Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Daca comand un tv din magazinul Orange și nu sunt mulțumit mai pot să îl returnez?
Returnarea unui produs cumparat din magazinul online defect sau care prezintă urme de deteriorare se poate face în termen de maximum 30 de zile de la primirea comenzii.
Trebuie să anunți că vrei să returnezi produsul şi modalitatea în care vrei să şi se retuneze contravaloarea comenzii, prin una dintre următoarele modalităţi:
Suma de bani plătită pentru comanda iniţială:
Dacă te-ai răzgândit şi nu mai doreşti să cumperi produsul pe care l-ai comandat deja, iar produsul a plecat deja din depozit şi se află la curier în curs de livrare, anularea comenzii nu se mai poate procesa. În această situaţie, există posbilitatea de a refuza livrarea comenzii, la curier. Iar dacă ai plătit deja această comandă, trebuie să contactezi serviciul clienți prin una dintre metodele de mai sus, pentru a stabili împreună cu tine care este cea mai bună modalitate de returnare a banilor.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-returnez-un-produs-comandat-n-magazinul-online-109
Alte răspunsuri
@123aurica, bun venit în Comunitate!
Dacă ai achiziționat produsul din magazinul online, uite aici un topic a cărui soluție cred că te poate ajuta: https://comunitate.orange.ro/questions/2251752
Suntem aici dacă mai ai nevoie de alte detalii.
@123aurica, de unde intenționezi să cumperi televizorul? Dintr-un magazin fizic sau din magazinul online?
Din magazinul online.
Returnarea unui produs cumparat din magazinul online defect sau care prezintă urme de deteriorare se poate face în termen de maximum 30 de zile de la primirea comenzii.
Trebuie să anunți că vrei să returnezi produsul şi modalitatea în care vrei să şi se retuneze contravaloarea comenzii, prin una dintre următoarele modalităţi:
Suma de bani plătită pentru comanda iniţială:
Dacă te-ai răzgândit şi nu mai doreşti să cumperi produsul pe care l-ai comandat deja, iar produsul a plecat deja din depozit şi se află la curier în curs de livrare, anularea comenzii nu se mai poate procesa. În această situaţie, există posbilitatea de a refuza livrarea comenzii, la curier. Iar dacă ai plătit deja această comandă, trebuie să contactezi serviciul clienți prin una dintre metodele de mai sus, pentru a stabili împreună cu tine care este cea mai bună modalitate de returnare a banilor.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-returnez-un-produs-comandat-n-magazinul-online-109
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.