Întrebare fară răspuns

Telekom Romania a implementat o aplicaţie care împiedică furtul de identitate online

Grupul Telekom România a introdus o nouă măsură de protecţie a clienţilor în mediul digital, prin implementarea unei aplicaţii care are ca scop să prevină şi să împiedice una dintre cele mai răspândite fraude din mediul online şi anume încheierea de abonamente pe nume reale, dar folosind fotografii şi identităţi furate.

 

„Am implementat această facilitate digitală în interesul clienţilor şi pentru a uşura achiziţia de produse şi servicii online. Practic, oricine poate încheia acum un abonament 100% digital, folosindu-şi datele biometrice pentru identificare, în deplină siguranţă. Această nouă funcţionalitate este mai mult folosită în domeniul fintech”, a spus Gabriel Trăistaru, Director Digitalizare în cadrul Telekom România.

 

Astfel, prin noua aplicaţie utilizată de Telekom, fotografia este obţinută în direct, online, astfel că nu se pot face fraude. În plus, utilizatorul nu trebuie să descarce niciun fel de aplicaţie pentru a avea cces la această facilitate.

 

„Spre exemplu, dacă un client vrea să achiziţioneze un abonament cu sau fără telefon, accesând telekom.ro de pe un telefon mobil, atunci îi este solicitat să îşi facă un selfie şi o poză a cărţii de identitate. Aplicaţia nu acceptă încărcarea niciunui fel de documente”, au explicat reprezentanţii Telekom.

 

De asemenea, dacă achiziţia este efectuată de pe un computer sau laptop, utilizatorul primeşte un link prin sms, pentru a accesa aplicaţia online, unde va urma procedura descrisă anterior.

 

„Contractul de abonament este apoi trimis pe e-mail, iar dacă a fost comandat şi un telefon mobil, o copie pe hârtie este livrată clientului odată cu pachetul.”

 

Sursa - https://www.zf.ro/business-hi-tech/telekom-romania-contin...

 

Acest topic se vrea a fi continuare a discutiei purtate aici https://comunitate.orange.ro/questions/2520605-protectia-datelor-caracter-personal-protectia-clientilor-fraudelor precum si o sugestie de imbunatatire a securitatii conturilor si implicit pentru un plus de siguranta asupra datelor cu caracter personal, pentru reteaua #1

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Niciun răspuns

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!