Întrebare fară răspuns

De ce nu merg datele mobile 4G pe PrePay?

Buna! Detin 2 cartele orange in telefon, una pe abonament , iar cealalta o incarc la fiecare luna. Problema e ca pe cartela cu abonament functioneaza datele mobile 4g, iar pe cea fara abonament [are optiunea de 5e] merg datele doar pe h+? de ce? am aceleasi setari la amandoua cartelele

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

da, dar am scos cartela cu abonament sa vad daca se va intampla ceva diferit si am bagat cartela incarcata cu 5e pe slotul celelaltei cartele, dar tot nu merge..

am un samsung galaxy m20 , iar cartela cu abonamentul o am pe sim 1, dar repet, am inversat cartelele in sloturile sim si nu s-a intamplat nimic diferit..

In regula @Robert3311! Vreau sa fiu sigur ca am inteles de aceea te-am intrebat.
Imi poti spune de cat timp ai cartela prepay? Este o cartela noua?
Cand ai activat optiunea de 5 euro pe ea?
Ai verificat ca optiunea sa fie activa?
Poti sa mergi in Setari-> Sim card manager si sa faci o captura de ecran de acolo cu ambele sim-uri in telefon?

in 26, luna trecuta am activat optiunea de 5e, cartela e de maxim 1-2 ani.. dar nu am folosit-o pana acum pentru internet..

Din punct de vedere tehnic totul pare ok. Din captura trimisa de tine vad ca semnalul este destul de slab, exista o sansa ca telefonul sa nu se conecteze la 4G pentru ca semnalul este prea slab si in acest mod alege 3G+ pentru ca este putin mai puternic, chiar si putin poate face diferenta.
Hai sa mai facem un test, muta te rog Datele mobile pe SIM 1(cea de abonament) si activeaza-le, fa din nou o captura de ecran din acelasi meniu, SIM card manager.
Abia astept sa vad rezultatul. :)

Merci de capturi!
Vad ca ai schimbat pozitia si ai un semnal mai bun pe ambele cartele.
Am facut acest test doar pentru a vedea cate linii de semnal exista pe 4G.
Hai sa facem si urmatorul test:
Mergi la Setari -> „Conexiuni” -> „Rețele mobile” -> "Operatori de retea" pentru SIM 2 -> "Cautati" si fa-mi o captura de ecran cu ce retele gaseste dupa cautare.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!