Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Am probleme cu conexiunea Router Huawei cu DVR camere

Conectare la Dvr

Strauli
Strauli

Strauli

User level
Nivel
0
93 / 100
puncte
Custom field 2
Strauli
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!
Ce fel de probleme? Poți detalia? Nu se conectează sau ce anume?

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Strauli: Bun venit în Comunitate. Ce vrei să faci cu DVR-ul și nu poți? Vrei să configurezi ceva în router si nu-ți este permis? Revino cu detalii pentru alte clarificări.

Este router Huawei, nou, se poate intra cu IP dar nu se poate configura, nu afișează tot, ca celalalt router de la Next Gen.

Strauli
Strauli

Strauli

User level
Nivel
0
93 / 100
puncte
Custom field 2
Strauli

@Strauli: Dacă știi ce anume ai avut configurat, scrie ce anume nu găsești să configurezi în router. Sau cum anume era configurat DVR-ul în router? Ce model de router folosești? Ce meniu cauți în router și nu îl poți identifica?
Regret dar de ghicit nu se poate fără câteva detalii necesare.

Este HG8247W5
IP 192.168.100.1
Am intrat, dar nu stiu cum sa introduc: PORT Ext, Mon, Domain, etc.
Multumesc.

Strauli
Strauli

Strauli

User level
Nivel
0
93 / 100
puncte
Custom field 2
Strauli

Nu sunt specialist, dar cu bunăvoința celuilalt, as putea încerca de la fost., prin tel.:
0720xxxxxx

Strauli
Strauli

Strauli

User level
Nivel
0
93 / 100
puncte
Custom field 2
Strauli

@Strauli: tu vrei să accesezi DVR-ul din LAN sau prin internet? Există confuzie în datele menționate. Ca să fiu mai pe scurt: vrei ca Orange să-ți asigure servicii de port forwarding??? Stai liniștit în acest caz: NU SE POATE. Când vei reuși să mă anunți și pe mine. Cauza: Orange nu oferă IP public, prin urmare nu vei putea să-ți accesezi LAN-ul, mai ales prin PORT FORWARDING.
Despre VPN, o posibilă soluție, configurare și explicare această Comunitate nu-ți poate oferi detalii. E formată din amatori. Sper să înțelegi. De aceea nu vei găsi detalii / topic despre așa ceva.

Am bănuit
Oricum multumesc.
Voiam să acceseze de oriunde, așa cum am avut la Telekom si Next Gen.
Am luat plasa ptr. Viteza
Strauli

Strauli
Strauli

Strauli

User level
Nivel
0
93 / 100
puncte
Custom field 2
Strauli

Fac presiuni asupra Orange.
Va voi informa despre eventualele raspunsuri-rezolvari.
Scuze ptr. Ora matinală!

Strauli
Strauli

Strauli

User level
Nivel
0
93 / 100
puncte
Custom field 2
Strauli

Strauli: Sper să reușești, însă cu un serviciu de care ai nevoie și care este oferit (eventual) clienților bussiness (a se înțelege ”IP public” (IP static oricum nu oferă).... ”presiunile” sunt inutile: NU poate, NU oferă, NU cunoaște. Îți rămâne doar orientarea spre o altă soluție de conectare, așa cum am menționat mai sus. Sau.... varianta ”chinezismelor” conectate printr-o aplicație pe telefon (exclus desktop) și identificate/recunoscute de aplicație prin cod QR. Cu acelea nu vei avea probleme nici de configurare și nici de funcționare la o conectare prin router-ul oferit de Orange.

Trebuie IP dedicat si este ok

Strauli
Strauli

Strauli

User level
Nivel
0
93 / 100
puncte
Custom field 2
Strauli

@Strauli: IP dedicat ... nu vei găsi la Orange. Găsești topicuri suficiente în comunitate pe acest subiect. În plus la așa ceva, singurul necesar pentru care ai nevoie de ”IP dedicat” este pentru ”port forwarding”. Chinezismele mai noi nu mai utilizează port forwarding-ul de câțiva ani.

Am obtinut IP dedicat. Dupa activarea optiunii am facut setarile necesare cu ajutorul unui prieten.
Acum pot vedea camerele si inter si din ext.

Strauli
Strauli

Strauli

User level
Nivel
0
93 / 100
puncte
Custom field 2
Strauli

@Strauli: Important este că ai problema rezolvată. Poți oferi detalii? IP public? IP fix? Costuri suplimentare? Banuiesc că nu ai schimbat operatorul de rețea.

Se cheama IP dedicat, apare pe optiunile de internet la My orange= 1€/lună.
Dupa activare am solicitat informatii pe Chat si am primit un link de unde am aflat IP-ul.
Multumesc ptr. interes

Strauli
Strauli

Strauli

User level
Nivel
0
93 / 100
puncte
Custom field 2
Strauli

@Strauli: din pacate (pt Orange) informația este ținută la "cearceaf", destul de vag detaliată, și mai mult pentru sector de bussiness. Interesant ca nici macar daca întrebi nu ți se oferă alternativa, chiar contra cost. Eventual, ca tine, dacă vii deja cu soluția, primești detaliile. Cred că Orange nu dorește promovarea acestor servicii, păstrându-le pentru cazuri extreme.

Concluzia mea este că sectorul de asistenta tehnica nu este comunicativ si nu accepta sa discute cu clientii. Paseaza totul la comercial.
Noapte buna!!

Strauli
Strauli

Strauli

User level
Nivel
0
93 / 100
puncte
Custom field 2
Strauli

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!