Întrebare fară răspuns

Mi-am luat un număr cu 0 euro credit si nu ma lasa sa il reincarc

Mi-am luat o cartela cu 0 euro credit si nu ma lasa sa il reincarc, ce trebuie să fac ca sa validez numărul?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut!

Bun venit in Comunitatea Orange!
Ce eroare primesti cand vrei sa faci incarcarea?

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

1. Acel SIM este inregistrat in retea?
Înregistrarea în rețea are loc după ce ai introdus cartela SIM în telefon, l-ai pornit și ai introdus codul PIN inițial 0000.

2. Cand ai achizitionat acel SIM?
Pentru a avea acces la ofertele și serviciile PrePay, trebuie să o activezi prin reîncărcare cu minimum 3 euro credit sau opțiune în cel mult 7 de zile din momentul introducerii acesteia în telefon.
Dacă nu activezi cartela în termenul limită de valabilitate, aceasta va fi dezactivată și nu o vei mai putea folosi.
Dacă timp de 3 luni nu primești sau nu inițiezi niciun apel taxabil, cartela va fi dezactivată și îti vei pierde numărul de telefon, oferta activată și creditul PrePay.

@ANDRAAA, s-a rezolvat? Ai reușit să faci reîncărcarea? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!