Întrebare fară răspuns

Este legal sa schimbe unilateral Orange tipul tau de abonament?

Seriozitate 0 din partea Orange!!!
Cu ce ne rasplateste Orange pentru ca suntrm abonatii sai? Pe mine m-a răsplătit cu modificarea unilaterala a trei contracte (abonamente) de telefonie mobila, in sensul majorarii cuantumului acestora si cu anularea reducerii de pret care o aveam pentru Abonamentul Family.
Explicatia lor a fost ca voi avea mai multe beneficii si despre "schimbare" am fost informat prin factura.
Care sunt beneficiile dedpre care vorbeste Orange, in afara de pretul marit la abonamente? Poate pe mine nu ma intereseaza alte facilitati, decat cele cu care am fost de acord la incheierea contractului, prin semnarea acestuia.
In 18 ani de cand sunt abonat la aceasta societate nu mi s-a intamplat asa ceva. Din 2003 si pana in prezent s-au modificat tipurile de abonamente, dar nu am fost obligat sa il schimb, decat in situatia in care am dorit acest lucru.
Sunt curios ce parere va avea Agentia Nationala pentru Protectia Consumatorului.

vlad_belizna
vlad_belizna

vlad_belizna

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2
vlad_belizna
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Modificarea unilaterala de abonament este legala cat timp:

  • esti noitificat cu cel putin 30 zile inainte ca modificarea sa intre in vigoare
  • primesti alternativa rezilierii unilaterale a contractului fara plata altor penalitati;

Orice modificare de contract se face prin act aditional cu data si numar de inregistrare. Acel aditional trebuie pus la dispozitia clientului fie pe email, fie in contul de abonat, fie trimis prin posta la adresa de corespondenta.

S-a mai discutat despre aceste aspecte si depre soriciul gros al retelei #1 din Romania, care a decis sa modifice #NoapteaCaHotii unilateral un numar extrem de important de abonamente, iar acea notificare sa fie strecurata discret in factura de luna trecuta.

https://comunitate.orange.ro/questions/2619103-incepe-orange-aplice-practici-inselatoare-mincinoase-clientii

Cine a observat din timp a putut lua o decizie in acest sens, cine nu ..... este bun de plata in Reteaua #1

Este foarte clar portocala vrea sa schimbe toate abonamentele de "tip vechi" iar daca esti notificat din timp ei nu au nici o problema (in schimb tu ai ca nu ai citit poate factura precedenta)
ps:chestia cu reclamatie la OPC am citit-o de mii de ori pe forumuri diferite, 90% dintre cei care ameninta ca vor face reclamatie nu o fac.

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

De regula aceste repozitionari sunt efectuate pe abonamente care sunt in perioada contractuala zero si care sunt iesite din oferta comerciala. Plangerile catre ANPC / ANCOM pot vea rezultat daca sunt in numar mai mare.

In caz contrar, dupa ce depui o asemenea plangere iar ANPC merge peste ei, o sa te contacteze un sefut din reteaua #1 in prezenta comisarului ANPC si o sa te intrebe cum vrei sa se rezolve amiabil problema. Daca vrei poti rezilia, poti trece pe prepay sau de poti porta fara alte explicatii.

Dar de ce nu se transmite prin mesaj text sau apel telefonic ? Sa notificati prin notificare pe anexa facturi electronice? Si cele 30 de zile sa expire in 28 ! ...

Umilit si eu
Umilit si eu

Umilit si eu

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Umilit si eu

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!