Întrebare cu răspuns(uri)

Serviciul clienti Orange nu imi fac numar de inregistrare in urma sesizarii

Salut,

Am o mica problema cu factura in care banii pentru plata ratei pentru telefon s-au dus in contul pentru plata servicii. In urma unei discutii cu un consultant pe chat, am fost anuntat ca se va corecta situatia in maxim 5 zile lucratoare. Au trecut cele 5 zile si nu s-a mai schimbat nimic. Am apelat atunci la 300 si am facut din nou o sesizare, iar consultantul de la telefon m-a anuntat ca cei de pe chat nu prea te pot ajuta cu astfel de probleme si mi-a promis ca in 3-5 zile se va remedia problema.

In ambele cazuri nu am primit un SMS prin care sunt informat ca "Sesizare dvs a fost inregistrata cu nr. XXXXX". Am sunat din nou la 300, ramura in care verifici sesizarile in curs si nu aveam nici o sesizare.

Deja se apropie termenul limita, iar maine 6 aprilie e data scadenta, iar eu tot apar cu neplata in My Orange.
Nu vreau sa apar ca rau platnic si aparent nimeni nu vrea/poate sa ma ajute si nici macar ticket nimeni nu a deschis...

Merci

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

În primul rând, hai să clarificăm cum e cu SMS-urile cu număr de înregistrare. Nu toate sesizările făcute la Serviciul Clienți se finalizează cu emiterea unui ticket și trimiterea pe SMS a unui număr de înregistrare, ci doar acelea care nu sunt soluționate în apel și care necesită o escaladare către un alt departament (de ex. departamentul tehnic, Orange Money etc.).

 

În cazul tău punctual, colega sau colegul cu care ai discutat la 300 a făcut chiar în acel moment toate modificările necesare pentru ca suma să fie transferată din contul de servicii în contul de rate, deci nu a fost nevoie de intervenția altei echipe sau de deschiderea unui ticket. Procesarea modificării durează, într-adevăr, intre 3 și 5 zile lucrătoare. Cele 5 zile lucrătoare expiră miercuri, 7 apr. , dar te asigurăm că totul este în regulă pe contul tău și nu va fi nicio problemă. Deci stai fără grijă, ești un bun platnic J

 

 

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

În primul rând, hai să clarificăm cum e cu SMS-urile cu număr de înregistrare. Nu toate sesizările făcute la Serviciul Clienți se finalizează cu emiterea unui ticket și trimiterea pe SMS a unui număr de înregistrare, ci doar acelea care nu sunt soluționate în apel și care necesită o escaladare către un alt departament (de ex. departamentul tehnic, Orange Money etc.).

 

În cazul tău punctual, colega sau colegul cu care ai discutat la 300 a făcut chiar în acel moment toate modificările necesare pentru ca suma să fie transferată din contul de servicii în contul de rate, deci nu a fost nevoie de intervenția altei echipe sau de deschiderea unui ticket. Procesarea modificării durează, într-adevăr, intre 3 și 5 zile lucrătoare. Cele 5 zile lucrătoare expiră miercuri, 7 apr. , dar te asigurăm că totul este în regulă pe contul tău și nu va fi nicio problemă. Deci stai fără grijă, ești un bun platnic J

 

 

Ok, merci pentru precizare DanielaH. Sper ca problema cu banii pentru rate, care pleaca in contul de servicii e cunoscuta la Orange?!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!