Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Lipsa buton răspuns Samsung S10

Soția mea a cumpărat un S10 la prelungire abonament in urma cu 3 luni. Totul bine și frumos până acum 2 zile, când, a constatat cu stupoare că, deși este apelată, nu poate răspunde la apel, deoarece efectiv nu a apărut butonul de răspuns. Telefonul doar suna, fara să poată face nimic. A mai pățit cineva la fel? Poate sa dea cineva o sugestie, până la ducerea lui în service?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@teacher_, îmi dai emoții :)
Am și eu un S10, achiziționat în decembrie anul trecut. Până acum este foarte OK; n-am avut nicio problemă cu el.
N-am auzit niciodată de o astfel de disfuncționalitate la niciun model de telefon mobil.
Să ne ții la curent.

  • este o problema de soft nu este nevoie de service (lipsa slide raspuns)
  • in prima faza dai un restart la telefon
  • daca nu se rezolva cu restart fa o Resetare Generala (un hard reset ar fi mai bun) (ai grija sa faci backup pe un card daca ai poze in telefon sau le descarci in calculator)
  • sigur ai sa reusesti sa rezolvi problema.
mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

La o prima vedere, pare o problema de dialer. Un reset general poate fi intr-adevar o solutie, dar inainte de asta, eu as incerca eventual si un Force Stop si Clear Cache & Data de la aplicatia de dialer. Problema e una singura. Nu stiu cum se numeste aplicatia de dialer in interfata celor de la Samsung. :)) Daca e tot Phone ca in majoritatea cazurilor, atunci se poate cauta dupa Phone in lista de aplicatii instalate (avand aplicatiile de sistem vizibile).

Daca nu a facut asa dintotdeauna, si s-a instalat vreun update de curand, se poate ca acel update sa fi cauzat si problema asta. In functie de update, dezinstalarea lui (cel putin temporara), ar putea rezolva problema. In ultima instanta, se poate incerca intr-adevar si un reset general, cu backup in prealabil pentru poze si documente.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
  • incearca si clear cache- clear data ( apps-phone-storage-clear data & cache ), teoretic aplicatia revine la setarile initiale .
mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

S-a remediat situația, ieri a primit soția mea un update la sistem, și după aplicare, totul a mers bine. Mulțumesc pentru răspunsuri oricum!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!