Întrebare fară răspuns

Aplicatia My Orange - nu merge sa activam optiunea de 5 euro

Daca am trimis email la serviciul.clienti@orange.ro cum ne-a directionat managerul pentru ca nu merge sa activam optiunea de 5e cu cei 5e din cont, vom primi o rezolvare? Suntem de 30 de ore fara raspuns pe email sau oricum si problema nerezolvata... La cine sa mai apelam?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!
Intră începând cu ora 9.00 în legătură cu Serviciul clienți prin intermediul Chat Djingo din My Orange secțiunea contact/ contactează-ne și vei fi trasferată către un consultant Orange. Poți să le scrii și mai devreme și vei primi probabil răspuns în timp util. Îți descriu pașii, în caz că nu știi:
-intri în aplicația My Orange de pe telefon;
-apeși pe cele 3 butoane din dreapta ( jos), unde scrie ,,Mai multe";
-Apoi apeși pe ,,Scrie-ne";
Astfel vei putea să le scrii!

Baftă!

Cum zicea si Vio mai sus, mai rapid ar fi prin apel telefonic la 300 (daca poti apela), sau pe chat (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/).

Cu toate astea, eu sunt curios ce eroare primesti cand incerci sa activezi optiunea.

@Elena2021, bun venit în Comunitate!
Ne poți da mai multe detalii despre situația ta, te rog? Așa cum spunea și arsradu, ne-ar ajuta să știm dacă primești vreun mesaj de eroare, eventual chiar o captură de ecran în care să blurezi numărul de telefon și alte date personale.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!