimentare implica aceasta optiune 9 euro la care mi-a spus ca adica in loc de costul pe care-l aveam platesc un euro in plus. dar vad ca este vorba de 3 euro. in legatura cu schimbul valutar vad ca incercati sa-mi spuneti ca la casele de schimb este un curs de nu stiu cit? spuneti-mi si mie in ce zi din acest an a fost cursul euro leu de 4,9972 ? poate o fi eu timpit cum ma cred altii dar nu am auzit de asa curs. si mai este o problema nu cred ca o companie merge pe strada sa vada cursurile valutare si il alege pe cel mai mare pentru facturare, sa fim seriosi.

romeo amarandei
romeo amarandei

romeo amarandei

User level
Nivel
1
352 / 750
puncte
Custom field 2
romeo amarandei

faceti prea mult caz pentru nimica toata fara sa stiti despre ce este vorba va dati cu parerea. contractul meu a fost renegociat in urma cu aproape doi ani. am ajuns la un compromis cu o persoana care a gasit cale de impacare pentru problemele create de compania orange sa-mi faca acel abonament.acuma puteti sa va dat cu parere mult si bine.

romeo amarandei
romeo amarandei

romeo amarandei

User level
Nivel
1
352 / 750
puncte
Custom field 2
romeo amarandei

BNR a incheiat ziua de ieri listand un curs valutar de 4.9243 lei pentru un euro cu o scadere de -0.0002 fata de cotatia precedenta.

Reteaua #1 are impementat ceea ce se numeste "curs valutar preferential". Acest curs valutar preferential este calculat facand o medie a curusul valutar listat de principalele 5 banci comerciale din Romania.

S-a discutat despre asta de N ori. Inclusiv eu am semnalat acest pe un topic, in care am efectuat o simulare de achizitie in magazinul online si, doar din acesta magarie a cursului valutar preferential, reteaua #1 castiga in cazul meu cca 30 lei comparativ cu acelasi pret dar la cursul BNR.

In principiu, atat bancile comerciale de la noi cat si casele de schimb valutar adauga un comision de +2% fata cursul BNR pentru a putea face profit. Nicio banca sau casa de schimb valutar nu va lista euro la acceasi cotatie cu BNR, din motive evidente.

dupa cum se vede aceasta firma numita orange prin adunatura de incompetenti si jefuitori ai banilor oamenilor de rind incearca sa traga de timp cu solicitarea facuta de mine adica ca doresc rezilierea contractului dar prin orice mijloace incearca sa ma tina legat de ei cu acest abonament. in contractul primit scrie destul de clar ca daca nu sint multumit de serviciile oferite ori pretul telefon sau restul scrie destul de clar ca in termen de 30 de zile contractul se anuleaza de comun acord ? si in termen de 5 zile sa le trimit inapoi echipamentul. dar nu inteleg de ce trag de timp si nu vor sa lamurim situatia. oare chiar asa de nemernici sint incit nu vor sa dialogheze cu abonatii? acuma caut oferte sa ma portez la alta firma ca sa termin cu acesti nemernici?

romeo amarandei
romeo amarandei

romeo amarandei

User level
Nivel
1
352 / 750
puncte
Custom field 2
romeo amarandei

adevarul e ca serviciul clienti al orange poate fi imbunatatit, oamenii simplii au asteptari de la orange atunci cand au o problema, in rest toata lumea e fericita, inclusiv orange pentru banii care ii incaseaza. Dar atunci cand un om are o problema, mica sau mare chiar isi doreste sa aiba sustinerea echipei orange. Sa speram ca lucrurile incet incet intra in normal.

gabriel_mnk
gabriel_mnk

gabriel_mnk

User level
Nivel
1
218 / 750
puncte
Custom field 2
gabriel_mnk

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!