Întrebare cu răspuns(uri)

Apelare WIFI HTC U Ultra

Ziua buna. In zona in care locuiesc au inceput sa fie mari probleme de semnal, din cauza noilor blocuri construite in zona. Am un HTC U Ultra, cumparat din Romania (primit de la sotie, cumparat de la Altex, daca bine imi amintesc.) Undeva in niste meniuri am descoperit Apel Wifi si tare as avea nevoie de el, tinand cont ca in casa stau cu telefonul setat in 2G. Problema e ca nu se poate activa. Trebuie sa solicit serviciul Orange-ului? Sau?
Multumesc,

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ziua buna :)
Serviciul se activeaza automat, nu trebuie anuntat Orange in acest sens, insa din ce am observat pe https://www.orange.ro/servicii/apel-wifi/ este o lista cu terminalele compatibile, iar telefonul mentionat nu apare in lista, cred ca aceasta e problema de fapt.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (2)

67%

2 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@doruluca: Apelarea WiFi este activă doar în condițiile în care ai cel puțin abonament cu date 4G incluse sau dacă ești pe prepay atunci îți trebuie opțiune activă de minim 5 euro pe cont. Dacă nu te încadrezi în ”tipar”.... ia-ți gândul. Revino cu detalii sau cu lămuriri dacă s-a schimbat ceva.

Flo_1, multumesc pt raspunsul tau .... clar. Am prepay cu optiune de 6 euro activa. Se pare ca ma incadrez in tipar. Mai departe? :)

Ziua buna :)
Serviciul se activeaza automat, nu trebuie anuntat Orange in acest sens, insa din ce am observat pe https://www.orange.ro/servicii/apel-wifi/ este o lista cu terminalele compatibile, iar telefonul mentionat nu apare in lista, cred ca aceasta e problema de fapt.

mai departe, dacă opțiunea de apel wifi e activată și nu e funcțională te lămurești cu Orange pentru că e o problemă între operator și terminal. Degeaba te uiți prin liste și alte setări. Activarea e o chestiune de o simplă "bifă", că vrei sau... nu. Nu e de configurat altceva.

Presupun ca nu ai nici VoLTE, asa-i? Asta, evident, presupunand ca ai trece telefonul pe 4G. Altfel n-o sa ai oricum.

Din cate stiu eu, da, serviciile (VoLTE si VoWIFI) trebuie activate pe SIM, si telefonul trebuie sa le suporte pe partea de soft. In principiu VoLTE-le se activeaza singur. VoWIFI trebuie activat din meniu, asa cum ai si incercat.

Verifica meniul INFO (*#*#4636#*#*). Pune un screenshot aici din sectiunea Phone Information, fara nr de telefon si alte date personale. Ne intereseaza doar partea cu "bifele" de mai jos.

Lista de pe site-ul Orange e mai mult cu titlu informativ, si nu reflecta in totalitate realitatea. Cu alte cuvinte, sunt telefoane care nu sunt in lista respectiva, pentru ca nu sunt comercializate de Orange, si merg perfect pe VoLTE si VoWIFI, si sunt telefoane in lista care nu merg, cu toate ca sunt cumparate de la Orange.

In concluzie, pentru VoLTE si VoWIFI, ai nevoie de 3 lucruri:
1. un SIM cu serviciile activate de catre Orange. Daca nu sunt activate default, poti cere sa ti le activeze printr-un apel la 300, sau chat Djingo.
2. semnal LTE in zona (pentru VoLTE). Pentru VoWIFI nu e obligatoriu.
3. suport in soft, specific pentru Orange RO, de la producatorul telefonului.

In principiu, telefoanele mai noi au suport nativ in soft pentru Orange RO, ceea ce inseamna ca tot ce ramane de facut este sa te asiguri ca ai serviciile activate pe partea Orange.
Acuma, telefonul din subiect e destul de vechi (2017 daca am vazut eu bine), ceea ce inseamna ca, daca serviciile sunt deja activate pe SIM, problema e la producator.
Ca idee, in general, daca telefonul nu a venit cu suport pentru operatorul respectiv, nu se mai adauga pe parcurs, chiar daca primeste update-uri de soft.

In cazul tau, tind sa cred ca problema e de soft, nu la Orange. Dar poti verifica daca serviciile sunt activate sau nu, si sa le activezi eventual cu un apel la Orange.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Multumesc pentru raspuns @arsradu. Posibil din cauza softului. Am crezut ca poate exista versiune mai noua de firmware, am cautat la produca tor dar nu este. Probabil, cea mai buna solutie va fi sa schimb telefonul. Am atasat prinscreen-ul. Zi frumoasa.

Da un telefon la Orange si cere sa ti se activeze/reactiveze serviciile de Volte si Vowifi. Momentan pare ca nu ai serviciile active. Cu alte cuvinte SIM-ul nu e provizionat. Vezi daca poti sa le activezi.

Intr-adevar, daca nu exista update mai nou, intrucat softul este deja cel mai probabil dedicat pentru Romania, nu ai ce sa mai speri pe partea asta. Dar vezi cu activarea serviciilor la Orange intai. Poate ai noroc.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Telefonul nu are incluse setările Volte/Vo-wifi. Soluția ar fi sa cauți un firmware mai nou pe XDA și eventual să nimerești un profil volte/vo-wifi asemănător cu ORO. Aici ai mai multe detalii
https://forum.softpedia.com/topic/1092122-digi-mobil-apel...
Succes!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!