Întrebare fară răspuns

Suport/ messenger yoxo

Buna ziua, ce alta variantă exista la yoxo de suport clienti/ messenger pentru a putea discuta/ rezolva anumite probleme? Primesc răspuns foarte greu și acela pe care îl primesc nu e de ajutor! Slab rău serviciul clienți pe chat comparativ cu chatul de la Orange!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

"Dacă ai nevoie de ajutor în legătură cu abonamentul sau contul tău Yoxo, intră în aplicația mobilă Yoxo și accesează secțiunea Messenger din meniu, unde vei putea intra în contact cu un operator Orange. Accesul la internet în aplicația Yoxo este gratuit.

Programul agenților Orange este de la ora 9 la 20, dar poți lăsa un mesaj la orice oră și îți vor răspunde în orele de program. Asigură-te că ești logat în contul tău Orange în aplicația Yoxo pentru a putea intra în legătură cu un operator.

De asemenea, ai posibilitatea să apelezi la numărul 300 – Serviciul Clienți. Apelul se taxează cu 0.55 euro/apel, TVA inclus. "

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul...

Tot incerc pe messenger rezolvarea unei probleme pentru activarea unui SIM, însă fără succes. Parca vorbesc cu un robot. Primesc cate un răspuns după nu știu cât timp si acela nefolositor. Chiar sunt dezamăgit de suportul celor de la yoxo!!

Pe mine nu m-a convins acest tip de serviciu.. din mai multe motive..
Din ce spui, pare sa aibă același ritm ca și chat-ul din aplicația de mobil My Orange..
Dacă nu te ajuta chat-ul, mai ai varianta cu apelul taxabil, conform link-ului.. nu stiu daca se poate rezolva problema intr-un magazin.. dar, n-ar mai fi 100% digital, daca ar trebui sa mergi in magazin pentru rezolvarea erorilor..
Pasii prezentați pe site nu te-au ajutat în activarea sim-ului? Da vreo eroare sau.. ?

Cam asta ar fi principalul dezavantaj al unui produs / serviciu scris pe genunchi si aruncat in piata fara nicio testare prealabila si care se vrea exclusiv online: In momentul in care intervine o problema si trebuie sa intercationezi la modul direct cu un consultant...... incepe toata distractia.

"Slab rău serviciul clienți pe chat comparativ cu chatul de la Orange" - Este acceasi mancare de peste dar ambalata, prezentata si servita diferit.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Pai sa va spun cu ce mă confrunt și mi se pare ciudat că nu există rezolvare. Am comandat un sim yoxo acum 2 zile, ieri am primit sim ul dar până să ajungă ,contul de pe care a fost comandat a fost șters și recreat din nou cu aceleași date. Acum când încerc să-l activez nu am posibilitate. Mi s-a spus pe minunatul chat după zeci de mii de explicații ,că nu există posibilitatea să-l activez pentru că datele de pe cont au fost sterse și că trebuie să comand alt SIM. Le-am dat toate datele ,factura sim, serii de pe sim, datele din contract și degeaba. Dezamăgitor!

@Jay: Știi cum funcționează ”chatul Yoxo”? Verificat personal și nu o singură dată (ca să se zică ”a fost o excepție”): Trimiți azi un mesaj pe chat și după vreo 5-7 zile DACĂ ți se răspunde apare mesajul cu data de ”a doua zi”, adică antedatat, ca și cum ți-ar fi răspuns imediat si fără ezitare. Desprea calitatea răspunsului nu mai comentez. Păcat, dar asta e marfa cu care se lucrează.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!