anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Serviciul clienti Orange nu imi fac numar de inregistrare in urma sesizarii

Lucifer
Cunoscător
Salut,
Am o mica problema cu factura in care banii pentru plata ratei pentru telefon s-au dus in contul pentru plata servicii. In urma unei discutii cu un consultant pe chat, am fost anuntat ca se va corecta situatia in maxim 5 zile lucratoare. Au trecut cele 5 zile si nu s-a mai schimbat nimic. Am apelat atunci la 300 si am facut din nou o sesizare, iar consultantul de la telefon m-a anuntat ca cei de pe chat nu prea te pot ajuta cu astfel de probleme si mi-a promis ca in 3-5 zile se va remedia problema.
In ambele cazuri nu am primit un SMS prin care sunt informat ca "Sesizare dvs a fost inregistrata cu nr. XXXXX". Am sunat din nou la 300, ramura in care verifici sesizarile in curs si nu aveam nici o sesizare.
Deja se apropie termenul limita, iar maine 6 aprilie e data scadenta, iar eu tot apar cu neplata in My Orange.
Nu vreau sa apar ca rau platnic si aparent nimeni nu vrea/poate sa ma ajute si nici macar ticket nimeni nu a deschis...
Merci
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

În primul rând, hai să clarificăm cum e cu SMS-urile cu număr de înregistrare. Nu toate sesizările făcute la Serviciul Clienți se finalizează cu emiterea unui ticket și trimiterea pe SMS a unui număr de înregistrare, ci doar acelea care nu sunt soluționate în apel și care necesită o escaladare către un alt departament (de ex. departamentul tehnic, Orange Money etc.).

 

În cazul tău punctual, colega sau colegul cu care ai discutat la 300 a făcut chiar în acel moment toate modificările necesare pentru ca suma să fie transferată din contul de servicii în contul de rate, deci nu a fost nevoie de intervenția altei echipe sau de deschiderea unui ticket. Procesarea modificării durează, într-adevăr, intre 3 și 5 zile lucrătoare. Cele 5 zile lucrătoare expiră miercuri, 7 apr. , dar te asigurăm că totul este în regulă pe contul tău și nu va fi nicio problemă. Deci stai fără grijă, ești un bun platnic J

 

 

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut, Lucifer. Vom verifica și noi și revenim cu un răspuns.

DanielaH
Moderator

În primul rând, hai să clarificăm cum e cu SMS-urile cu număr de înregistrare. Nu toate sesizările făcute la Serviciul Clienți se finalizează cu emiterea unui ticket și trimiterea pe SMS a unui număr de înregistrare, ci doar acelea care nu sunt soluționate în apel și care necesită o escaladare către un alt departament (de ex. departamentul tehnic, Orange Money etc.).

 

În cazul tău punctual, colega sau colegul cu care ai discutat la 300 a făcut chiar în acel moment toate modificările necesare pentru ca suma să fie transferată din contul de servicii în contul de rate, deci nu a fost nevoie de intervenția altei echipe sau de deschiderea unui ticket. Procesarea modificării durează, într-adevăr, intre 3 și 5 zile lucrătoare. Cele 5 zile lucrătoare expiră miercuri, 7 apr. , dar te asigurăm că totul este în regulă pe contul tău și nu va fi nicio problemă. Deci stai fără grijă, ești un bun platnic J

 

 

Lucifer
Cunoscător
Ok, merci pentru precizare DanielaH. Sper ca problema cu banii pentru rate, care pleaca in contul de servicii e cunoscuta la Orange?!

JustTiti
Începător
Aceași problemă am întâmpinat-o și eu! Am primit o ofertă de modificare a abonamentului care se încheie peste 6 luni, și deși nu mi-am dat acordul în nici un fel abonamentul a fost modificat. Am contactat serviciul clienți pentru explicații și am cerut un număr de înregistrare pentru sesizare dar mi s-a spus că sesizarea mea a fost trimisă către alt departament și că nu poate să înregistreze sesizarea cu un număr Nu modificarea abonamentului mă deranjează prea mult dar abordarea lasă de dorit! Să știi că pot face orice cu serviciul pe care îl plătești fără acordul tău mă cam sperie!