Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Probleme secțiune facturi în "Contul meu"

Bună ziua,

Poate verifica ce se întâmplă în "Contul meu", atât pe site cât și în aplicatie, în secțiunea Facturi pentru ca deși am achitat în avans îmi apar facturi neachitate, cu scadenta depășită, și soldul contului apare cu -.
O sa revin cu informații dacă îmi apar penalități pentru aceste depășiri de scadente. Mulțumesc.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut!
Faptul ca apare cu "-" înseamnă că ai plătit în plus.. este foarte posibil ca ratele pe care le ai sa nu fi fost repartizate unde trebuie și sa fi fost scăzute din factura de servicii.. deci apare ca ai plătit servicii în avans și nu ai plătit ratele..
Poti rezolva situația cu serviciul clienți, telefonic sau pe chat.. sa corecteze ei, in urma verificării contului tău de client..

Asa e. O factura cu minus insemna ca esti pe plus pe cont. Dar avand in vedere ca ai 137.21 de achitat la rate si esti pe plus 303.22 lei la servicii, tind sa-i dau dreptate lui Jay. Cel mai probabil banii aia nu au ajuns unde trebuie.

Salut @andrei.horeica,
‏‏‎ ‎
Nu trebuie sa iți faci griji pentru acel mesaj cu "include facturi neachitate".
Si eu vad la fel in contul meu daca de exemplu azi s-a emis factura sau cu o zi, poate doua in urma.
Ne poți spune daca ti s-a emis factura recent?

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

Salutare!
Având și rate pe cont, am pățit și eu de multe ori așa, dar am rezolvat prin Chat Djingo sau apel la 300 și fac ei tranferul de sume, așa cum spunea și colega!
Normal ar fi fost să nu existe această problemă!
Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut rafa.helper!
Factura a fost emisa pe 23.03.2021. Am reușit ieri sa vorbesc pe chat cu cineva de la Orange și mi-a spus ca ei în sistem vad ca ar fi totul bine, achitat cu suma în avans. Doar ca la începutul lunii aprilie când am văzut ca sunt cu facturi restante am mai achitat încă o data acea rata. Nu mi se pare deloc în regula inducerea asta în eroare și sa achiți factura de 2 ori într-o luna. În luna februarie am pățit la fel cu factura de pe luna ianuarie.

@andrei.horeica, sunt de acord cu tine si cel mai probabil eroarea este cauzata de acele rate așa cum au menționat si ceilalți utilizatori.
Prin ce metoda plătești factura?

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

@andrei.horeica: Indiferent cum plătești, atât timp cât achiți tot ce ai de achitat.... relaxează-te. Restul e o problemă a ”sistemului” care fie mai dă rateuri, fie e mai lent în ”refresh”. Sugestie: a plăti de 2 ori nu grăbește actualizarea situației. Eventual discuți cu cei de la serviciul clienți și te lămurești, atât tu cât și ei. Win-win.... de ambele părți :)

Nu uita să salvezi undeva toate plățile efectuate către Orange... și nu doar către Orange.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Buna, aceeasi problema am si eu in My Orange. Mai aveam de platit 153 si am facut plata vineri din Orange Money. A fost confirmata cu succes si azi cand am accesat My Orange figureaza ca neplatita. Probabil este o problema cu actualizarea informatiilor, care ar trebui sa fie rezolvata.

Mulțumim tuturor pentru sesizări!
Este cunoscută la noi această situație și așteptăm să se remedieze cât mai repede.
Vom anunța și aici când vom avea confirmarea că această eroare nu mai apare în My Orange.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!