Întrebare cu răspuns(uri)

Number Share iPhone cumparat din SUA

Am un iphone 7 cumparat din SUA si incerc sa configurez datele celulare pe un apple watch SE cellular, dar nu reusesc. E vreo problema faptul ca telefonul este din sua? Multumesc!

Alex19940
Alex19940

Alex19940

User level
Nivel
1
134 / 750
puncte
Custom field 2
Alex19940
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Gata, am reusit! Recunosc, cu cativa neuroni in minus, dar am reusit.
Cumva numarul provizoriu a ramas agatat in sistem si telefonul il vedea ca fiind numarul actual. Desi schimbam numarul de telefon in iMessage si FaceTime, dupa ce reactivam iMessage si FaceTime, tot numarul vechi mi-l gasea. Am dat “resetati” la setarile de retea, apoi am reconfigurat numarul de telefon si dupa un restart si 2 aruncari pe fereastra, la activarea iMessage si FaceTime, telefonul a gasit ca numarul meu este cel actual, normal.
Nu stiu daca m-am facut inteles, dar daca cineva intampina ceasta problema, il pot ajuta, sau poate e cineva care a inteles mai bine ce am facut. Multumesc pentru implicare!

Alex19940
Alex19940

Alex19940

User level
Nivel
1
134 / 750
puncte
Custom field 2
Alex19940

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Multumesc! ma chinui de o saptamana sa activez datele celulare si sunt trimis din magazin in magazin, si primesc raspunsuri incompetente as putea spune si din partea serviciului clienti la 300. Ce variante sa mai incerc? unde sa mai intreb despre problema asta?

Alex19940
Alex19940

Alex19940

User level
Nivel
1
134 / 750
puncte
Custom field 2
Alex19940

Pai hai sa vedem. Contul tau are asociat numarul care e acum in telefon? In My Orange te poti loga fara probleme? Iti apare numarul corect pe cont?

Am citit si eu un pic instructiunile postate aici (https://www.orange.ro/servicii/number-share/). Nu pare nimic complicat. Deci banuiesc ca problema e pe partea Orange. Presupun ca eroarea pe care o primesti e in pasul 3, nu? Dupa ce faci pairing intre ceas si telefon. Sau inainte?

In telefon, la Settings -> General -> Language & Region, regiunea e setata pe Romania?

Ma loghez fara probleme in My Orange si imi apare numarul corect. in aplicatie apare in fata numarului (null)...nu stiu daca la toata lumea apare asa.

Exact...la pasul 3 apare eroarea de mai sus, dupa pairing.

Regiunea e Romania

Alex19940
Alex19940

Alex19940

User level
Nivel
1
134 / 750
puncte
Custom field 2
Alex19940

Nu, nu apare la toata lumea asa. :) Si mare mirare daca nu cumva are legatura cu problema ta.
Uite cum arata la mine.

Si pe versiunea de PC/Desktop/web tot asa iti apare numarul? Cu (null) in fata?

in versiunea desktop nu apare cu null

Alex19940
Alex19940

Alex19940

User level
Nivel
1
134 / 750
puncte
Custom field 2
Alex19940

Buuun. La o prima vedere, problema pare sa fie pe contul tau. Si tind sa cred ca are legatura cu acel "(null)". Adica, daca tie incearca sa-ti faca number share la un numar de forma "(null) - 07...." nici nu-i de mirare ca da eroare.

In Comunitate avem si cativa angajati Orange. In general, la chestii de genul asta, solicitarile sunt trimise mai departe catre departamentul abilitat si, in cele mai multe cazuri, se si rezolva. Deci, intrucat acum e destul de tarziu, eu zic ca pe maine dimineata s-ar putea sa ai un raspuns si din partea lor.

Ceea ce cred ca trebuie verificat intai e problema cu numarul. Pentru ca s-ar putea ca oricare ar fi cauza pentru acel "(null)" sa cauzeze si problema de adaugare a ceasului pe cont. Evident, e doar parerea mea. Si se poate sa gresesc. Deci presupun ca o sa aflam mai multe maine.

Asteptam sa vedem, nu-i bai. Faza e ca mi-a fost sters de curand contul, pentru ca nu mi se actualiza si imi arata ca sunt client prepay, desi eu sunt abonat. Si inainte de stergere, tot cu (null) aparea.

Apoi am facut cont nou, imi arata ca sunt abonat, dar null-ul nu a disparut.

Alex19940
Alex19940

Alex19940

User level
Nivel
1
134 / 750
puncte
Custom field 2
Alex19940

Aha.. pai atunci cu atat mai mult cred ca e o problema pe cont. Nu stiu daca o schimbare de SIM ar putea sa te ajute in cazul asta. Posibil sa nu... Dar cu siguranta ai nevoie de cineva care sa arunce o privire peste contul tau. Cel mai probabil acolo e problema. In functie de asta, vedem care ar fi pasul urmator. :)

Salut @Alex19940,
‏‏‎ ‎
Abonamentul este pe numele tau?
Daca da, mai ai si alte abonamente pe numele tau?
De cat timp ai cont My Orange pentru acest număr de telefon?

Este pe numele meu abonamentul,Il am din 1 Martie si nu mai am alte abonamente.
Contul my orange il am din 3 sau 4 martie. Aveam cont din 2014, dar am cerut sa il stearga si am facut altul pemtru ca ma gandeam ca de aici este problema.

Alex19940
Alex19940

Alex19940

User level
Nivel
1
134 / 750
puncte
Custom field 2
Alex19940

@Alex19940 merci de răspunsuri!
Este doar o ipoteză de a mea dar cel mai probabil primești aceea eroare pentru ca este vorba de un cont nou. De exemplu pentru serviciul eSIM, contul My Orange trebuie sa aiba o vechime de 30 de zile pentru a activa serviciul online, din cont.
Nu am gasit informații referitoare la acest aspect pentru Number Share.
De asemenea, poate există o altfel de eroare pe contul tau.
Așteptăm să ne spui cum s-a rezolvat problema la final.

Am fost sunat astazi de cineva de la departamentul tehnic, pentru ca am trimis pe mail problema, a incercat ceva, nu a gasit problema, dar a zis ca revine cu un telefon mai tarziu. Am asteptat dar nu a revenit...mai astept, iar daca se rezolva problema, anunt si aici. Daca aveti si alte pareri, le ascult cu cea mai mare placere si incerc orice idee

Alex19940
Alex19940

Alex19940

User level
Nivel
1
134 / 750
puncte
Custom field 2
Alex19940

Ce mi se pare interesant e ca problema cu acel (null) nu se reproduce pe web. Ai cumva un alt iPhone la indemana? Sunt curios daca si pe ala apare la fel, in aplicatia My Orange. Si eventual si invers. Alt SIM in telefonul tau.
Nu stiu ce metoda se foloseste pentru identificarea numarului de telefon in cazul asta ...dar ceva imi spune ca sunt diferite, intre aplicatie si versiunea de web. Altfel n-am avea rezultate diferite.

Era o idee daca puteai sa-ti adaugi ceasul pe cont de pe PC/laptop...dar nu cred ca poti. Se poate sa fie si un bug in aplicatia My Orange. Dar tot e ciudat ca apare doar la tine. Deci...fie e o problema cu contul tau (cel mai probabil) saaau...e o problema cu aplicatia My Orange, saaau...cu aplicatia My Orange instalata pe telefonul ala.

Daca ai posibilitatea, as fi curios ce rezultate ai la testul/testele de mai sus (SIM-ul in alt telefon; acelasi telefon cu alt SIM). :D

@Alex19940, colegii care se ocupă de investigarea situatiei tale te roaga sa ne spui ce Versiune Operator si Versiune Software ai. Asteptam raspunsul tau.

Adica informatiile din imaginile atasate?
Va ajut cu orice informatie aveti nevoie. Multumesc!

Alex19940
Alex19940

Alex19940

User level
Nivel
1
134 / 750
puncte
Custom field 2
Alex19940

Cred ca mai am o informatie care ar putea ajuta si acum mi-am dat seama. De fiecare data cand activez iMessage sau FaceTime, telefonul imi gaseste ca numarul meu de cartela e cel din imagine. De fapt acela din imagine cred ca a fost numarul de telefon cu care a venit cartela, pana sa se faca portarea. Eu am fost pe Vodafone si pana sa se faca portarea la Orange, mi s-a dat cartela orange pe care trebuia sa o bag in telefon dupa ce raman fara semnal pe cartela Vodafone.
Repet, numarul din imagine nu este numarul meu actual, dar telefonul asa il vede. Eu cand sun, sun cu numarul meu normal.

Alex19940
Alex19940

Alex19940

User level
Nivel
1
134 / 750
puncte
Custom field 2
Alex19940

Gata, am reusit! Recunosc, cu cativa neuroni in minus, dar am reusit.
Cumva numarul provizoriu a ramas agatat in sistem si telefonul il vedea ca fiind numarul actual. Desi schimbam numarul de telefon in iMessage si FaceTime, dupa ce reactivam iMessage si FaceTime, tot numarul vechi mi-l gasea. Am dat “resetati” la setarile de retea, apoi am reconfigurat numarul de telefon si dupa un restart si 2 aruncari pe fereastra, la activarea iMessage si FaceTime, telefonul a gasit ca numarul meu este cel actual, normal.
Nu stiu daca m-am facut inteles, dar daca cineva intampina ceasta problema, il pot ajuta, sau poate e cineva care a inteles mai bine ce am facut. Multumesc pentru implicare!

Alex19940
Alex19940

Alex19940

User level
Nivel
1
134 / 750
puncte
Custom field 2
Alex19940

Si eu am patit o chestie similara cand am facut portarea. Imi aparea ca numar de telefon la mesaje numarul asociat atunci contului de iMessage (numarul provizoriu), nu numarul real (portat). Nici nu mai stiu cum am rezolvat-o, dar am rezolvat-o pana la urma. :)) Problema e pe partea iOS-ului. Ciudat totusi... Nu vad legatura dintre iMessage si My Orange. Dar ma bucur ca ai reusit! :) Macar daca mai are cineva problema asta, sa stie in ce directie sa se indrepte.
Cred ca poti sa incerci sa te deloghezi din iCloud, de pe telefon, sa stergi device-ul de pe contul de Apple (din appleid.apple.com), si sa-l readaugi ulterior prin relogare in iCloud de pe telefon. Posibil sa fie nevoie si de un reset.

Ideea e ca nu esti singurul. Si mie mi-a dat batai de cap chestia asta.
Ca workaround: nu activa simul cu numarul provizoriu in iPhone-ul in care vrei sa-l folosesti. Poti sa-l activezi in orice "dumb phone". Sau alt iPhone. Saaau...nu te loga pe iCloud pana nu e gata portarea.
Alternativ poti incerca si o schimbare de SIM. Dar daca in iCloud esti deja logat cu numarul "gresit", nu stiu daca o sa ajute.
Oricum, bine ca ai rezolvat. :)

Nu rezolvi cu schimbare de SIM.
Faza e ca s-au sincronizat gresit astrele. Cand am facut portarea mi s-a spus ca in 2-3 zile o sa se faca portarea si o sa imi dau seama pentru ca o sa raman fara semnal pe cartela. Dupa 2-3 ore, raman fara semnal si zic maaama ce se misca oamenii de la Orange.
Scot cartela veche, o bag pe cea noua si dau DA la tot, ca primarul. Apoi cand am sunat, am realizat ca nu e numarul meu, am reintrodus cartela veche si aveam semnal. Mi-am dat seama ca nu s-a facut portarea. Doar dupa 2 zile s-a facut...dar in telefon ramasese numarul provizoriu salvat.

Alex19940
Alex19940

Alex19940

User level
Nivel
1
134 / 750
puncte
Custom field 2
Alex19940

@Alex19940, ne bucurăm că s-a rezolvat până la urmă și îți mulțumim că ai revenit cu feedback.
Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori, în cazul în care se confruntă cu o situație similară.
Te mai așteptăm în Comunitate.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!