Întrebare fară răspuns

Modem 4g pierde conexiunea saptamanal

Buna ziua. Am un abonament de internet fix cu un modem Huawei b311-221.
Prin el controlez sistemul de incalzire, sistemul de supraveghere si sistemul de alarma.
In ultimele 6 saptamani, saptamanal modemul pierdea semnalul si nu se mai conecta la retea, ledul de la semnal era rosu.
Eu nu sunt in Romania, deci rugam pe fratemiu sa mearga la locatie, sa sune la serviciu clienti, il transferau la departamentul tehnic il puneau aia sa faca niste setari, sa il restarteze si mergea..... o saptamana maxim. Si din nou rugam fratele sa se deplaseze 50km, din nou suna la tehnic iar mai mergea o saptamana, iar cadea. Cel putin de 6 ori s-a intamplat.
Din 30 de zile internetul merge 20 dar factura vine intreaga.
Semnal este maxim pentru ca antena este la 800-1000 m linie dreapta.
Deci nu mai stiu ce sa mai fac.....
In contract nu scrie că trebuie ca cineva sa fie la locatie sa restarteze routerul respectiv saptamanal.
Sun la serviciu clienti le explic iar ei o tin una si buna ca trebuie sa fie cineva la locatie sa vorbeasca la departamentul tehnic. A fost de 6 ori!!!!!!
Nu stiu ce sa mai fac....
Ma gandesc sa sun la serviciu clienti sa le spun ca ii inregistrez sa le explic ca platesc un serviciu pe care ei nu sunt in stare sa il livreze.plus ca am vb si pe chat o groaza cu ei. Si daca nu remediaza problema ii dau in judecata....
Chiar nu stiu ce sa ma mai fac....

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!
Din câte știu eu, B 311 este unul mai cu probleme, de care s-au mai văitat și alți clienți că are întreruperi. Eu am un B 525 și nu îmi întrerupe niciodată. Chiar dacă am avut pană de curent, după ce s-a dus și curentul din UPS și a revenit curentul pe rețea, a intrat în funcțiune și mi-am putut urmări sistemul de supraveghere. Deci eu cred că ruterul e problema!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Echipamente de date 4G comercializate de reteaua #1 aka custom firmware sunt praf, iar internetul fix 4G nu reprezinta alegerea Nr 1 cand vine vorba de echipamente de tip Smart Home si IoT.

Personal detin un Huawei E5573B Airbox, echipament pe care NU am primit nici macar 1 singura data o actualizare de sistem, o corectie de securitate, o armonizare de retea. Fiind un echipament cu firmware custom, nici macar Huawei nu te baga in seama si te trimite sa discuti cu reteaua #1, pe buna dreptate.

Despre calitatea conexiunii la internet de pe acel Huawei E5573B Airbox am scris aici https://comunitate.orange.ro/questions/2496157-calitate-conexiune-internet-4g-piatra-neamt

Dat fiind gradul de nesimtire in reteaua #1, daca acele echipamente Smart Home despre care vorbesti tu nu sunt achizitionate de la ei, te vor trimite la plimbare cu raspunsul clasic "daca echipamentul nu este achizitionat de la noi, nu putem garanta functionarea lui"

In locul tau, as opta pentru o asigurare de locuinta, iar in momentul in care ai un incident iar sistemul de alarma nu reactioneaza ca urmare a faptului ca este picat netul 4G oferit de retaua #1 , impreuna cu societatea de asigurari as da in judecata reteaua #1. Practic avocatii societatii de asigurari vor fi la dispozitia ta!

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

@Marcel88: Bun venit în Comunitate. De obicei, dacă un device nu are performanțele dorite.... îl schimbi cu unul conform celor dorite, chiar dacă e un device în custodie. Similar, dacă un prestator de servicii nu garantează funcționarea unor echipamente decât cu supraveghere personală și intervenție divină... îl schimbi cu un altul la care nu se pune astfel problema. E simplu, totul fiind doar o problemă de preferință și opțiune.

Flo_01:Cu ce device sa il schimb daca modemul b535 nu il au pe stoc?
Daca in zona am acoperire doar de la orange si vodafone care e mai prost decat orange ce sa fac? Sa ma mut de la rău la mai rău?

@Marcel88: Cu unul FUNCȚIONAL, nu cu unul care necesită ”supraveghere” umană. Pe de altă parte, să înțeleg că locuința este într-o zonă care nu cunoaște noțiunea de ”fibră”? 4G-ul este o porcărie când îl pui în comparație cu fibra.
Totuși, dacă vei continua contractul actual, atât timp cât router-ul este unul ”problemă”, cazul tău nu va fi soluționat. Fie un alt firmware pe router, fie alt router. Dacă Orange te iubește (așa cum pretinde tuturor în multe spoturi publicitare), cu siguranță va găsi un router pentru tine.

Poți să-ți achiziționezi un B 310 sau 525 necostumizat și nu o să mai ai probleme. Baftă!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Vio73. Sa inteleg ca necustomizat inseamna cumparat din orice magazin de electronice, gen emag, cel etc.?
Care dintre ele il recomanzi?
Vad ca b310 semana cu b311 ce am eu, ma refer la design.

Exact! Eu am cumpărat unul de pe olx, nou nouț, cu garanție chiar de la Orange, necostumizat. Seamănă, dar e mult mai stabil! Sigur, B 310 e mai vechi, dar B 525 e mai nou. Chiar și 535 găsești! Baftă!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Ai grija cu ale achiztionate din bazarul eMag si vandute de Gigel SRL. De cele mai multe ori acele echipamente sunt aduse in tara pe canale neoficiale, iar service-ul este asigurat de Dorel GSM.

Cateva routere 4G ce au firmware original

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Eu te sfătuiesc să iei ce folosește Orange, dar necostumizat. Folosesc de peste 10 ani rutere de internet 3g/4g și știu care sunt cele mai stabile. Dar sigur, alege fiecare ce dorește!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!