Întrebare cu răspuns(uri)

Parola Orange Thank You nu este corecta

Bună ziua!
Vreau sa fac ceva modificări în contul meu și mi se cere parola orange thank you. A fost resetata de un operator call center, dar când o introduc tot mi se zice ca parola nu este corecta. Ce nu fac bine?!
Mulțumesc!

Vlad85
Vlad85

Vlad85

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2
Vlad85
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Bun venit în Comunitate, Vlad85!

Poți modifica chiar tu parola Orange folosind una dintre modalitățile:

  • din contul tău My Orange (accesat pe desktop/ laptop sau din browser telefon), secțiunea setări cont - parola Orange
  • prin apel gratuit la *100# - ramura 3 "Abonamentul meu, opţiuni şi blocare număr" şi apoi 6 - "Modifică parola Orange" (valabil doar în cazul persoanelor fizice, abonamente non-hybrid)

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.

 

Avem mai multe topicuri în Comunitate despre parola Orange. Poți folosi bara de căutare și vei vedea că întrebarea ta are deja un răspuns.

În momentul in care formulezi întrebarea, îți sunt oferite și intrebări similare și în felul acesta vei evita dublarea unui subiect deja dezbătut.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (3)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Bun venit în Comunitate, Vlad85!

Poți modifica chiar tu parola Orange folosind una dintre modalitățile:

  • din contul tău My Orange (accesat pe desktop/ laptop sau din browser telefon), secțiunea setări cont - parola Orange
  • prin apel gratuit la *100# - ramura 3 "Abonamentul meu, opţiuni şi blocare număr" şi apoi 6 - "Modifică parola Orange" (valabil doar în cazul persoanelor fizice, abonamente non-hybrid)

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.

 

Avem mai multe topicuri în Comunitate despre parola Orange. Poți folosi bara de căutare și vei vedea că întrebarea ta are deja un răspuns.

În momentul in care formulezi întrebarea, îți sunt oferite și intrebări similare și în felul acesta vei evita dublarea unui subiect deja dezbătut.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!