Întrebare fară răspuns

Abonamentul YOXO nu poate fi platit si altfel decat din aplicatie?

Ce se intampla daca aplicatia Yoxo nu functioneaza??? Eu incerc de cateva ore sa actualizez un card in aplicatie ca sa poata fi facuta plata, pentru ca mi s-a suspendat abonamentul pe motiv de neplata la timp (pentru ca cardul initial introdus in aplicatie expirase intre timp). Aplicatia nu ia noul card, care e si valid si are si bani si nimeni nu face nimic pentru solutionarea problemei. La call centere nu pot suna ca imi e suspendat numarul si pe chat sunt pasata din stanga in dreapta. Cand tot ce imi doresc este sa platesc cei 15 lei pt factura ca sa mi se poata activa numarul din nou. Cum e posibil sa nu poate fi facuta plata si altfel decat prin aplicatie??? Daca aplicatia pica blocati asa numere si va bateti joc de clienti??
In magazinele Orange nu pot plati abonamentul Yoxo???

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Raluca, bun venit în Comunitate!
Ne pare rău pentru situația descrisă de tine.
Dacă deja ai depus o sesizare la noi din messenger-ul aplicației Yoxo, înseamnă că această situație este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.

@Raluca, s-a rezolvat problema cu plata abonamwentului Yoxo pe care ne-ai descris-o aici?

Revino, te rog, și oferă-ne mai multe detalii. Cu siguranță răspunsul tău îi va ajuta și pe alți membri ai Comunității dacă vor trece printr-o situație similară. Te așteptăm.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!