Întrebare cu răspuns(uri)

inlocuire cartela defecta abonament digital YOXO

Am o cartela cu o vechime de cativa ani care a trecut prin Prepay, abonament iar acum este pe YOXO. Problema este ca de cateva saptamani isi tot pierde semnalul si trebuie sa restartez telefonul. Am mai patit asa in trecut cu alta cartela si a fost inlocuita gratuit, asa ca am mers la Orange Shop din Baia Mare ca sa-mi inlocuiasca cartela. Baiatul de acolo mi-a zis ca nu se poate face in magazin, deoarece YOXO nu ofera suport in magazin. Mi-a dat o cartela "Blank" si mi-a zis ca se poate schimba din aplicatia YOXO, dar eu nu am gasit aceast optiune. Cum sa procedez mai departe?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@VT, bun venit în Comunitate!
În acest moment, schimbările de SIM pentru abonamentele Yoxo se pot face doar într-un magazin fizic.
Recomandarea noastră este să mergi din nou în Orange Shop-ul de unde ai primit SIM-ul black.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut! Ai încercat sa suni la Relatii Clienți? Sau folosește Chatul sau Djingo. Cu siguranță se poate rezolva problema.

The Special List
The Special List

The Special List

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
The Special List

@VT, bun venit în Comunitate!
În acest moment, schimbările de SIM pentru abonamentele Yoxo se pot face doar într-un magazin fizic.
Recomandarea noastră este să mergi din nou în Orange Shop-ul de unde ai primit SIM-ul black.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@VT, ai reușit să faci schimbarea de SIM?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Încă nu am reușit pentru ca nu am fost la Orange Shop. Dar, când voi merge, le voi cere sa rezolve problema pentru ca nu se poate din aplicație cum au zis ei. Multumesc pentru îndrumare.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!