Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Imposibilitate schimbare SIM din My Orange in strainatate

Acum mai mult de o saptamana am primit noua cartela SIM, pt ca cealalta nu mai are semnal. Am primit SIM-ul prin curier, neactivat. La sectiunea "activare SIM" am introdus nr seriei cartelei vechi dupa care trebuie sa apesi "Finalizare". DAR nu exista nici un buton. Degeaba dau enter, nu face nimic. 2 scrisori am scris, dar solutie nu primesc. Din cauza site-ului nu pot sa folosesc telefonul. Numar de inregistrare 147069102, 147055452.
Poate sa ma ajuta cineva, sau ajunge daca platesc abonamentul si pe telefon nu ma deranjeaza nimeni.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut și bine ai venit în comunitate!
Te rog să urmezi pașii următori pentru activare:

  • logarea în My Orange ca administrator de cont
  • accesarea secțiunii Servicii SIM -> Schimbare SIM
  • selectarea numărului pentru care dorești schimbarea
  • introducerea codului de verificare primit prin SMS (sau seria vechiului SIM)
  • introducerea seriei noului SIM

Spune-ne dacă ai reușit.

MihaelaC mulțumesc că ai incercat sa mă ajuți, dar te rog sa citești mai atent ce am scris. "CARTELA VECHE NUMAI ARE SEMNAL" deci nu pot sa primesc nici apel, nici sms. Este imposibil. Varianta a doua nu funcționează pe site. Citiți încă odată de ce nu pot activa.
Stau in străinătate și din cauza virusului nu pot sa ajung la Orange shop.
Câteva zile și o să primesc factura. Fără servicii numai plătesc. Mulțumesc.
Chiar nimeni nu poate să mă ajută la Orange. Aveți un site care nu poate să mă ajute, dar nici un angajat nu poate săi le activeze cardul?
IMPOSIBIL

Stau in străinătate și din cauza pandemiei nu pot. Cardul bancar am schimbat și așa, facturile la apartament plătesc și așa, impozitul la ANAF rezolv de la distanță. Singura problema este cu Orange. Aici nimeni nu poate și mă gândesc nici nu vrea să mă ajute.
PS. De 18 ani sunt abonat la Orange.

În acest caz, este necesar prezența fizica în Shop. Varianta 2 este să faci o împuternicire pe numele unei rude și care să meargă în Shop. Autentificarea prin sms, este o măsură de securitate pentru verificarea titularului. În situația ta, nu mai există control și atunci prezența într-un Shop este necesară pentru verificarea contului.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Mulțumesc Răzvan, probabil inputernicirea este soluția. Vezi asta nu mi a zis nimeni. Sora mea mi-a trimis cartela SIM cu curier până aici peste "hotare" după ce a primit ea in Romania prin curier. Atunci trebuie să-l trimit înapoi și să meargă să activeze. Pfuuu, ce greu e. Degeaba sunt autentificat pe situl Orange din păcate nu contează.
Mulțumesc pt sfat!

Dacă seria cartelei SIM începe cu cifra diferită de zero și după ea urmează câteva cifre de zero, când introduci seria cartelei SIM ignoră prima cifră și toate cifrele de zero de după ea.

De exemplu dacă seria este 200012345678, introdu doar 123456... nu știu dacă funcționează dar știu că mie nu-mi găseau cartela SIM în sistem decât așa.

@biliboly, am discutat și noi cu colegii noștri care ne-au confirmat că situația ta este în atenția lor și încearcă o rezolvare cât mai rapidă. A fost deschis un ticket către dezvoltatorii aplicației My Orange și se așteaptă corecțiile necesare din partea lor.
Îți mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Astazi, dupa trei saptamani de asteptera am incercat sa activezi cartela SIM din nou. Din pacate nici nu mai pot sa intru la activare. Fereastra nici nu ma lasa sa ajung pana acolo sa incerc. Inseamna ca Departamentul tehnic lucra, dar a facut si mai rau site-ul. Chiar nu imi vine sa cred ca exista asa ceva. Orange nu are un informatician capabil, care sa faca site-ul sa functioneaza bine, chiar fac sa fie si mai rau?! Nu este un angajat care sa mi le activeze cartela SIM nici dupa trei saptamani? Bataie de joc!
SA VA FIE DE RUSINE ORANGE SI TOTI ANGAJATII!

"Astazi dupa trei săptămâni de asteptare...". Și chiar dacă ar fi activă tot nu ai putea folosi resursele aferente abonamentului. Ești în străinătate (roaming) deja cam de ceva timp și dacă in ultimele 55 de zile SIMul tău nu "a văzut" patria natală.... e cam degeaba.
Îți recomand utilizarea abonamentului pe când revii în țară iar acolo unde ești, dacă mai rămâi mult, achiziționează-ți un SIM cu număr local.

Da, am cartela SIM și din țara respectivă. Dar mai scump ca sa vorbesc cu ai mei de pe număr din străinătate cu Romania, decât dacă suni de pe Nr Ro. Așa este și invers când sunt în Romania cu colegii de dincolo nu vorbesc de pe cartela Ro, numai de pe SIM de acolo. Costul suplimentar așa nu am nici în Romania mai mult de 3-4 euro și tot atâta am și dincolo cost suplimentar. Daca vorbesc cu o țară străină am nun cost suplimentar 15-30 euro. Cam mare este diferența.
In plus! Dacă sunt abonat și plătesc de 18 ani de zile abonamentul, de ce sa nu primesc servicii atâta timp??!!! Chiar numai la Orange shop sunt angajați experți cei care știu să facă activare?! Pe platforma virtuala numai bătaie de joc?

@biliboly, ți-am trimis un mesaj privat pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate. Așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim.

@biliboly, colegii noștri ne-au confirmat schimbarea de SIM. Ne poți confirma și tu dacă totul este în regulă? Mulțumim.

Da, acum este in regulă. 25 de zile și multe scrisori și apoi într-o oră se pot rezolva. Atâta va rog, sa nu mai așteptați atâta timp să rezolvați o problemă care se poate soluționa așa de repede! Am primit reducere de 10 euro la factura următoare, bun. Am cost suplimentar la celalalt SIM mai mare, fiind că nu am abonament cu minute internaționale, pt că am la Orange...
In loc sa scriem atâta scrisori, trebuie o soluție imediat!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!