Întrebare fară răspuns

Semnal slab Orange Calea Aradului, Timisoara

Buna seara,
tocmai am achizitionat un apartament in zona Calea Aradului din Timisoara. Este vorba de zona dintre Calea Aradului si Calea Lipovei. Semnaul este foarte slab, in casa foarte des raman fara semnal, doar langa geamuri reusesc sa folosesc telefonul in conditii normale. Aceeasi situatie este si in zona invecinata Dumbravita. Chiar nu se poate face nimic? E vorba totusi de Timisoara ... adica e un oras foarte mare .... totusi .... Merci :)

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut @doruluca,

Avand in vedere ca vorbim despre acoperire la interior, sfatul meu e sa iei legatura cu Orange din sectiunea de contact pentru a fi verificata zona ta de catre echipa tehnica.
https://www.orange.ro/contact/

@rafa: Și secțiunea de ”Comunitate Orange” unde crezi că se află dacă nu în ”https://www.orange.ro/contact/ ”???
@doruluca: Poți spera pentru semnal mai bun și ani de zile. Personal în buric de metropolă a Clujului nu am semnal la etaj 1 din cauza unor turnuri de 12 etaje, iar afară rețeaua numărul 1 se laudă și cu 4G, atunci când eu întind mâna pentru o fărâmă de 2G. Problemă expusă, discutată și rămasă în ceață ca multe alte topicuri similare. Te vei obișnui. Însă așa cum spunea @Vio73... dacă ai posibilitatea utilizării ”apel WiFi”, atunci ar mai fi o speranță.

Neata buna. Am un HTC U Ultra, nu are apel wifi. Atunci ar trebui sa-mi schimb telefonul cu unul care are, nu? :) Cea mai buna si rapida solutie :) doar mie mi se pare ca serviciile tuturor lasa, din ce in ce mai mult, de dorit? Eu am avut o parere buna despre Orange, pana acum. Am contractul pt tv si internet fix , semnat de aproape o luna. Desi nimeni nu misca nimic, le-am solicitat rezilierea contractului, tocmai pt ca atarn aiurea si nici macar asta nu au facut :) in locatie exista deja Digi, dar trebuie lipita fibra la intrare in bloc :D a fost un vecin, in urma cu o luna. Nici aia nu au miscat un deget :D deci ... Dureros ...

@FLo_1, așa este secțiunea de ”Comunitate Orange” se afla si pe pagina de "Contact". Desigur eu făceam referire la a apela Orange sau a trimite un mesaj din pagina de Contact.
@doruluca, ai reușit sa le scrii celor de la Orange printr-un mesaj problema ta?

Salut!
Am verificat si in zona ta nu avem situatii cunoscute referitoare la nefunctionarea retelei.
Legat de semnalul din interior, acesta poate fi atenuat sau ecranat de factori cum ar fi peretii cladirii, cladirile din jur sau de orice alte obstacole aflate intre locatia ta si antena Orange. De aceea, in astfel de situatii nu putem garanta o calitate optima a semnalului, intrucat nu avem control asupra modului de transmitere a acestuia in interiorul cladirilor.
Ai posibilitatea de a folosi un telefon care iti permite accesul la apelul Wi-Fi sau poti incerca sa selectezi reteaua 2G/ 3G in momentul in care te afli in locatie pentru o calitate mai buna a convorbirilor.

Orange Assistant, eu am o curiozitate. Daca s-ar pune o antena la poarta casei, tot asa slab ar fi semnalul in interior? :))
Se poate testa chestia asta la nivel micro. Avem o antena mica, varianta de laborator, avem o structura de caramida (doar un zid presupun ca e suficient), testam calitatea semnalului in interior/dupa zid, cand "sursa" se afla la 1 metru si la 10 metri. Comparam rezultatele. E doar o curiozitate de-a mea.

Pentru ca daca face o diferenta, atunci tine foarte mult de Orange ca semnalul (chiar si in interiorul cladirilor) sa fie sau nu mai bun.

Chestia asta cu "nu garantam semnalul in interiorul cladirilor" a devenit un cliseu, si o scuza, pentru toti operatorii de telefonie mobila. Si, cu toate ca are o justificare in fizica (pana la urma vorbim de unde radio, si felul in care se propaga ele in diverse medii), chestia asta e folosita foarte des ca o scuza de la a face ceva pentru o calitate mai buna a semnalului.

la -20 de grade, in toiul iernii, ce-o sa faci? Iesi afara sa dai un telefon? Stai intr-un picior pe acoperis? NU! O sa stai in casa. Nu zic nu, chestia cu VoWIFI ajuta foarte mult! Dar asta depinde de telefon, de wifi, iar printre dezavantajele lipse de semnal, se numara si o scadere accelerata a bateriei. Chestie pe care foarte multa lume pare sa o treaca cu vederea. Asa ca, nu cred ca locuieste nimeni intr-o cusca Faraday. Deci..cu toate ca nu zic ca nu afecteaza semnalul, tind sa cred ca se poate face ceva la nivel hardware, astfel incat sa se imbunatateasca situatia.

Chestia asta cu "nu garantam semnalul in interior", e ca si cand ai zice: vrei semnal, iesi afara. :)) Poate e un pic exagerat, dar nici sa zici ca nu garantezi semnalul la interior la fiecare problema de semnal, nu mi se pare ca ajuta pe cineva. Plus ca, in multe dintre situatii, nici afara nu e semnalul extraordinar. :))

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!