Întrebare fară răspuns

Orange TV Go nefunctionala pe Smart TV Samsung serie 7 cu sistem operare Tizen

Aplicatia Orange TV Go nefunctionala pe un Smart TV Samsung serie 7 cu sistem operare Tizen.

  • Versiune Build 69710
  • Versiune aplicatie 3.0.0

Multumim reteaua #1 in Romania pentru faptul ca ne solicitati Moneda Unica Europena (4,5 euro lunar Pachet Family HD Go) pe un serviciu nefunctional si multumim pentru faptul ca ne obligati sa piratam!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

La 15 ore distanta, de la semnalarea problemei, aplicatia ramane in continuare nefunctionala.

Multumim reteaua #1 pentru respectul acordat.

Pana sa cumperi Samsung seria 7 trebuia sa te informezi asupra faptului ca aplicatia merge pe android si cumparai un Tv cu android .Eu recomand SONY sau Philips .Bafta in viitor !

@FaraUnID, ne poți spune, te rog, care este eroarea afișată în momentul deschiderii? Logarea se poate face în aplicație? Eroarea este afișată pe toate canalele sau doar pe anumite canale?

Asa "functioneaza" TV Go pe acel Samsung.

Nu va mai bateti capul, ca vad ca am ajuns sa primesc raspunsuri, solutii si recomandari de tipul "schimba-ti televizorul".

Puteti sterge acest topic!

@FaraUnID ai menționat că au trecut 15 ore de la semnalarea problemei, ai făcut o sesizare pe un canal standard? Scopul comunității, așa cum știi deja este de a se ajuta membrii între ei, de a face schimb de idei și sfaturi. Fiecare vine cu o părere, asta nu înseamnă că este și o soluție.
În situația de față, am escaladat mai departe colegilor și pentru a verifica avem nevoie să ne răspunzi la întrebările adăugate mai sus de Daniela. Mulțumim.

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Am urcat o imagine cu ceea ce se intampla in momentul in care accesez aplicatia https://dimelo-answers-production.s3-eu-west-1.amazonaws....

  • in partea stanga apar pictogramele de meniu
  • ecran alb cu acele liniute portocalii, ceva de genul loading, si acolo ramane
  • am dezinstalat aplicatia
  • am curatat resturile ramase din memoria cache
  • am incercar sa reinstalez aplicatia
  • EROARE 12 APLICATIA NU A PUTU FI INSTALATA MOMENTAN, te rugam incearca mai tarziu
  • am incercat mai tarziu, aplicatia s-a instalat dar cu aceleasi simptome precum in imagine urcata anterior

Platesc pentru un serviciu si vreau sa beneficiez de acel serviciu la parametri optimi.

Nici la mine nu mai merge pe Samsung, chiar foloseam aplicatia

bogapostu
bogapostu

bogapostu

User level
Nivel
1
418 / 750
puncte
Custom field 2
bogapostu

@FaraUnID, colegii noștri de la departamentul tehnic au încercat de mai multe ori să te contacteze pentru a face împreuna cu tine niște verificări. Te rugăm să ne dai un interval orar în care ești disponibil să fi apelat si dispus pentru aceste verificări.

 

@bogapostu, ne dai și tu, te rog, mai multe detalii despre situația întâmpinată (de când nu funcționează, care este eroarea afișată în momentul deschiderii, dacă logarea se poate face în aplicație, dacă eroarea este afișată este pe toate canalele sau doar pe anumite canale).

 

Mulțumim.

@bogapostu Lasa ca ne-a spus colegu' ca suntem prosti si ca televizoarele noastre nu e bune!

@DanielaH Ce fel de teste, de urina sau teste COVID? Eu sunt cobaiul vostru sa faceti teste pe mine si pe banii mei? Testele aceste se efecteaza intern inainte de a lansa un produs.

Aceleasi teste pe care le-ati efectuat in acest caz https://comunitate.orange.ro/questions/2496157-calitate-conexiune-internet-4g-piatra-neamt si in acest caz https://comunitate.orange.ro/questions/2496086-imposibilitatea-vedea-canale-tv-aplicatia-orange-tv-go ?????

Pentru ca in final sa-mi spuneti faptul ca daca televizorul nu este achizitionat de la voi, nu puteti garanta functionarea serviciului ???

Sunt 4 zile de cand aplicatia este nefunctionala, iar eu platesc optiunea Family HD Go, pentru ca acesta este maximum performatelor dezvoltatorilor vostri. O sa trimit un mail catre Samsung pentru a raporta problema si cu recomandare de stergere a aplicatie din Samsung Hub, din motive cat se poate de corecte.

De asemenea, transmite-le colegilor din departamentul abilitat sa nu-mi factureze luna acesta optiunea Family HD Go, altfel va alegeti cu plangere ANPC pentru tarifarea unui serviciu de care nu am beneficiat.

@FaraUnID, eu înțeleg nemulțumirea ta și îmi pare rău, dar pentru a remedia această problemă avem nevoie și de colaborarea ta pentru că problema ta este una punctuală, care nu se manifestă la toți clienții.
Cum spuneam, colegii de la departamentul tehnic au nevoie de mai multe detalii pentru investigare, de mai multe verificări și teste pe care să le faci cu televizorul împreună cu ei. O problemă care necesită troubleshooting nu se poate rezolva în Comunitate, fără a discuta la telefon cu un specialist.
În niciuna din situațiile menționate de tine mai sus nu ai fost disponibil pentru a fi contactat.
Rugămintea mea este să colaborezi cu noi și nu doar să arunci cu piatra, pentru că doar așa problemele se vor rezolva și toată lumea va fi mulțumită.

Eu vad ca mai sunt si alte persoane care au aceeasi problema.

In cazul meu, de fiecare data, dar absolut de fiecare data cand am raportat o situatia am primit raspunsuri ca pentru handicapati mintal:

Repet: - Daca in factura pe luna aceasta apare facturat optiunea Famili HD Go, va alegeti cu plangere ANPC. Nu voi plati pentru un servicu de care nu am beneficiat.

Am contacta deja Samsung si am expus problema, astept raspunsul si solutia lor in acest caz.

Simplu ca buna ziua!

Îmi pare foarte rău să constat că de fapt focusul tău este îndreptat mai degrabă spre reclamații și plângeri către ANPC și nu pe rezolvarea problemelor. Colegii mei au încercat și încearcă în continuare să verifice și să remedieze situația ta dar, din păcate, acest lucru nu este posibil fără cooperarea ta.
O să transmit, binențeles, solicitarea ta colegilor mei.

Salutare @FaraUnId!

Am analizat situatia prezentata de tine si am testat aplicatia pe 2 Smart TV-uri Samsung (serie 5 si 7) fara sa intampin probleme in utilizare. Crezi ca ai avea posibilitatea sa imi oferi mai multe detalii despre TV? Mai exact daca poti accesa Setari -> Asistenta -> Despre acest TV si sa imi oferi:

  • modelul;
  • numarul de serie;
  • versiunea de soft.

Totodata, cum iti comunica si @DanielaH anterior, gasirea unei solutii este aproape imposibila fara colaborarea ta.

Eu iti multumesc in avans pentru cooperare si timpul acordat!

@Sidd Ai idee cat de placuta este situatia in cara un utilizator (sa-i spune Marian77) care din 2019 si pana in 2021 are 6 mesaje postate in comunitate, vine si iti spune ca esti prost cai ai ales Samsung, ca televizorul este prost si ca trebuia sa alegi Sony sau Philips?

@Sidd Absolut de fiecare data cand am semnalat o problema (calitatea conexiunii la internet, voucher-ul buy-back, prosta optimizare a TV Box Go), am primit raspunsuri ca pentru handicapati mintali.

In momentul in care platesc pentru un serviciu vreau sa beneficiez de acel serviciu in parametri optini. Nu platesc pentru un serviciu pentru ca ulterior sa pierd timp stand pe telefon si facand debugging si troubleshooting.

In cazul meu, pe data de 19 se va emisa factura. Daca acolo apare facturata optiunea Family HD Go, va alegeti cu plangere catre ANPC.

Marcati raspunsul lui Marian77 ca SOLUTIE ORANGE! Nu de alta dar vreu sa-l printez si sa-l pun rama.

P.S. - Numarul de telefon 0374-741-203 va apartine? Vad ca mai nou se da beep si spuneti s-a incercat contactarea clientului, iar acesta nu a raspuns.

@FaraUnId eu inteleg ca esti nemultumit de situatie si de raspunsul primit de la un alt utilizator dar pierzi din vedere scopul real al comunitatii, prezentat mai sus de @MihaelaC.
Mi-as dori totusi sa nu divagam de la topicul acestui thread si sa ne concentram pe situatia semnalata de tine. Daca ai disponibilitatea si dorinta de a ne oferi detaliile solicitate mai sus, atat eu cat si colegii mei asteptam cu nerabdare raspunsul tau astfel incat sa putem remedia si sa poti utiliza serviciile in parametri optimi.
Multumim!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!