Întrebare fară răspuns

Orange accepta IMEI-URI în mod discreționar? (Number Share smartwatch LTE/eSIM)

Recent am achizionat (pentru sotia mea) un smartwatch Samsung Galaxy Watch Active 2, R825, 44mm, 4G, cod produs Samsung: SM-R825FSDAROM. Ceasul l-am achiziționat de pe telefonultau.eu.

Pe website-ul Orange, smartwatch-ul este este compatibil cu serviciul eSim:

https://www.orange.ro/servicii/esim/?gclid=Cj0KCQiAnKeCBh...

Deoarece soția folosea o cartela Prepay, incompatibila cu Number Share, azi a migrat la abonament, solicitand si activarea eSim/Number Share. Contractul l-a semnat in Orange Shop din Suceava, Strada Nicolae Bălcescu 4, unde a solicitat si activarea Number Share. Activarea serviciului a esuat. Pe telefon a fost afisat urmatorul mesaj: Orange nu oferă abonamente mobile pentru ceas. Pentru mai multe informații, contactati Serviciul de asistență pentru clienți Samsung. A contactat Samsung Romania, care i-a comunicat că IMEI-ul ar fi doar pentru Polonia, motiv pentru care Orange Romania nu poate activa serviciul de Number Share pe dispozitiv.
Am anuntat aceasta problema la furnizor, cu propunerea de retur si de inlocuire cu un produs avand IMEI de Romania. Furnizorul sustine ca este nejustificat si neconcurential refuzul de activare al serviciului pe motiv ca IMEI este pe Polonia, ceasul fiind neverlocked.
Pe site-ul Samsung Romania, la modelul SM-R825FSDAROM se arată că este funcțional cu SIM din următoarele țări: Albania · Andorra · Austria · Belgia · Bosnia și Herțegovina · Bulgaria · Cehia · Cipru · Croația · Danemarca · Elveția · Estonia · Finlanda · Franța · Germania · Grecia · Irlanda · Islanda · Italia · Letonia · Liechtenstein · Lituania · Luxemburg · Macedonia de Nord · Malta · Monaco · Muntenegru · Norvegia · Olanda · Polonia · Portugalia · Regatul Unit · România · San Marino · Serbia · Slovacia · Slovenia · Spania · Suedia · Ungaria · Vatican.
Înțeleg din acest „disclaimer” că produsul ar trebui să accepte SIM atar din Polonia cat si din Romania.

Link Samsung:
https://www.samsung.com/ro/watches/galaxy-watch-active/ga...

Am verificat IMEI-ul pe mai mult site-uri de profil, din care unul, intr-adevar, mi-a afisat ca apatine de Polonia - tara si transportator Polonia (!?) (https://imei24.com/imei_check/Samsung/).

Cu toate acestea nu inteleg motivul pentru care ORANGE Romania nu accepta dispozitivul. S-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema? Exista o intelegere intre Orange si Samsung Romania prin care s-a limitat arbitrar accesul la servicii in limita unui anumit numar de IMEI-uri aduse in Romania exclusiv de Samsung si partenerii acestuia? Este aceasta intelegere o practică anticoncurențială?

copeony
copeony

copeony

User level
Nivel
0
87 / 100
puncte
Custom field 2
copeony
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 2

Da...in continuare as fi curios sa stiu ce anume diferentiaza acele ceasuri, de cele achizitionate de oriunde altundeva. Asa ca, eu personal as aprecia foarte mult un raspuns din partea Orange in sensul asta.
Se face sau nu "filtrare" pe baza de IMEI? Au sau nu ceasurile astea soft customizat de Orange? Cateva intrebari foarte simple, zic eu, la care cred ca putem sa primim un raspuns fara "ocolisuri". :)

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut,
Va cerem scuze pentru intarzierea cu care revenim pe acest topic. Ne-am interesat la colegii nostri si am primit urmatorul raspuns.

La Orange, toate serviciile pe care le oferim clientilor, cum sunt cele de eSIM sau Number Share sunt atent testare inainte de lansare pentru a fi compatibile cu o gama larga de produse oferite de numerosi furnizori de echipamente. Totodata, ne preocupam constant ca aceasta compatibilitate, fie ca vorbim despre ceasuri inteligente, telefoane sau alte dispozitive, sa fie extinsa si pentru produsele care nu sunt achizitionate din oferta Orange, ci de la reselleri prezenti pe piata din Romania si autorizati de catre furnizorii de echipamente.

Aceasta compatibilitate nu poate fi extinsa insa in toate situatiile, in special pentru produsele care provin din alte tari, fiecare produs fiind configurat sa functioneze cu precadre in tara in care este comercializat. Acest lucru se intampla pentru ca fiecare tara are un anumit specific al infrastructurii telecom, cu echipamente si setari specifice, care in cazul produselor provenite din alte tari pot genera incompatibilitati din punct de vedere harware sau software.

Dorim insa sa va asiguram ca prioritatea pentru Orange Romania este aceea de a oferi cat mai multor clienti acces facil la cele mai noi tehnologii si la servicii de calitate.

Aparent e foarte greu sa primim si noi un raspuns scurt si la subiect. :))

Iar eu unul am o problema cu raspunsurile standard de genul: testam cu mare atentie serviciile, avem in permanenta in vedere imbunatatirea, extinderea si oferirea celor mai bune servicii. This is total BS, and you know it! Sunt o gramada de topicuri cu bug-uri aici in comunitate! Daca ar fi fost asa de bine testate serviciile alea, nu trebuiau sa ajunga bug-uri de functionalitate la utilizatorii finali!

De asemenea, am intrebat asa:
"Se face sau nu "filtrare" pe baza de IMEI?"
Un raspuns de forma Da sau Nu ar fi fost suficient.
"Au sau nu ceasurile astea soft customizat de Orange?"
Din nou, un raspuns de forma Da sau Nu ar fi fost absolut genial.

Ideea e asa. Daca ceasurile nu au soft customizat, si nu se face filtrare dupa IMEI, atunci, in teorie, se poate pune un alt soft (de RO, de exemplu) pe ceasul ala, si sa mearga cat se poate de ok. Asta presupunand ca nu sunt limitari de ordin hardware la mijloc. Ceea ce intr-adevar se poate sa creeze probleme. Evident, asta va duce si la pierderea garantiei, dar asta e cu totul alta discutie. Si intrucat produsul e cumparat de la un third party, nu vad ce problema ar avea Orange-ul cu chestia asta.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!