Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Buna ziua! Ieri i-a fost reincarcat numarul tatalui meu cu 12 euro. Deoarece la magazin nu a fost optiunea de 12 euro, i s-a incarcat cu 9 euro, respectiv 4 euro pentru a-si activa optiunea de 12 euro. Pe ambele bonuri scrie tranzactie reusita dar nici acum nu a primit mesaj de confirmare. El este in Germania de la inceputul lunii februarie. I-am mai incarcat numarul de telefon si a mers. Vorbeste doar cu familia din Romania. Imi poate spune cineva ce pot face? Totusi banii au fost luati, iar mesajul de confirmare nu are de gand sa apara.
Am trimis azi mail la orange. Stiti cam in cat timp voi fi contactata?
S-a rezolvat pana la urma, desi tot a iesit putin gresit. Dupa ce am trimis sesizarea pe mail am fost suna de o doamna de la orange sa imi spuna ca poate trimite 12 euro credit in cont. S-au transferat, dar nu pe contul tatalui meu, ci pe numarul meu... Nu inteleg de ce pe numarul meu, deoarece am explicat pe ce numar trebuie.
In principiu, greseala a fost ca o optiune era cu credit, iar alta cu minute si de acolo au plecat problemele. I-am transferat doar 9 euro in cont tatalui meu fiindca doar atat se putea. E ok si asa, ii functioneaza roamingul.
Problema e rezolvata. Am apreciat ca am fost sunata in urma sesizarii. Zi frumoasa tuturor!
Alte răspunsuri
Hello!
Hai sa vedem intai daca creditul este sau nu in cont. In My Orange ai incercat sa vezi daca apare?
Daca nu, fie dureaza mai mult pentru tranzactiile astea de la PayPoint (sincer, n-am incercat niciodata), fie...nu s-a facut tranzactia. Data viitoare, daca ai cumva un card, ii poti face incarcarea (isi poate face si el de acolo, daca nu ma insel), fie din aplicatia bancii (depinde de banca, dar unele au sectiune pentru asa ceva), fie direct din My Orange.
Cat despre mail la Orange, presupun ca depinde ce departament se ocupa de asta, si cat de incarcati sunt in momentul de fata. Ca solutie alternativa, daca ai nevoie de un raspuns mai rapid, poti incerca apel la 300 (daca esti in Orange) sau chat-ul Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/).
Multumesc! M-am uitat in cont si nu apare nicio tranzactie.
Bun. Atunci trebuie vazut ce s-a intamplat cu tranzactiile respective. Fie numarul nu e corect (sau poate in formatul corect), fie...mai dureaza un pic. Vad ca plata a fost facuta ieri. Teoretic pana cum ar fi trebuit sa se vada.
Din pacate, n-am facut niciodata plati la PayPoint, asa ca nu stiu exact cum functioneaza sau cat ar putea sa dureze.
Ma uitam pe pagina lor de Q&A si nu am gasit nimic specific pentru incarcarile direct pe numar. Doar cele cu cod de incarcare. Si oricum nu mentioneaza nimic despre o anumita durata pana la finalizarea tranzactiei.
Mai multe informatii aici: https://ro-ro.paypoint.com/consumatori/intrebari-frecvente
De asemenea, poate o intrebare direct la cei de la PayPoint ar putea sa ajute. Aici optiunile de contact: https://ro-ro.paypoint.com/contact
Ce ai putea sa faci, de asemenea, este eventual o intrebarea la PayPoint-ul de unde ai facut incarcarea. Poate e cunoscuta problema, si au si un raspuns.
Totul e o .... varză. :( Cheltuială inutilă și fără rost. Online era mai ușor dacă tot aveai acces la contul MyOrange. Să detaliez:
Multumesc pentru clarificare. Pana acum am platit asa si nu am avut niciun fel de problema. Ieri nu am fost eu, iar rezultatul a iesit ghiveci.
Adriana, cum spuneam: daca SIMul are mai mult de 60 de zile din ultimile 123 de zile, doar varianta CREDIT mai are sanse. Altadata poti avea in vedere optiunea cu minute de 10€, dar nu daca nu revine SIMul cu o perioada activa si pe teritoriul României.
@Adriana, s-a rezolvat problema cu reîncărcarea? Te așteptăm să revii cu detalii noi.
S-a rezolvat pana la urma, desi tot a iesit putin gresit. Dupa ce am trimis sesizarea pe mail am fost suna de o doamna de la orange sa imi spuna ca poate trimite 12 euro credit in cont. S-au transferat, dar nu pe contul tatalui meu, ci pe numarul meu... Nu inteleg de ce pe numarul meu, deoarece am explicat pe ce numar trebuie.
In principiu, greseala a fost ca o optiune era cu credit, iar alta cu minute si de acolo au plecat problemele. I-am transferat doar 9 euro in cont tatalui meu fiindca doar atat se putea. E ok si asa, ii functioneaza roamingul.
Problema e rezolvata. Am apreciat ca am fost sunata in urma sesizarii. Zi frumoasa tuturor!
@Adriana, ne bucurăm că s-a rezolvat și roamingul este funcțional.
Vom marca noi răspunsul tău ca soluție ca să se vadă și care a fost problema și cum s-a rezolvat.
Mulțumim pentru feedback și te mai așteptăm.
Adriana_24 a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
Adriana_24 a răspuns
DanielaH a răspuns
FLo1 a răspuns
Adriana_24 a răspuns
FLo1 a răspuns
un anonim a răspuns
Adriana_24 a răspuns
un anonim a răspuns
Adriana_24 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.