Întrebare fară răspuns

Am gresit adresa de e-mail si imi da eroare la contul My Orange

Am greșit adresa de email dar nu o pot corecta pentru că îmi dă eroare la contul Orange, ce pot face?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Ana: bun venit în Comunitate. Contul MyOrange daca este activ poate fi accesat si cu ID (alias) sau numar de telefon, nu doar adresă de email. Eu mi-am schimbat recent adresa de email dar in continuare mă conectez cu aceleași date, care nu implicau adresa de email. Încearca si revino cu detalii.
Dacă nu ai contul activ poti relua de la zero procesul de a crea un cont MyOrange.

@Ana, despre ce eroare este vorba? Poți pune un screenshot?
Este vorba despre un cont My Orange existent sau vrei să-ți creezi un cont nou?
Te așteptăm cu mai multe detalii.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@Ana, ai rezolvat problema cu adresa de e-mail?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!