anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange TV Go nefunctionala pe Smart TV Samsung serie 7 cu sistem operare Tizen

FaraUnID
Campion certificat
Aplicatia Orange TV Go nefunctionala pe un Smart TV Samsung serie 7 cu sistem operare Tizen.
- Versiune Build 69710
- Versiune aplicatie 3.0.0
Multumim reteaua #1 in Romania pentru faptul ca ne solicitati Moneda Unica Europena (4,5 euro lunar Pachet Family HD Go) pe un serviciu nefunctional si multumim pentru faptul ca ne obligati sa piratam!
1 Soluţie acceptată‚

AndreiB
Junior
Salut, Am avut aceeasi problema pe Samsung serie 6 (tot cu sistem de operare Tizen) si pana la urma am reusit sa obtin rezolvarea fara a mai fi necesar acel hard reset: https://comunitate.orange.ro/questions/2448409-orange-tv-go-functioneaza-smart-tv-samsung-6-series-sistem-operare-tizen?answers_page=2#question_2448409_answers Practic trebuie sa va instalati pe mobil aplicatia Orange TV GO, sa va logati, sa eliminati TV-ul din lista de dispozitive Conectate (pe care o gasiti in Contul Meu), dupa care la urmatoarea pornire a TV-ului o sa va ceara re-logarea (QR sau SMS) si ar trebui sa fie totul functional. Nu stiu daca este aplicabil si la serie 7, sper sa functioneze si in cazul vostru pentru ca si pentru mine a fost destul de frustrant totul si nu mai eram dispus sa fac inca un hard reset al tv-ului (nefiind prima oara cand treceam prin situatie).

Vizualizare soluţie în postul original

21 Răspunsuri 21

FaraUnID
Campion certificat
La 15 ore distanta, de la semnalarea problemei, aplicatia ramane in continuare nefunctionala. Multumim reteaua #1 pentru respectul acordat.

Marian77
Junior
Pana sa cumperi Samsung seria 7 trebuia sa te informezi asupra faptului ca aplicatia merge pe android si cumparai un Tv cu android .Eu recomand SONY sau Philips .Bafta in viitor !

DanielaH
Moderator
@FaraUnID, ne poți spune, te rog, care este eroarea afișată în momentul deschiderii? Logarea se poate face în aplicație? Eroarea este afișată pe toate canalele sau doar pe anumite canale?

FaraUnID
Campion certificat
Asa "functioneaza" TV Go pe acel Samsung. Nu va mai bateti capul, ca vad ca am ajuns sa primesc raspunsuri, solutii si recomandari de tipul "schimba-ti televizorul". Puteti sterge acest topic!

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@FaraUnID ai menționat că au trecut 15 ore de la semnalarea problemei, ai făcut o sesizare pe un canal standard? Scopul comunității, așa cum știi deja este de a se ajuta membrii între ei, de a face schimb de idei și sfaturi. Fiecare vine cu o părere, asta nu înseamnă că este și o soluție. În situația de față, am escaladat mai departe colegilor și pentru a verifica avem nevoie să ne răspunzi la întrebările adăugate mai sus de Daniela. Mulțumim.

FaraUnID
Campion certificat
Am urcat o imagine cu ceea ce se intampla in momentul in care accesez aplicatia https://dimelo-answers-production.s3-eu-west-1.amazonaws.com/330/96bcd35418a8cc49/img_20210403_original.jpg?1cd5265 - in partea stanga apar pictogramele de meniu - ecran alb cu acele liniute portocalii, ceva de genul loading, si acolo ramane - am dezinstalat aplicatia - am curatat resturile ramase din memoria cache - am incercar sa reinstalez aplicatia - EROARE 12 APLICATIA NU A PUTU FI INSTALATA MOMENTAN, te rugam incearca mai tarziu - am incercat mai tarziu, aplicatia s-a instalat dar cu aceleasi simptome precum in imagine urcata anterior Platesc pentru un serviciu si vreau sa beneficiez de acel serviciu la parametri optimi.

bogapostu
Explorator
Nici la mine nu mai merge pe Samsung, chiar foloseam aplicatia

DanielaH
Moderator

@FaraUnID, colegii noștri de la departamentul tehnic au încercat de mai multe ori să te contacteze pentru a face împreuna cu tine niște verificări. Te rugăm să ne dai un interval orar în care ești disponibil să fi apelat si dispus pentru aceste verificări.

 

@bogapostu, ne dai și tu, te rog, mai multe detalii despre situația întâmpinată (de când nu funcționează, care este eroarea afișată în momentul deschiderii, dacă logarea se poate face în aplicație, dacă eroarea este afișată este pe toate canalele sau doar pe anumite canale).

 

Mulțumim.

FaraUnID
Campion certificat
@bogapostu Lasa ca ne-a spus colegu' ca suntem prosti si ca televizoarele noastre nu e bune! @DanielaH Ce fel de teste, de urina sau teste COVID? Eu sunt cobaiul vostru sa faceti teste pe mine si pe banii mei? Testele aceste se efecteaza intern inainte de a lansa un produs. Aceleasi teste pe care le-ati efectuat in acest caz https://comunitate.orange.ro/questions/2496157-calitate-conexiune-internet-4g-piatra-neamt si in acest caz https://comunitate.orange.ro/questions/2496086-imposibilitatea-vedea-canale-tv-aplicatia-orange-tv-go ????? Pentru ca in final sa-mi spuneti faptul ca daca televizorul nu este achizitionat de la voi, nu puteti garanta functionarea serviciului ??? Sunt 4 zile de cand aplicatia este nefunctionala, iar eu platesc optiunea Family HD Go, pentru ca acesta este maximum performatelor dezvoltatorilor vostri. O sa trimit un mail catre Samsung pentru a raporta problema si cu recomandare de stergere a aplicatie din Samsung Hub, din motive cat se poate de corecte. De asemenea, transmite-le colegilor din departamentul abilitat sa nu-mi factureze luna acesta optiunea Family HD Go, altfel va alegeti cu plangere ANPC pentru tarifarea unui serviciu de care nu am beneficiat.

DanielaH
Moderator
@FaraUnID, eu înțeleg nemulțumirea ta și îmi pare rău, dar pentru a remedia această problemă avem nevoie și de colaborarea ta pentru că problema ta este una punctuală, care nu se manifestă la toți clienții. Cum spuneam, colegii de la departamentul tehnic au nevoie de mai multe detalii pentru investigare, de mai multe verificări și teste pe care să le faci cu televizorul împreună cu ei. O problemă care necesită troubleshooting nu se poate rezolva în Comunitate, fără a discuta la telefon cu un specialist. În niciuna din situațiile menționate de tine mai sus nu ai fost disponibil pentru a fi contactat. Rugămintea mea este să colaborezi cu noi și nu doar să arunci cu piatra, pentru că doar așa problemele se vor rezolva și toată lumea va fi mulțumită.

FaraUnID
Campion certificat
Eu vad ca mai sunt si alte persoane care au aceeasi problema. In cazul meu, de fiecare data, dar absolut de fiecare data cand am raportat o situatia am primit raspunsuri ca pentru handicapati mintal: - Exemplu 1 https://comunitate.orange.ro/questions/2496157-calitate-conexiune-internet-4g-piatra-neamt => Raspunsul vostru: Viteze de 0.97 Mbps sunt perfect normale pe o conexiune 4G indoor - Exemplu 2 https://comunitate.orange.ro/questions/2496086-imposibilitatea-vedea-canale-tv-aplicatia-orange-tv-go => Raspusnul vostru: Sa trimit cutia in service. - Exemplu 3 https://comunitate.orange.ro/questions/2583739-posesorii-orange-tv-box-go-privati-acces-continut-premium-hbo-netflix => Raspusnul vostru: "Disponibilitatea conținutului pe anumite device-uri pe care poate fi accesat serviciul Orange TV Go este oferită în funcție de drepturile agreate cu furnizorii de conținut" dupa care topicul a fost inchis. Repet: - Daca in factura pe luna aceasta apare facturat optiunea Famili HD Go, va alegeti cu plangere ANPC. Nu voi plati pentru un servicu de care nu am beneficiat. Am contacta deja Samsung si am expus problema, astept raspunsul si solutia lor in acest caz. Simplu ca buna ziua!

DanielaH
Moderator
Îmi pare foarte rău să constat că de fapt focusul tău este îndreptat mai degrabă spre reclamații și plângeri către ANPC și nu pe rezolvarea problemelor. Colegii mei au încercat și încearcă în continuare să verifice și să remedieze situația ta dar, din păcate, acest lucru nu este posibil fără cooperarea ta. O să transmit, binențeles, solicitarea ta colegilor mei.

AlexxN
Angajat Orange
Salutare @FaraUnId! Am analizat situatia prezentata de tine si am testat aplicatia pe 2 Smart TV-uri Samsung (serie 5 si 7) fara sa intampin probleme in utilizare. Crezi ca ai avea posibilitatea sa imi oferi mai multe detalii despre TV? Mai exact daca poti accesa Setari -> Asistenta -> Despre acest TV si sa imi oferi: - modelul; - numarul de serie; - versiunea de soft. Totodata, cum iti comunica si @DanielaH anterior, gasirea unei solutii este aproape imposibila fara colaborarea ta. Eu iti multumesc in avans pentru cooperare si timpul acordat!

FaraUnID
Campion certificat
@Sidd Ai idee cat de placuta este situatia in cara un utilizator (sa-i spune Marian77) care din 2019 si pana in 2021 are 6 mesaje postate in comunitate, vine si iti spune ca esti prost cai ai ales Samsung, ca televizorul este prost si ca trebuia sa alegi Sony sau Philips? @Sidd Absolut de fiecare data cand am semnalat o problema (calitatea conexiunii la internet, voucher-ul buy-back, prosta optimizare a TV Box Go), am primit raspunsuri ca pentru handicapati mintali. In momentul in care platesc pentru un serviciu vreau sa beneficiez de acel serviciu in parametri optini. Nu platesc pentru un serviciu pentru ca ulterior sa pierd timp stand pe telefon si facand debugging si troubleshooting. In cazul meu, pe data de 19 se va emisa factura. Daca acolo apare facturata optiunea Family HD Go, va alegeti cu plangere catre ANPC. Marcati raspunsul lui Marian77 ca SOLUTIE ORANGE! Nu de alta dar vreu sa-l printez si sa-l pun rama. P.S. - Numarul de telefon 0374-741-203 va apartine? Vad ca mai nou se da beep si spuneti s-a incercat contactarea clientului, iar acesta nu a raspuns.