Întrebare fară răspuns

Orange Money Messenger, o nouă opțiune de contact în aplicația mobilă

De curând a fost lansat un nou canal digital de contact. Dacă aveți întrebări sau solicitări pe care vreți să le adresați echipei Orange Money, puteți folosi de acum și noua secțiune "Contact -> Scrie-ne" din aplicația mobilă Orange Money. Este mai simplu și mai rapid. Un operator va prelua solicitarea voastră și vă va răspunde direct în aplicație.

 

Pentru accesarea acestei opțiuni descărcați ultima versiune a aplicației Orange Money din Google Play și App Store. 

 

Vă invităm să utilizați această nouă opțiune și vă așteptăm cu feedback. 

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

E clara treaba! Se incearca si aici ducerea suportului in online, ca si in cazul Yoxo (cunoscatorii stiu ce am vrut sa spun).

Orientati-va spre alte servicii similare!

Util, mult mai la îndemână în special pentru utilizatori, dar cu speranța mea de a nu fi ca ”Yoxo Chat”... adică să sesizezi astăzi o problemă și să primești ANTEDATAT răspunsul după o săptămână. Pentru că în acest caz toată mierea prezentată ajunge ca steaua lui Eminescu... ”Era pe când nu se vedea / Acum o vezi și nu e”

Sunt aceeasi consultanti care vor prelua mesajele ca si in cazul Yoxo, ca si in cazul Djingo, va si in cazul Facebook Messenger. Cel mai probabil un serviciu externalizat efectuat de elevi si studenti part-time.

Reteaua #1 este mult prea saraca sa detina departamente dedicate de suport pentru fiecare serviciu din portofoliu si sa mai si angajeze profesionisti.

Aș vrea să menționez că Serviciul Clienţi Orange Money poate să fie în continuare apelat la numărul 300/ tasta 2 sau la 0374 300 300.
În ceea ce privește agenții care preiau mesajele de la clienți din această nouă secțiune a aplicației, ei fac parte din echipa dedicată Orange Money și au pregătirea necesară pentru a răspunde la solicitările clienților privind acest serviciu.

Mulțumesc că mi-ați arătat cum ajung la această funcție din aplicație... dar pe de altă parte nu este deloc intuitivă poziționarea sa în meniuri. Nu mă știu să fiu cel mai prost din curtea școlii dar pur și simplu n-am reușit să dau de ea la prima strigare... până am văzut aici ce și cum.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Salutare!
@alterego ai dreptate, un buton de help sau contact in primul ecran al aplicației ar rezolva acest aspect.
@daniela, ma bucur sa vad această noua funcționalitate, un exemplu ca feedback-ul oferit pentru vechea secțiune CONTACT a fost luat in considerare.
Din păcate astazi la ora 13 aceasta optiune nu era funcțională, in plus notificările nu mai sunt afisate corect.
Desigur am trimis feedback-ul mai departe la fel cum fac de fiecare data cand întâmpin o problemă.

Cred că acest nou instrument avut la îndemână poate fi unul util atunci când se blochează aplicația. Rămâne să vedem! Mulțumim!

Se intampla exact ce spunea @FLo_1, niciun raspuns dupa 2h de la mesaj, probabil imi vor raspunde peste o saptamana de ce nu pot plati pe Ghiseul.ro cu cardul OM si sunt nevoit sa transfer bani pe Revolut pentru asta.

Cristi13
Cristi13

Cristi13

User level
Nivel
1
445 / 750
puncte
Custom field 2
Cristi13

Aveti si voi rabdare!

Orange Money este un serviciu lansat in anul 2016, iar in anul 2019 au fost introduse si cardurile de debit. Astazi suntem in luna 04 a anului 2021, vreti ca lucrurile sa se rezolva asa..... din scurt..... de la un alt la altul !?!?!

Ce naiba, doar discutam de reteaua #1 !!!

Update: am primit raspuns, chiar daca dupa 4h. Ghiseul.ro este o trezorerie si, in acest moment, nu se pot face plati cu OM catre trezorerii. Aviz amatorilor.

Cristi13
Cristi13

Cristi13

User level
Nivel
1
445 / 750
puncte
Custom field 2
Cristi13

Stop Cronometrul!

Orange Money a fost lansat ca si concurenta la Revolut, adica se vrea a fi un serviciu de plati si transferuri online. Pana si reclama aia idioata cu "faci transferuri in pas de dans" ne spune ca suntem prosti daca alegem metoda clasica a statului la coada si cat de usor este in online.

Asta pana te intersectezi cu Ghiseul.ro!

Reteaua #1

Salu tuturor!

Vă reamintim că am lansat Orange Money Messenger, canalul de chat care poate fi accesat simplu şi rapid din aplicaţia mobilă Orange Money. Pe link-ul de mai jos găsiţi şi un tutorial video dedicat acestui canal: „Cum intri în contact cu echipa Orange Money?” https://www.orange.ro/money/#tutoriale

Enjoy!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!