Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] TV se vede pixelat

Mai are cine probleme cu imaginea la TV? Uneori se vede pixelat.

emmil99
emmil99

emmil99

User level
Nivel
0
56 / 100
puncte
Custom field 2
emmil99
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@emmil99, bun venit în Comunitate!
Ne dai, te rog, mai multe detalii? Ce fel de abonament/ TV deții? Se văd pixelat doar anumite canale sau toate?
Te așteptăm să revii cu mai multe informații.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salutare! Eu am televiziune prin fibră via Telekom și nu văd nimic pixelat. Poate e doar ceva local, dar trebuie să le comunici celor de la Orange mai multe detalii despre locația ta, etc, pentru a vedea punctual unde este problema!
Baftă!

Pixelat sau cu purici?

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
3
3928 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

@emmil99, s-a rezolvat problema pe care ne-ai descris-o aici? Se vede OK imaginea acum?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Da. Este OK acum. În ultimele 5 zile nu au mai fost probleme.

emmil99
emmil99

emmil99

User level
Nivel
0
56 / 100
puncte
Custom field 2
emmil99

Ne bucurăm și mulțumim pentru feedback. Te mai așteptăm.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

E bine că nu mai există probleme! Eu nu am întâmpinat așa ceva niciodată și am televiziune de mulți ani ( tv satelt și catv).

Bună ziua

Iar a început sa de vadă pixelat la TV fibra.... in fiecare zi, preț de o ora, o ora jumate în special seara în jurul orei 20...

emmil99
emmil99

emmil99

User level
Nivel
0
56 / 100
puncte
Custom field 2
emmil99

Mă gândesc să nu fie probleme de la ceva echipamente prin apropiere de tine, pe rețea. Sper să se rezopve, dacă semnalezi aici problemele, cum s-a întâmplat și data trecută! Baftă!

Salut

Nu știu ce sa zic, în casa toate echipamentele sunt în regula. Nu cred ca si-ar reveni altfel.Totul durează circa o ora, poate doua.

emmil99
emmil99

emmil99

User level
Nivel
0
56 / 100
puncte
Custom field 2
emmil99

Da, ai dreptate, numai ca nu vine nimeni de la Orange sa le verifice. De ieri nu se mai vede nimic la TV și răspunsul de la Orange a fost ca trimit o echipa marți. Marți voi merge sa reziliez contractul cu Orange

emmil99
emmil99

emmil99

User level
Nivel
0
56 / 100
puncte
Custom field 2
emmil99

Îmi pare sincer rău că ai probleme tocmai acum! Mi se părea corect să poată interveni oricând, inclusiv astăzi, dar asta este! Multă sănătate și Paște fericit!

Mulțumesc.

Paște fericit!

emmil99
emmil99

emmil99

User level
Nivel
0
56 / 100
puncte
Custom field 2
emmil99

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!