Întrebare fară răspuns

Activare SIM imposibil

Acum mai mult de o saptamana am primit noua cartela SIM, pt ca cealalta nu mai are semnal. Am primit SIM-ul prin curier, neactivat. La sectiunea "activare SIM" am introdus nr seriei cartelei vechi dupa care trebuie sa apesi "Finalizare". DAR nu exista nici un buton. Degeaba dau enter, nu face nimic. 2 scrisori am scris, dar solutie nu primesc. Din cauza site-ului nu pot sa folosesc telefonul. Numar de inregistrare 147069102, 147055452.
Poate sa ma ajuta cineva, sau ajunge daca platesc abonamentul si pe telefon nu ma deranjeaza nimeni.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut și bine ai venit în comunitate!
Te rog să urmezi pașii următori pentru activare:

  • logarea în My Orange ca administrator de cont
  • accesarea secțiunii Servicii SIM -> Schimbare SIM
  • selectarea numărului pentru care dorești schimbarea
  • introducerea codului de verificare primit prin SMS (sau seria vechiului SIM)
  • introducerea seriei noului SIM

Spune-ne dacă ai reușit.

MihaelaC mulțumesc că ai incercat sa mă ajuți, dar te rog sa citești mai atent ce am scris. "CARTELA VECHE NUMAI ARE SEMNAL" deci nu pot sa primesc nici apel, nici sms. Este imposibil. Varianta a doua nu funcționează pe site. Citiți încă odată de ce nu pot activa.
Stau in străinătate și din cauza virusului nu pot sa ajung la Orange shop.
Câteva zile și o să primesc factura. Fără servicii numai plătesc. Mulțumesc.
Chiar nimeni nu poate să mă ajută la Orange. Aveți un site care nu poate să mă ajute, dar nici un angajat nu poate săi le activeze cardul?
IMPOSIBIL

Stau in străinătate și din cauza pandemiei nu pot. Cardul bancar am schimbat și așa, facturile la apartament plătesc și așa, impozitul la ANAF rezolv de la distanță. Singura problema este cu Orange. Aici nimeni nu poate și mă gândesc nici nu vrea să mă ajute.
PS. De 18 ani sunt abonat la Orange.

Prin Chat Djingo ai încercat? Se poate să le dai codul acela de la sim și să ți-l activeze, fără alte discuții!
Baftă!

În acest caz, este necesar prezența fizica în Shop. Varianta 2 este să faci o împuternicire pe numele unei rude și care să meargă în Shop. Autentificarea prin sms, este o măsură de securitate pentru verificarea titularului. În situația ta, nu mai există control și atunci prezența într-un Shop este necesară pentru verificarea contului.

Mulțumesc Răzvan, probabil inputernicirea este soluția. Vezi asta nu mi a zis nimeni. Sora mea mi-a trimis cartela SIM cu curier până aici peste "hotare" după ce a primit ea in Romania prin curier. Atunci trebuie să-l trimit înapoi și să meargă să activeze. Pfuuu, ce greu e. Degeaba sunt autentificat pe situl Orange din păcate nu contează.
Mulțumesc pt sfat!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!