Întrebare cu răspuns(uri)

Anulare rezervare online cu achizitie din magazin

Cum pot anula o rezervare pentru un telefon, adică sa-mi recuperez acei 50 lei.

Salut, Florin1987 !
Ne bucuram ca ai reusit sa anulezi rezervarea telefonului.
Anularea se face din My Orange, sectiunea "Rezervarile mele", asa cum ai procedat si tu in acest caz.
Suma de 50 RON se va restitui sub forma de voucher, pe care il poti folosi in orice magazin fizic Orange, in termen de 90 de zile de la emitere (pentru orice produs – telefon, laptop, tableta, modem, accesorii, cartelaSIM –mai putin reincarcari, plata factura etc.).

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (4)

Da (1)

20%

1 membri au votat cu DA

4 membri au votat cu NU

20% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut, Florin. Ne poți da mai multe detalii, te rog? Unde anume ai făcut rezervarea: online din contul tău My Orange sau în magazin?
Nu îți dorești să mai achiziționezi telefonul respectiv?

Salut @Florin1987,
‏‏‎ ‎
Iți scrie chiar in captura de ecran ce trebuie sa faci.
Intra in secțiunea "Rezervările mele" din contul tau My Orange si alege sa anulezi rezervarea.
https://www.orange.ro/magazin-online/comenzile-mele
Poți alege in ce mod sa primești bani când o sa anulezi rezervarea.
‏‏‎ ‎
Sa ne spui daca ai rezolvat sau mai ai nevoie de ajutor.
Daca te-a ajutat acest răspuns nu uita sa apeși ❤ sau sa il marchezi ca soluție.

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

Florin, cred ca va trebui sa mergi fizic in magazin si sa ceri anularea rezervarii si ti se vor restitui si banutii sau iti vor oferi ei detalii suplimentare despre ce ar trebui sa faci pt a primi banii inapoi. Initial am crezut ca e o comanda. Greseala mea. Succes! Sa ne spui daca ai rezolvat.

Anca07
Anca07

Anca07

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Anca07

@Florin1987, rezervarea apare in lista ca o comanda normala. Verifica ultima comanda din sectiunea comenzile mele.

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

Si ai rezolvat? Ai putut sa o anulezi si sa iti primesti banii inapoi?

Anca07
Anca07

Anca07

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Anca07

Salut, Florin1987 !
Ne bucuram ca ai reusit sa anulezi rezervarea telefonului.
Anularea se face din My Orange, sectiunea "Rezervarile mele", asa cum ai procedat si tu in acest caz.
Suma de 50 RON se va restitui sub forma de voucher, pe care il poti folosi in orice magazin fizic Orange, in termen de 90 de zile de la emitere (pentru orice produs – telefon, laptop, tableta, modem, accesorii, cartelaSIM –mai putin reincarcari, plata factura etc.).

Intampin aceeasi problema. Am rezervat un telefon in magazin, intre timp m-am razgandit si am facut comanda de un altul. Rezervarea a expirat si nu imi apare la sectiunea respectiva din magazinul online. Nici atunci cand intru in comenzile mele. Nu era mai simplu ca in momentul expirarii sa primesc automat un voucher pe mail?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!