Întrebare cu răspuns(uri)

Orange TV Go nefunctionala pe Smart TV Samsung serie 7 cu sistem operare Tizen

Aplicatia Orange TV Go nefunctionala pe un Smart TV Samsung serie 7 cu sistem operare Tizen.

  • Versiune Build 69710
  • Versiune aplicatie 3.0.0

Multumim reteaua #1 in Romania pentru faptul ca ne solicitati Moneda Unica Europena (4,5 euro lunar Pachet Family HD Go) pe un serviciu nefunctional si multumim pentru faptul ca ne obligati sa piratam!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut,

Am avut aceeasi problema pe Samsung serie 6 (tot cu sistem de operare Tizen) si pana la urma am reusit sa obtin rezolvarea fara a mai fi necesar acel hard reset: https://comunitate.orange.ro/questions/2448409-orange-tv-...

Practic trebuie sa va instalati pe mobil aplicatia Orange TV GO, sa va logati, sa eliminati TV-ul din lista de dispozitive Conectate (pe care o gasiti in Contul Meu), dupa care la urmatoarea pornire a TV-ului o sa va ceara re-logarea (QR sau SMS) si ar trebui sa fie totul functional.

Nu stiu daca este aplicabil si la serie 7, sper sa functioneze si in cazul vostru pentru ca si pentru mine a fost destul de frustrant totul si nu mai eram dispus sa fac inca un hard reset al tv-ului (nefiind prima oara cand treceam prin situatie).

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (4)

Da (3)

43%

3 membri au votat cu DA

4 membri au votat cu NU

43% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 2

Ieri a fost emisa si factura pentru luna aceasta.

Intrebare de baraj: Credeti ca a fost facturata optiunea Family HD Go, adica un servicu de care nu am beneficiat?

Varianta A - DA
Varianta B - NU
Varianta C - Pentru ca din seria retea #1
Varianta D - Combinarea A + C

Felicitari Orange pentru implementarea aplicatiei si pe sistemul tizen de la Samsung . Nu am stiut datorita faptului ca am numai tv -uri cu android .Un lucru bun si pentru utilizatorii tv smart Samsung.

Intre timp am si uitat de topicul acesta, dar am zis sa ofer unele update-uri.

Am avut deschis tichet de asistenta nr 149889020, ca sa ne intelegem de la bun inceput.

@Sidd

  • In prima faza colegii tai habar nu aveau de faptul ca exista aplicatia Orange TV Go pentru Smart TV cu sistem de operare Tizen; <--- Headshot 1
  • Dupa un hold de cca 10 minute in telefon, acceasi colegi au precizat faptul ca daca nu am Android, aplicatia nu va functiona; <--- Headshot 2
  • Dupa un alt hold de cca 10 minute in telefon, acelasi colegi au recomdat resetarea hub-ului Samsung. Acest lucru l-am facut de N ori, fara un rezultat;
  • Intr-un final, aceeasi colegi - complet depsiti - au spus ca nu au cum sa ma ajute, motivand faptul ca nu asigura suport si ca daca aplicatie functioneaza pe telefon, mai mult de atat nu pot garanta; <--- Headshot 3
  • Am cerut escaladarea situatiei, moment in care apelul sa intrerupt;

Evident ca aplicatia este nefunctionala si astazi, la cca 2 luni diferenta din momentul in care a fost semnalata problema.

@Sidd , @MihaelaC , @DanielaH Aveti ceva de spus in apararea voastra? Vedeti ca tot ce spuneti poate si va fi folosit impotriva voastra de catre ANPC.

Cum sa nu stie ala ca exista aplicatia Orage TV Go pentru Tizen si sa spuna ca nu asigura suport, decat pentru android !?!?!?!?

Cam care ai fi continuarea fireasca in acest caz?

Salut,

Am avut aceeasi problema pe Samsung serie 6 (tot cu sistem de operare Tizen) si pana la urma am reusit sa obtin rezolvarea fara a mai fi necesar acel hard reset: https://comunitate.orange.ro/questions/2448409-orange-tv-...

Practic trebuie sa va instalati pe mobil aplicatia Orange TV GO, sa va logati, sa eliminati TV-ul din lista de dispozitive Conectate (pe care o gasiti in Contul Meu), dupa care la urmatoarea pornire a TV-ului o sa va ceara re-logarea (QR sau SMS) si ar trebui sa fie totul functional.

Nu stiu daca este aplicabil si la serie 7, sper sa functioneze si in cazul vostru pentru ca si pentru mine a fost destul de frustrant totul si nu mai eram dispus sa fac inca un hard reset al tv-ului (nefiind prima oara cand treceam prin situatie).

Am avut fix aceeași problema cu Samsung Seria 7 și s-a rezolvat prin deconectarea sesiunilor din Orange TV GO(web).
După reautentificare, totul este funcțional.

Enjoy

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!