Întrebare fară răspuns

Trantitul telefonului in nas

Mi-ati gresit adresa de facturare si o operatoare a mintit cand a spus ca imi va retrimite factura cu adresa corecta pe email iar a doua operatoare a zis ca nu si apoi mi-a inchis telefonul. Ce e cu tratamentul asta?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Florin2323, este o situatie neplacuta, trantirea telefonului, mai ales cand deja esti nervos ca s-a gresit ceva, insa, comunitatea este formata din clienti.. Daca vrei sa te adresezi catre Orange, poti scrie un mail cu toata situatia catre reclamatii@orange.ro sau prin formularul de aici.. https://www.orange.ro/contact/

pai o operatoare minte ca imi va trimite factura pe email in urmatoarele minute, a si verificat adresa de email a confirmat-o cu mine, apoi nu am primit nimic, am sunat din nou, iar minute asteptate la telefon si a doua operatoare mi-a trantit telefonul in nas. Pai eu dau bani si ei/voi nu sunt in stare sa scrie o adresa cum trebuie, nu sunt in stare sa trimmita o amarata de factura.

@Florin, ma repet, noi, cei din comunitate, suntem clienti.. care raspund altor clienti, acolo unde se poate raspunde..
Am inteles ce ai spus, insa, noi, ca si clienti, nu te putem ajuta in astfel de situatii..
Factura o poti descarca si din contul tau My Orange.. pana ajunge prin mail..

Mai citește o data ce am scris, poate înțelegi..
Pentru situații punctuale trebuie sa te adresezi către Orange, nu către o comunitate formata din clienti..

@Florin2323, bun venit în Comunitatea Orange!
Înțeleg că adresa de facturare era greșită, nu adresa de e-mail, așa este?
În acest caz, dacă a fost făcută corecția astăzi, adresa corectă va apărea pe următoarea factură. O factură deja emisă nu poate fi editată/ corectată.
Dar, așa cum spunea și Jay, poți oricând să vizualizezi și să descarci factura din contul tău My Orange. Îl poți accesa cu datele cu care te-ai înregistrat în Comunitate.
Sper că am înțeles bine situația ta. Dacă nu, te rog să revii cu mai multe detalii.

Orice factura poate fi modificata, stornata, refacuta, re-emisa. Cu atat mai mult cand vina apartine emitentului, nicidecum beneficiarului. Ce sa faca beneficiarul cu o factura pe care datele sale sunt gresite? Oare Orange ar inregistra o factura ca beneficiar care nu-i este adresata corect desi i-ar apartine? Putina schimbare de optica, orientare spre client ar fi binevenită.

da, exact. A doua operatoare, aia care mi-a trantit telefonul in nas mi-a zis 'va putem trimite situatia la zi cu fiecare factura de la inceputul abonamentului dar nu putem modifica ultima factura'. Si zic eu 'pai imi trimiteti document fals? Ca aia nu e adresa mea.'.

La Oranj e stiut motto-ul "Clientul nu are dreptate."

Salut @Florin2323,
‏‏‎ ‎
Este vorba despre o factura pentru un abonament Orange sau este o factura pentru o achiziție a unui produs din magazinul fizic sau online? Ne poti da mai multe detalii?

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

@Florin2323 este prima factura primita pentru acest abonament?

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

nu, dar de data asta mi-a trebuit ca utility bill sau cum ii zice si cand ma uit pe ea vad adresa gresita. Zic ce naibi mah da lasa ca Orange ma ajuta instant ca le sunt client si Orange e ca lumea mah. Si apoi mi-a trantit telefonul in nas.

Mulțumim pentru detalii @Florin2323!
In cazul tau adresa corecta o sa apară pe viitoarea factura, așa cum a menționat DanielaH. Momentan nu poți sa primești ultima factura cu adresa corecta pentru ca a fost emisa.
Recomandarea mea e sa verifici pe contractul pe care l-ai semnat daca adresa de facturare e scrisa corect, iar daca nu este poți sa scrii un mesaj către Orange din secțiunea de contact: https://www.orange.ro/contact/ sau sa mergi intr-un magazin Orange pentru actualizarea datelor.
Exista posibilitatea ca in urma apelului la numărul 300 adresa de facturare sa nu fie corectata si mai bine mergi in magazin sau trimiți un mesaj pentru a fi sigur ca aceasta modificare s-a efectuat pe contul tau, astfel încât la următoarea factura sa ai adresa scrisa corect.
‏‏‎ ‎
Daca te-a ajutat acest răspuns nu uita sa apeși ❤ sau sa il marchezi ca soluție.

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

Ca să fie mai exact explicația, nu ai cotizat suficient ca să reprezinți un client strategic pentru Orange și nici măcar un "bussiness client" nu ești. Asadar ca muritori de rând, te pui la coadă asteptându-ți nu dreptatea ci remedierea gafelor tipice de "operator dornic de vânzări". Trebuia să lași operatorul #1 să-și recupereze creanțele de la adresa de pe factură. Atunci se putea modifica, storna, anula vechea factură și întocmi una corespunzătoare. Sunt prea multe posibilități pentru ca deranjul să fie pe măsura acestor soluții.

@Florin, fără nervi și stres, factura o găsești în My Orange, iar de la setări, poți modifica chiar tu datele respective, pentru viitor! Oricum, de această dată nu prea ți se mai poate face mare lucru, dar așa cum ți-am spus o găsești în My Orange sau la *100# , secțiunea facturi, pe telefon, etc.

Baftă!

Un astfel de contract, daca este pe persoana juridică, cum îi inregistrezi facturile pentru a-l putea onora? După codul de client al Orange, care-i un număr cu semnificație doar pentru Orange? Din "mai Orange" descarci doar arhiva cu facturi care nu corespund realității!!!! Deci despre ce vorbim aici?????
Pe Orange îl doare doar să-i fie achitată suma de plată, nu-l doare cine anume o achită. Și nu dă doi cenți pe client atât timp cât își achită facturile, chiar și după 20 de ani vechime.
Asertivitate ZERO
Empatie ZERO
Flexibilitate ZERO
Rețeaua numărul 1 este deasupra regulilor de ETICĂ și CONDUITĂ FISCALĂ.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!