Întrebare fară răspuns

Huawei B535-232 probleme in ceea ce priveste CA

Am o problema legata de router-ul meu deoarece nu face Carrier Aggregation. Am avut acelasi model de router inainte si facea automat CA, dar a trebuit sa il inlocuiesc din cauza deconectarilor frecvente de la internet (probleme cu modem-ul cred) si mi-a fost dat un nou router dar problema cu acesta este ca nu face CA desi este exact acelasi model si il folosesc in exact aceeasi locatie ca pe cel anterior. Am incecat sa schimb benzile si sa sa fac manual CA dar nu sta conectat pe 4G+ se conecteaza in Banda 20 si sta acolo si viteza este foarte mica. Pe 4g+ obtin in medie peste 50 Mbps down si 4 up. Tin sa mentionez ca abonamentul pe care il am este Fix net 4G 10. As vrea sa stiu daca pot sa fac ceva diferit sau daca exista alte metode prin care sa fortez router-ul pe 4G+.
Versiunea de software este urmatoarea:
Software version
10.0.1.1(H191SP3C159)
Web UI version
WEBUI 10.0.1.1(W2SP3C159)
Configuration file version
B535-232-CUST 10.0.1.3(C159)

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!
În mod normal, ar trebui să facă singur CA, dacă ai o astfel de rețea în zona ta. Eu am un B 525 și face CA fără probleme, dar acesta este mai performant și chiar nu văd de ce să nu o facă. Eventual, fă-i și o resetare, în caz că nu ai facut-o deja! În acelasi timp, verifică și să nu fie ceva probleme cu rețeaua în zona ta!
Baftă!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut, Sebastian!
Am facut o resetare a serviciului de date pentru dispozitivul tau. Te rugam sa il inchizi si sa-l deschizi pentru actualizare. Daca situatia persista, te rugam sa ne anunti.

Din pacate sta doar putin in modul 4G+ semnal 4 liniute, dupa care se conecteaza in Banda 20 tot 4 liniute fara a mai face CA cu Banda 3.

Salut, Sebastian_9! Iti cerem scuze pentru intarzierea raspunsului.
Situatia descrisa inca persista? Daca da, atunci iti recomandam sa ii pui router-ului tau o antena externa, iar pe aceasta sa o asezi pe geam (in exterior).
Ulterior, te rugam sa faci teste de viteza, pentru a verifica daca viteza s-a imbunatatit si daca se incadreaza sau nu in parametri. In functie de rezultat vom vedea impreuna daca este nevoie de verificari tehnice suplimentare.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!