Întrebare fară răspuns

Cartela prepay Orange sigilată expirată

Într-una dintre campaniile organizate de Orange - cea cu aruncatul bulgărilor de zăpadă, am câștigat o cartelă prepay Orange.

Am ridicat premiul, conform regulamentului, dintr-un Orange Shop pe data de 19 ianuarie 2021 pe baza de proces verbal.

Pe pachetul prepay Orange scrie că dacă ai primit gratuit cartela SIM prepay în cadrul unei campanii promoționale aceasta trebuie activată în următoarele 90 de zile altfel devine inutilizabilă.

Azi am încercat să activez acel SIM Prepay și surpriză: l-am băgat în 3 telefoane și în toate 3 îmi spune... introduceți cartela SIM deși aceasta este în telefon.

Știu că nu se caută la dinți calul de dar dar nu credeam că Orange se cramponează de 5 euro și distribuie ca premii cartele prepay expirate. Sau poate la ei perioada celor 90 de zile a început o dată cu începerea campaniei promoționale.

Rușinică Orange!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Răspunsuri

@alterego, îmi pare rău pentru situația descrisă de tine. Este posibil ca acea cartelă să fie defectă și de aceea să nu se înregistreze în rețea. O să-ți solicităm în mesaj privat să ne oferi seria SIM pentru a o putea verifica. Mulțumim.

@alterego: Și în București am prins odată, dar și printre rândurile studențimii era obiceiul cu ani în urmă de a oferi cartele prepay cu credit zero. Bineînțeles, aveau mențiunea celor 90 de zile maxim pentru activare (nu era specificată data producerii, ”sic” :))) ), însă tot ca și tine, ”inaugurată” după mai bine de o juma' de an m-am trezit că o pot folosi la orice altceva, dar nu într-un telefon.
Așadar, precum bonificațiile care vin la Orange doar de la 5 euro în sus, așa e și cu prepay-urile noi: le poți activa când vrei tu doar la abonament sau dacă sunt purtătoare de minim 5 euro. Totuși, fiind una gratuită, consideră că nu ai pierdut nimic. Chiar și numărul nu era unul cu o combinație ”de aur”.... deci nu ai ce regreta.Și BTW: O cartelă cu credit zero poți obține oricând.

@DanielaH credeți că e posibil că în regulamentul acelei campanii promoționale să fi fost specificată altă perioadă în care cartela prepay cadou trebuia activată? 30 sau 60 de zile? Că altfel mă uit la cartela SIM și arată din punct de vedere fizic cât se poate de în regulă. Și ar fi curat ghinion să avem de a face de un defect "hardware".

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

@alterego: Știi ce este un SIM prepay cu credit zero neactivat? Este ca un Yoxo pe care l-ai închis sau ca un abonament la care ai renunțat, adică un SIM care eventual îți rămâne ca amintire, dar devenit inutilizabil. Asta nu înseamnă că nu poate fi îlocuit, oricând cu un altul. Cred că știi ce ai de făcut dacă vei dori aceasta.

@FLo_1 ceea ce am eu este cartelă SIM cu credit inițial de 5 euro :)

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

@alterego: Atunci ”succesuri” în recuperarea creditului, sau a unei alte cartele la schimb. Din momentul în care SIM-ul nu era cu zero credit, acesta trebuie până la activare să fie VEȘNIC (vezi cazul SIM-urilor din orice magazine de profil). În caz contrar... rețeaua #1 să-și asume (politicaly correct) consecințele, netrăgându-se pe.... dos.

@FLo_1 eu aveam nevoie de cartelă azi pentru un boost de net mobil... mâine e deja prea târziu și pentru cartelă la schimb și pentru recuperat credit.

Dar ideea nu e că aș avea ceva de recuperat... că la mijloc e un cadou sau premiu... eu gest de generozitate din partea Orange.

Ar fi culmea să merg până în pânzele albe pentru acest neajuns... pot cel mult să le bat obrazul.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

@alterego: La partea cu ”obrazul” te înțeleg și sunt de acor cu tine. Însă suntem nesemnificativi, suntem doar niște vreascuri uscate într-o pădure de ”pățiți”. Iar atât timp cât ține (merge) tactica, ”diferența este în buzunarul”... rețelei #1. Personal din cauza unor astfel de abordări am șters cu buretele 18 ani de abonament și am preferat libertatea unui prepay încărcat de 4-5 ori pe an.
Recomandare pe viitor: organizează-ți alternative (alternative la soluții neplăpcute) astfel încât să nu mai întâmpini ”surprize” rezolvabile doar după îndelungi tratative... sau chiar deloc.

Cel mai probabil au lucrat alt calendar sau a bifat altceva angajatul Orange în sistem atunci când am ridicat cartela din Orange Shop.

Tehnic nu cred să fie un SIM defect... e mai degrabă o problemă de software probabil fără rezolvare software ci doar prin înlocuire hardware.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Întrucât ”sistemul” e făcut în așa fel încât doar pentru abonamente se activează un SIM existent deja, la prepay trebuie înlocuit. Dar cum ai menționat mai sus.... uneori ”mâine” este prea târziu. Pentru aceasta mulțumim rețelei #1.

@alterego, colegii mei tocmai mi-au confirmat acum că au verificat cartela după seria SIM oferită de tine și că ea este încă valabilă, dar că apare ca neactivată în sistem.
Recomandarea lor este s-o inițializezi printr-un apel la 222. Ai făcut acest lucru inițial?
Dacă situația totuși persistă, cel mai bine mergi într-un Orange Shop și colegii de acolo îți vor da un SIM nou dacă vor constata că acesta este defect.

Alterego, ascult-o pe Daniela! Si eu am patit ceva asemanator la sfarsitul lui decembrie. Am pierdut telefonul, am mers la un Shop si am cerut alt SIM. Din pacate, nu l-am bagat atunci intr-un telefon, ci acasa, unde am observat ca nu functioneaza, desi era sim nou si activat. Am avut ghinionul sa fie unul defect, asa ca am mers a doua zi la Shop si am luat unul nou, pe care l-am bagat in telefon, in magazin, sa fiu sigura. Din fericire a mers! Bine ca era deschis magazinul, altfel ramaneam fara abonament pana in 2021. :))

@DanielaH la apelarea numărului 222 îmi spune că nu e înregistrat în rețea.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

S-a rezolvat... nu se poate face absolut nimic... m-a mâncat în fund să mă urc în mașină și să dau o fugă, 20 de kilometri până la cel mai apropiat Orange Shop... nu știu de ce dar în sinea mea doream o poveste cu happy-end.

Când colo fix pix... nu se poate... dar totul e roz... și trebuie să vorbim frumos despre Orange... Q.E.D.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!