Întrebare fară răspuns

Sondaj pentru comunitate - ar trebui sa fim notificati despre produsele noi?

Aș prefera ca dacă cine răspunde la intrebare să fie cu Da sau Nu.
Credeti că merităm sau ar trebui să fim notificați despre produsele care apar mai nou, destinate clienților?

Bumbi
Bumbi

Bumbi

User level
Nivel
0
30 / 100
puncte
Custom field 2
Bumbi
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!
Cu siguranță ar trebui să fim notificați pentru orice produs și serviciu nou și care prezintă interes ! Răspunsul meu este ,,DA".

Eu personal nu am nevoie. Deci pentru mine personal, raspunsul este NU. Cu toate astea, pe pagina magazinului online Orange (https://www.orange.ro/magazin-online/), ai o sectiune de Newsletter, unde te poti abona. Nu mi-e foarte clar cum functioneaza acea sectiune, pentru ca nu pare sa aiba niciun camp in care sa introduci adresa de email. Dar ca idee, functionalitatea exista deja. Iar eu nu vreau spam. Cand o sa vreau telefon, il caut eu. :)

Nu stiu nici "daca merităm" si nici "daca ar trebui" ! Fiecare decide pentru el.

Pentru aceste actiuni exista Newsleter-ele. Acuma..... faptul ca aceste buletine informative de cele mai multe ori bat campii si ajung la destinatie la 3 saptamani dupa ce produsul a intrat in ofera, iar in momentul in care intri pe site vezi "Nu se afla in stoc" sau "Produsul nu mai revine in stoc" , nu cred ca tine de tine ca si destinatar.

Nu,cine doreste si este interesat poate cauta in magazinul online

Romeo
Romeo

Romeo

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Romeo

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!