Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Problema reincarcare directa - nu s-a trimis mesaj de confirmare

Buna ziua! Ieri i-a fost reincarcat numarul tatalui meu cu 12 euro. Deoarece la magazin nu a fost optiunea de 12 euro, i s-a incarcat cu 9 euro, respectiv 4 euro pentru a-si activa optiunea de 12 euro. Pe ambele bonuri scrie tranzactie reusita dar nici acum nu a primit mesaj de confirmare. El este in Germania de la inceputul lunii februarie. I-am mai incarcat numarul de telefon si a mers. Vorbeste doar cu familia din Romania. Imi poate spune cineva ce pot face? Totusi banii au fost luati, iar mesajul de confirmare nu are de gand sa apara.
Am trimis azi mail la orange. Stiti cam in cat timp voi fi contactata?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

S-a rezolvat pana la urma, desi tot a iesit putin gresit. Dupa ce am trimis sesizarea pe mail am fost suna de o doamna de la orange sa imi spuna ca poate trimite 12 euro credit in cont. S-au transferat, dar nu pe contul tatalui meu, ci pe numarul meu... Nu inteleg de ce pe numarul meu, deoarece am explicat pe ce numar trebuie.
In principiu, greseala a fost ca o optiune era cu credit, iar alta cu minute si de acolo au plecat problemele. I-am transferat doar 9 euro in cont tatalui meu fiindca doar atat se putea. E ok si asa, ii functioneaza roamingul.
Problema e rezolvata. Am apreciat ca am fost sunata in urma sesizarii. Zi frumoasa tuturor!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Hello!

Hai sa vedem intai daca creditul este sau nu in cont. In My Orange ai incercat sa vezi daca apare?
Daca nu, fie dureaza mai mult pentru tranzactiile astea de la PayPoint (sincer, n-am incercat niciodata), fie...nu s-a facut tranzactia. Data viitoare, daca ai cumva un card, ii poti face incarcarea (isi poate face si el de acolo, daca nu ma insel), fie din aplicatia bancii (depinde de banca, dar unele au sectiune pentru asa ceva), fie direct din My Orange.

Cat despre mail la Orange, presupun ca depinde ce departament se ocupa de asta, si cat de incarcati sunt in momentul de fata. Ca solutie alternativa, daca ai nevoie de un raspuns mai rapid, poti incerca apel la 300 (daca esti in Orange) sau chat-ul Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/).

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Bun. Atunci trebuie vazut ce s-a intamplat cu tranzactiile respective. Fie numarul nu e corect (sau poate in formatul corect), fie...mai dureaza un pic. Vad ca plata a fost facuta ieri. Teoretic pana cum ar fi trebuit sa se vada.
Din pacate, n-am facut niciodata plati la PayPoint, asa ca nu stiu exact cum functioneaza sau cat ar putea sa dureze.

Ma uitam pe pagina lor de Q&A si nu am gasit nimic specific pentru incarcarile direct pe numar. Doar cele cu cod de incarcare. Si oricum nu mentioneaza nimic despre o anumita durata pana la finalizarea tranzactiei.

Mai multe informatii aici: https://ro-ro.paypoint.com/consumatori/intrebari-frecvente
De asemenea, poate o intrebare direct la cei de la PayPoint ar putea sa ajute. Aici optiunile de contact: https://ro-ro.paypoint.com/contact

Ce ai putea sa faci, de asemenea, este eventual o intrebarea la PayPoint-ul de unde ai facut incarcarea. Poate e cunoscuta problema, si au si un raspuns.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Totul e o .... varză. :( Cheltuială inutilă și fără rost. Online era mai ușor dacă tot aveai acces la contul MyOrange. Să detaliez:

  • 1. Încărcările sunt cu opțiuni cu minute, nu cu credit. 2. Ai încărcat cu opțiune de 4€ - inutilă în roaming. 3. Ai încărcat cu opțiunea de 9€ Go world, valabilă 7zile, dar puteai cu 10€ sa activezi opțiune cu minute în SEE valabilă 30 de zile.
  • faptul că opțiunea GoWorld nu e funcțională, mă face să cred că deja SIMul se află in roaming de mai bine de 60 de zile din ultimile 123 de zile. Deci adio roaming. Vezi secțiunea utilizării abuzive a serviciilor în roaming.
  • ar mai o șansă costisitoare: credit.... pe bune. Doar credit și plătești în cenți tot.

Multumesc pentru clarificare. Pana acum am platit asa si nu am avut niciun fel de problema. Ieri nu am fost eu, iar rezultatul a iesit ghiveci.

Adriana, cum spuneam: daca SIMul are mai mult de 60 de zile din ultimile 123 de zile, doar varianta CREDIT mai are sanse. Altadata poti avea in vedere optiunea cu minute de 10€, dar nu daca nu revine SIMul cu o perioada activa si pe teritoriul României.

S-a rezolvat pana la urma, desi tot a iesit putin gresit. Dupa ce am trimis sesizarea pe mail am fost suna de o doamna de la orange sa imi spuna ca poate trimite 12 euro credit in cont. S-au transferat, dar nu pe contul tatalui meu, ci pe numarul meu... Nu inteleg de ce pe numarul meu, deoarece am explicat pe ce numar trebuie.
In principiu, greseala a fost ca o optiune era cu credit, iar alta cu minute si de acolo au plecat problemele. I-am transferat doar 9 euro in cont tatalui meu fiindca doar atat se putea. E ok si asa, ii functioneaza roamingul.
Problema e rezolvata. Am apreciat ca am fost sunata in urma sesizarii. Zi frumoasa tuturor!

@Adriana, ne bucurăm că s-a rezolvat și roamingul este funcțional.
Vom marca noi răspunsul tău ca soluție ca să se vadă și care a fost problema și cum s-a rezolvat.
Mulțumim pentru feedback și te mai așteptăm.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!