Întrebare fară răspuns

Perioada de valabilitate la reincarcarea cartelei prepay

Salve la toata comunitatea, ati observat ca Orange Romania din 11 februarie 2021 impune celor care detin cartele perpay sa faca incarcarea direct din portalul Orange, care perioada de convorbire este de 30 zile, cum a fost mereu, insa daca doresti sa faci o reincarcare direct dintr-un cont bancare, sau cumparand un cod ce reincarcare de la un comerciant, perioada de folosinta se micsoreaza la 28 zile ??? Cum vi se pare acest afront la libertatea de a decide de unde sa reincarc cartela si cum un operator sa devina totalitar si sa te oblige la un act neconstitutional ? Oare nu s-a sesizat inca nimeni de magaria facuta de operatorul Orange Romania ?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!
Cine știe ce se mai urmărește și cu acest aspect, dar atâta timp cât ai cont My Orange, nu cred că te afectează, iar pe deasupra, mai sunt și ceva bonusuri în plus. Au împrumutat obiceiuri de pe la alții, din păcate!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Exista subiect pe aceasta tema https://comunitate.orange.ro/questions/2581295-orange-reduce-valabilitatea-optiunilor-4-5-euro-30-zile-28-zile dezbatut aici in comunitate.

Cat timp multinationalele de la noi se cred mai presus decat Dzeu si in viziunea lor nou suntem sclavi pe plantatie, aceste practici vor continua.

  • au curs valutar preferential;
  • au inventat luna cu 28 de zile;
  • in reteaua numarul 1, reincarcarea de 4 euro inseamna, de fapt 4.76 euro;
  • au scos canale din grila tv fara sa adauge nimic si au marit abonamentul;
  • au modificat unilateral si in cel mai infect mod posibil abonamentele de voce;

#NoapteaCaHotii

Nu are nici o relevanta daca ai cont in MyOrange, nu esti obligat sa ai cont ! Eu reincarc prin banca si pretul pt 30 zile este 29.45 lei, iar Orange te taxeaza cu peste 33.00 lei, deci este un furt legiferat. Am incercat sa fac sesizare la Protecția consumatorului, însă nu.i posibil daca nu faci inițial o reclamație operatorului și numai după și cu Nr reclamație și toate datele operatorului, se poate face sesizarea. Alta porcărie și aici. Ar trebui ca aceasta Comunitate sa încerce o acțiune comună și să ceară anularea acestei hotărâri unilaterale aberante.

Legislatie ambigua, lipsa de reactie si dezinteres din partea institutiilor care vegheaza piata telecom si care ar trebui sa protejeze consumatorul. Toate acestea duc la situatii precum cele prezentate anterior.

Eu am intrebat de N ori aici "Credeti ca Orange Franta, isi trateaza clientii cum o face Orange Roamania?"

Nu am primit nici un raspuns din partea persoanelor care administreaza aceasta platforma, iar aceasta tacere a lor cred ca spune com tot.

  • raspunsul ( unul dintre ele ) poate fi si acesta ; "nu te obliga nimeni sa stai in reteaua orange , daca vrei sa stai la noi astea sunt tarifele si regulile" :) si inca ceva "ce este legal nu conteaza daca nu este moral" nu mai cautati moralitate in afaceri .
  • ps;si cu asta basta :)

Greșit răspuns care denotă o oarecare tendința de infangere a legii, de când o lună devine 28 zile și pe deasupra Orange te obliga sa plătești suplimentar cca. 3 lei la o reîncărcare.... Și în alte state s.a incercat aceasta practica, dar cetățeanul a reacționat și au făcut o Class Action si au fost nevoiti sa regina la normal. Amici nu este vorba daca.ti convince sau nu, este o incalcare a legii, trebuie sa ai dreptul sa reîncarci de unde dorești la aceleași condiții, nu poți impune Tu ca Companie, de la tine putere să decizi i defavoarea cetățeanului. Trebuie făcută o acțiune comună la Protecția Consumatorului și în acest caz, sigur vor fi obligați să revina la vechea și normala normă.

Salut! @nimenialtul, despre ce lege vorbești? Pot sa vad și eu textul din lege la care faci referire, din care să reiasă că îți este îngrădit dreptul de a efectua o reîncărcare (sau îți este îngrădit dreptul de acces la un serviciu) unde dorești prin aceasta decizie a Orange Romania? Chiar îmi doresc să am mai mult timp sa citesc legislația...

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!