Întrebare fară răspuns

Plata asigurării premium fără știința mea

Plătesc o asigurare la un telefon pe care l-am dat buy back la un orange shop (park lake) o plătesc de 3 ani fără sa știu ... acum mi-am dat seama vizualizând mai atent facuturile ! Ce pot face pt a îmi recupera banii sustrași fără știința mea timp de 3 ani

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Marius, bun venit în Comunitate!
Ai solicitat dezactivarea asigurării și aceasta nu s-a procesat?
Ne oferi, te rog, mai multe detalii? Mulțumim.

Da logic ca am solicitat cine ar vrea sa plătească o asigurare premium pt un telefon pe care-l vinde in ghilimele !! Nu vi se pare normal sa spun ca nu mai vreau asigurare la tel pe care vi l-am vândut !! Sau as fi putut sa spun ca plătesc eu asigurare pt un telefon care l-am vândut vouă și sa specific ca dacă mai aveți telefoane prin magazie le plătesc eu la toate asigurări ca sa stea bine acolo in magazie poate le strica cineva ! Pe bune ca ma întrebați asta : dacă am cerut dezactivarea asigurării :)) era la minte cocosului ca am cerut , greșeală mea e ca nu am verificat facturile , m am bazat pe corectitudinea voastră !

Și încă ceva ... Mai asumați-vă și voi Greșelile pt ca veniți cu niște răspunsuri aberante din anii 92’ cum ca ar fi vina mea ca eu nu as fi cerut renunțarea asigurării .. Ce om idiot și-ar dorii sa olateasca o asigurare la un telefon pe care nu-l mai are !!! Spune-ți Ca angajatul vostru din sucursala Parck-lack din bucuresti Doarme pe el și suporta consecințele , așa se procedează in anii 2021 !!
Văd ca de când va scriu nu ma sunat nimeni sa ma întrebe de sănătate .. de-abia aștept sa îmi reziliez abonamentele !!! Îmi pare rău sa va spun dar la început chiar va făceam o publicitate pozitivă dar după ultima experiența .... vai de noi care plătim Greșelile voastre neasumate

@Marius, îmi pare rău pentru situația ta. O vom transmite mai departe colegilor noștri.
Pentru închiderea asigurării este necesară depunerea unei cereri scrise de denunțare în orice magazin Orange sau prin formularul de contact (https://www.orange.ro/contact/). Voiam doar să mă asigur că ai făcut acest lucru.

Aceste greseli sunt facute in mod intentionat de catre angajatii retelei numarul 1 pentru a-si atinge targetul. Nu este absolut nici cea mai mica greseala. Sunt aceleasi practici infecte semnalate de N ori aici:

  • vrei un telefon la liber? noi nu vindem decat la abonament!
  • vrei inlocuire de SIM prepay? se poate doar daca inchei un abonament pe 3 sau 6 luni!

Anagajtul respectiv avea discernamant, prin urmare stiea foarte bine ce face. Printr-un episod similar a trecut mama unui vecin, in decembrie 2020. A facut o repozitionare de abonament cu achizitia unui telefon Oppo din zona mediocuru si s-a trezit cu asigurare premium pentru el.

Cat despre asumat, nu sa vezi asa ceva din partea retelei numarul 1.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Va mulțumesc pt sugestii! Dar ce săi mai sun .. am plătit 3 ani asigurare pt ca sa aibă telefonul asigurat in magazia lor sau cum spunea cineva aici Sa Facă targhetul !! Cea mai buna decizie . Rezilierea contractelor și după suna ei ... și ma răcoresc și eu măcar verbal de 300 de euro , o să-mi para rău de cine ma va suna dar sper sa înțeleagă ca trebuie sa înjur și eu de 300 de euro :) bine acum in mintea mea am ceva pt cine e la conducerea departamentului de soluționare ceva legat de foștii lor familiari

Situația este cam aiurea însă nu știu dacă îți mai poti recupera banii din câte știu banii nu se virează in cont orange, banii de asigurare chiar dacă ii achiți prin factura se redirecționează către un asigurator.

Ca orice alt serviciu prestat in numele unui terț.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!