Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Cum recuperez banii daca am greșit plata online și am pus mult în plus ????
Așa cum spunea și FaraUnID, în cazul în care în contul tău Orange există o sumă de bani în plus, aceasta se va scadea automat din facturile emise ulterior.
De asemenea, poți solicita și returnarea acesteia într-un cont bancar, prin mandat poștal sau în contul unui alt abonat Orange.
Pentru acest lucru trebuie să urmezi pașii de mai jos:
Solicitarea ta de retur va fi procesată într-un termen maximum de 30 de zile lucrătoare de la primirea acesteia.
Alte răspunsuri
Daca este vorba de plata facturii Orange, suma pusa in plus se va scadea din valoare facturii viitoare.
Așa cum spunea și FaraUnID, în cazul în care în contul tău Orange există o sumă de bani în plus, aceasta se va scadea automat din facturile emise ulterior.
De asemenea, poți solicita și returnarea acesteia într-un cont bancar, prin mandat poștal sau în contul unui alt abonat Orange.
Pentru acest lucru trebuie să urmezi pașii de mai jos:
Solicitarea ta de retur va fi procesată într-un termen maximum de 30 de zile lucrătoare de la primirea acesteia.
@DanielaH e corect email-ul plăti@orange.ro cu diacritice (ă) sau e plati@orange.ro?
@Radu Maria Andrei, daca ai platit din Orange Money, poti suna la 300 ramura Orange Money si iti restituie banii in cateva ore. (asa am patit-o eu).
@Lucifer, sunt valabile și funcționale ambele variante, și cu și fără diacritice.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.