Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Daca am trimis email la serviciul.clienti@orange.ro cum ne-a directionat managerul pentru ca nu merge sa activam optiunea de 5e cu cei 5e din cont, vom primi o rezolvare? Suntem de 30 de ore fara raspuns pe email sau oricum si problema nerezolvata... La cine sa mai apelam?
Răspunsuri
Salutare!
Intră începând cu ora 9.00 în legătură cu Serviciul clienți prin intermediul Chat Djingo din My Orange secțiunea contact/ contactează-ne și vei fi trasferată către un consultant Orange. Poți să le scrii și mai devreme și vei primi probabil răspuns în timp util. Îți descriu pașii, în caz că nu știi:
-intri în aplicația My Orange de pe telefon;
-apeși pe cele 3 butoane din dreapta ( jos), unde scrie ,,Mai multe";
-Apoi apeși pe ,,Scrie-ne";
Astfel vei putea să le scrii!
Baftă!
Cum zicea si Vio mai sus, mai rapid ar fi prin apel telefonic la 300 (daca poti apela), sau pe chat (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/).
Cu toate astea, eu sunt curios ce eroare primesti cand incerci sa activezi optiunea.
@Elena2021, bun venit în Comunitate!
Ne poți da mai multe detalii despre situația ta, te rog? Așa cum spunea și arsradu, ne-ar ajuta să știm dacă primești vreun mesaj de eroare, eventual chiar o captură de ecran în care să blurezi numărul de telefon și alte date personale.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.