Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Orange TV Go nu functioneaza pe alte dispozitive!

Orange TV Go nu functioneaza pe alte dispozitive
de ex. pe laptop canalele sunt blocate si apare mesajul: ´´canalul nu face parte din lista ta!´´
pe ipad, iphone apare mesajul: ´´nu poate fi difuzat´´.
iar asta se intampla de cateva zile de cand au facut ei ceva modificare la abonament!
cateva zile am luat legatura cu serviciul clienti, am pierdut multe ore la telefon, dar nu s-a rezolvat aceasta problema!
sunt incompetenti si te tine in fir la telefon la fiecare apel cate o ora, sau spun ca te vor apela ei mai tarziu, dar nu te apeleaza niciodata, nu-i intereseaza de problema ta!

dorul11
dorul11

dorul11

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
dorul11
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Da s-a rezolvat pana la urma, dupa mai multe sesizari telefonice si mult timp de stat pe telefon deoarece ei imi spuneau sa incerc din nou si din nou, ca ar trebui sa functioneze...dar nu functiona!
Nu credeam sa mai functioneze...dupa cateva zile am fost sunat din nou, ca sa verific daca functioneaza pe smartphone si ipad...si..surpriza mare ...totul era din nou Ok, functiona ca si inainte, adica mai mult de 7 ani a functionat bine peste TOT.
am intrebat totusi care a fost proplema? iar problema era de la aceea modificare la noul contract, la asocierea contului meu cu aplicatia (App) de la smartphone sau ipad. Multe multzumiri!!!

dorul11
dorul11

dorul11

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
dorul11

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salutare!
De câte ori am semnalat aici o disfuncționalitate a acestui serviciu, am fost apelat de fiecare dată de către un consultant de la Departamentul Tehnic cu ajutorul căruia am reușit să rezolv problemele. E destul de adevărat că acest lucru nu s-a întâmplat în weekend, dar important este rezultatul.
Sper să se întâmple și la tine acest lucru!
Baftă!

Orange TV Go functioneaza foarte bine pe alte dispozitive cum ar fi TV 4K Android ,laptop sau telefon.La mine merge bine pe tot ce am enumerat mai sus.

@dorul11, am trimis situația ta spre verificare colegilor noștri de la departamentul tehnic.
Și, pentru că avem nevoie de mai multe detalii de la tine, ți-am trimis un mesaj privat pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate. Așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim.

@dorul11, s-a rezolvat problema cu Orange TV Go? Poți vizualiza și pe alte dispozitive? Te așteptăm să revii cu detalii noi. Mulțumim.

Da s-a rezolvat pana la urma, dupa mai multe sesizari telefonice si mult timp de stat pe telefon deoarece ei imi spuneau sa incerc din nou si din nou, ca ar trebui sa functioneze...dar nu functiona!
Nu credeam sa mai functioneze...dupa cateva zile am fost sunat din nou, ca sa verific daca functioneaza pe smartphone si ipad...si..surpriza mare ...totul era din nou Ok, functiona ca si inainte, adica mai mult de 7 ani a functionat bine peste TOT.
am intrebat totusi care a fost proplema? iar problema era de la aceea modificare la noul contract, la asocierea contului meu cu aplicatia (App) de la smartphone sau ipad. Multe multzumiri!!!

dorul11
dorul11

dorul11

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
dorul11

Salutare… aceiasi problema o intampin si eu pe un iPhoneX si un SmartTv 4k SonyBravia cu Android doar la canalele Pro pe app OrangeTvGo cu un contract nou modificat pt acest serviciu ….dupa mai multe dezinstalari -instalari ale aplicatiei, delogari-logari,telefoane peste telefoane la serviciul clienti ( personal slab pregatit ca sa nu-i etichetez altfel) nu am rezolvat absolut nimic…
Sper ca in viitorul apropiat sa se rezolve…

Salutare!
Eu am tv Sony Bravia 4k (KD 55FX 9005), cu android, și îmi funcționează fără probleme. Chiar și pe tv-uri TCL cu android! Ai încercat cu o delogare/ relogare?

Desigur… m-am delogat/relogat de nenumarate ori… dar problema este la cei de la Orange pt ca nu asociaza noul abonament cu aplicatia … aceiasi problema o am si pe telefon si doar cu canalele PRO…

Eu zic să apelezi cu încredere la Serviciul Clienți și sper că ți se vor rezolva problemele. Eu așa am procedat și mi s-au rezolvat de fiecare dată, așa cum am mai spus. Sigur, după sărbători! Paște fericit!

Ieri i-am sunat de 5 ori dar nimic….unul din ei mi -a spus ca aplicatia nu este compatibila cu IOS-ul…se vede ca am nimerit doar personalul slab pregatit… oricum am sa insist…
Oricum multumesc pentru implicate su un Paste fericit

Salutare…. revin cu problema avuta la aplicatia OrangeTvGo cu canalele Pro… dupa cinci zile consecutive de apelat serviciul clienti Orange si mers efectiv intr-un Orange Shop si nu reusisera sa-mi rezolve aceasta problema…. In a sasea zi am sunat din nou la ei si am fost redirectionat la departamentul tehnic si cu ajutorul unei domnisoare amabile si foarte profi am reusit sa am acces la canalele Pro
Una din aceste probleme a fost ca logarea trebuia facuta cu adresa de e-mail si nicidecum cu numarul de mobil cum imi fusese recomandat de ceilalti operatori…

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!