Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Mai are cine probleme cu imaginea la TV? Uneori se vede pixelat.
Răspunsuri
Pagina 1 din 2
@emmil99, bun venit în Comunitate!
Ne dai, te rog, mai multe detalii? Ce fel de abonament/ TV deții? Se văd pixelat doar anumite canale sau toate?
Te așteptăm să revii cu mai multe informații.
Salutare! Eu am televiziune prin fibră via Telekom și nu văd nimic pixelat. Poate e doar ceva local, dar trebuie să le comunici celor de la Orange mai multe detalii despre locația ta, etc, pentru a vedea punctual unde este problema!
Baftă!
Pixelat sau cu purici?
@emmil99, s-a rezolvat problema pe care ne-ai descris-o aici? Se vede OK imaginea acum?
Da. Este OK acum. În ultimele 5 zile nu au mai fost probleme.
Ne bucurăm și mulțumim pentru feedback. Te mai așteptăm.
E bine că nu mai există probleme! Eu nu am întâmpinat așa ceva niciodată și am televiziune de mulți ani ( tv satelt și catv).
Bună ziua
Iar a început sa de vadă pixelat la TV fibra.... in fiecare zi, preț de o ora, o ora jumate în special seara în jurul orei 20...
Mă gândesc să nu fie probleme de la ceva echipamente prin apropiere de tine, pe rețea. Sper să se rezopve, dacă semnalezi aici problemele, cum s-a întâmplat și data trecută! Baftă!
Salut
Nu știu ce sa zic, în casa toate echipamentele sunt în regula. Nu cred ca si-ar reveni altfel.Totul durează circa o ora, poate doua.
Mă gândesc și la echipamentele de pe rețea, din proximitatea ta!
Da, ai dreptate, numai ca nu vine nimeni de la Orange sa le verifice. De ieri nu se mai vede nimic la TV și răspunsul de la Orange a fost ca trimit o echipa marți. Marți voi merge sa reziliez contractul cu Orange
Îmi pare sincer rău că ai probleme tocmai acum! Mi se părea corect să poată interveni oricând, inclusiv astăzi, dar asta este! Multă sănătate și Paște fericit!
Mulțumesc.
Paște fericit!
Bună seara
Am revenit cu date noi. A fost astăzi un tehnician care a încercat tot ce se poate. La final a spus ca e vorba de cutia de pe stâlp de unde e trasa fibra și urmează sa vina o echipa de la București sa o schimbe....
Vio73 a răspuns
emmil99 a răspuns
emmil99 a răspuns
Vio73 a răspuns
emmil99 a răspuns
Vio73 a răspuns
emmil99 a răspuns
Vio73 a răspuns
emmil99 a răspuns
Vio73 a răspuns
DanielaH a răspuns
emmil99 a răspuns
DanielaH a răspuns
delfinas a răspuns
Vio73 a răspuns
DanielaH a răspuns
emmil99 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.