Întrebare fară răspuns

Semne de întrebare în privința câștigătorilor Orange Smart Tester

Bună seara tuturor compatrioților care la micul dejun, la prânz și la cină au tot timpul în meniu măcar o portocală (orange)!

Într-o zi la asfințit... n-am rimă pentru-ndrăznit... așa că o să spun simplu: am intrat în secțiunea Smart Tester de pe site-ul Orange să văd dacă mai sunt campanii active. Și mi-a căzut privirea spre câștigătorii ultimei campanii, cea prin care cei care testau YOXO puteau câștiga 3 trotinete electrice Xiaomi M365.

Și ca unul care nu știe că pisica a murit de curiozitate am vrut să văd review-urile câștigătorilor https://www.orange.ro/help/smart-tester/campanii/23/edit

Nu mare mi-a fost surpriza când primul câștigător avea review-urile scrise din 14 februarie 2021 adică în timp ce alții se înscriau pentru a fi selectați ca testeri ai abonamentului Yoxo el era deja... câștigător :)

Al doilea câștigător are review-urile scrise pe 17 martie 2021, deși câștigătorii au fost desemnați pe 15 martie 2021.

Iar al treilea câștigător și-a scris review-urile pe 16 februarie 2021...

Totul e cusut cu ață albă și îți tot arde să participi la toate campaniile promoționale organizate de Orane.

Dar probabil există o explicație... una dintre ele fiind aceea că eu sunt... agresiv în exprimare și pus pe scandal.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Răspunsuri

@alterego: subiectul concursurilor de review-uri măsluite se regăsește deja în comunitate. Adică e despre orbii care încep să vadă și analfabeții care știu carte și au cât vor ei.... parte. Dar oare e vreun concurs altfel? Oricum eu am obosit să înghit promisiuni de schimbare care nu se realizează nici după ani de zile. Dar fiecare cu limitele lui și cu puterea de înțelegere proprie.

@FLo_1 de la Orange chiar aveam așteptări...

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

@alterego: ”Muntele de așteptări” pe care-l aveam peste răbdări, așteptări la care faci tu referire, a dispărut ca prin topire. Iar de atunci, să nu uităm, chiar zilnic cu Orange ne imbrățișăm, dar nu uităm ce s-a-ntâmplat când la ”trântă” noi ne-am luat.

In momentul in care un Smart Tester ofera un review de tipul "O camera buna daca vrei o camera buna in buzunar" sau "Baterie mare care se incarca repede si tine mult" cred ca spune ceva despre nivelul de echipare al testerilor.

In momentul in care un asemena review este acceptat pe pagina dedicata produsului, iar acel Smart Teste intra in concurs si devine potential castigator, orice alt comentariu este frectie la picior de lemn.

https://comunitate.orange.ro/questions/2495780-incheiat-smart-tester-testeaza-xiaomi-10t-lite-5g

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

@FaraUnID nu m-am uitat la calitatea părerilor postate, doar mi-a zgâriat retina datele de postare a review-urilor în afara intervalului de testare efectivă a produsului/serviciului.

E ca și cum ai organiza un drive test la Dacia Spring în weekend-ul ce urmează și dintre cei care testează mașina desemnezi un câștigător a unui moped electric pe baza opiniilor exprimate în urma testării mașinii iar opinia câștigătoare e din timpul săptămânii înainte de perioada de testare propriu zisă.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2
  • am citit review-urile de la S21 ultra (de curiozitate) tin sa precizez ca(,)cu mare greutate datorita greselilor gramaticale "folosite" de autori :) imi lasa impresia ca au fost copiate de pe un link extern si traduse la google translate
  • acum nu pot avea pretentii ca toti testarii sunt "buhnici" dar lasa mult de dorit expresiile stereotipice , testele ar trebui sa fie insotite si de print screen-uri fotografii teste benchmark etc - calitativ review-urile (celor castigatori) pentru mine sunt o(mic)

Bună dimineața lume!

 

Ieri puneam sub semnul întrebării corectitudinea programului Orange Smart Tester în privința desemnării câștigătorilor, nu din perspectiva calității feedback-ului oferit ci a faptului că postarea acelor review-urilor au fost făcută în afara intervalului propriu zis de testare a produsului/serviciului... în timpul înscrierii pentru desemnarea testerilor sau după desemnarea câștigătorilor.

 

Astăzi am aruncat o privire în diagonală în mod aleator prin mai multe campanii Orange Smart Tester, fără a avea pretenția de a fi exhaustiv și am rămas nu doar perplex ci și scârbit: cum este posibil ca persoanele afișate drept câștigătoare să posteze păreri despre produsul testat înainte de a intra în posesia produsului pe care-l testează?!

 

Pur și simplu ai senzația că trăiești în alt film, într-unul în care s-a întâlnit hoțul cu prostul... e adevărat că în curtea sa Orange România face ce vrea pe banii săi dar dacă tot se pretează la astfel de scheme discutabile măcar să nu facă din aceasta un eveniment public.

 

Sunt prea multe cazurile în care câștigătorii afișați au venit cu tema gata făcută uneori chiar înainte de a se afișa testarea vreunui smartphone... eu nu cred în coincidențe.

 

Și-mi amintesc cu amărăciune că acum mulți ani, când mai erau pe piață disponibile telefoanele alea cu nume din 2 - 3 cifre că am cerut și eu unul să-l testez și apoi să scriu pe blogul personal cu rele și cu bune. Am fost refuzat politicos și invitat să particip la loteria aceasta numită nepotism... Orange Smart Tester.

 

Nu mă interesează un drept la replică al organizatorului Orange... "egzistă" o explicație... eu sunt frustrat, anxios... nebunul de serviciu gata să muște de fund pe toată lumea :)

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Cam aceeasi poveste se intampla si in cazul multor omuleti inscrisi Customer Voice.

Acesti fini cunoscatori ai fenomenului au oferit feedback asupra faptului ca doresc notificarile de modificare abonament sa fie incluse direct in factura si nu prin act aditional conform legii. Rezultatul este vizibil aici https://comunitate.orange.ro/questions/2619103-incepe-orange-aplice-practici-inselatoare-mincinoase-clientii

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

@FaraUnID în cazul modificării unilaterale a contractelor deja vorbim despre altceva... ești, cum ar spune românul, și f*** și cu banii luați... în cazul programului Orange Smart Tester te poți doar cruci și revolta de ceea ce pare a fi de fapt.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

@alterego: Nu știi ce este acest program și ce are el la bază? Sunt mesaje cu scopul de a înscrie CANTITATIV (nu CALITATIV), asemeni multor review-uri pe care le găsești și în magazinul de aplicații de pe telefon, dar încurajate (permise) și de organizator (producător).
@FărăUnID: Știai că astfel de teste (aka ”Customer Voice”) sunt făcute doar cu scopul de ”a da bine”, nicidecum pentru ”îmbunătățirea proceselor proprii”. Concret: La un astfel de test, declară în câteva întrebări la rând că nu iți place de serviciile ”beneficiarului sondajului”. Beneficiarul poate fi bancă, partid, furnizor de servicii telecom / energie ..etc. AUTOMAT nu vei fi compatibil pentru a continua chestionarul. Iar de aici concluziile (pentru cei SMART) se deduc singure....

Haideți să nu divagăm de la subiect și să vorbim aici despre toate nemulțumirile noastre.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

@alterego, mulțumim mult pentru sesizare!
Am expus situația semnalată de tine colegilor noștri care se ocupă de campania Smart Tester și ne-au comunicat că, într-adevăr, există o problemă cu data afișării. Platforma nu permite primirea de review-uri după data desfășurarii concursului, în cazul acesta 15 martie. Colegii au verificat și toți participanții au trimis review-urile până pe data de 15 martie.
De asemenea, conform regulamentului, “Desemnarea câştigătorilor se va efectua prin tragere la sorţi care va avea loc pe data de 25 martie 2021, ora 12:00”.
Regulamentul este în continuare publicat pe site: https://www.orange.ro/help/smart-tester/storage/photos/21...

Doamnă dragă (@DanielaH), poate că sunt eu mai sărac cu duhul dar aceasta nu înseamnă că sunt atât de prost de dau în gropi...

Fac programare de 35 de ani și chiar dacă nu mai sunt la fel de calm ca în tinerețe încă nu m-am ramolit și cred că la partea de logică stau bine... spre foarte bine...

Orice campanie Orange Smart Tester se derulează în 2 etape:
1. recrutarea persoanelor potențiale să devină testeri;
2. procesul de testare propriu zis de vreo 2 săptămâni;

Între cele 2 etape există o perioadă în care se anunță cine vor fi testerii și se livrează produsul de testat.

Uitați-vă punctual la campania YOXO... primul review e din 14 februarie 2021... aceasta nu vă spune nimic?!

Și nu doar aceasta... mai e o campanie prin noiembrie - decembrie 2020 și avem review câștigător postat cu 6 luni înainte...

Dar sigur nu e un aranjament în Orange Major ci pur și simplu o banală eroare de afișare...

Cum se face că sistemele acestea fac atâtea greșeli...

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!