Întrebare cu răspuns(uri)

Cum platesc rata orange direct din Orange Money?

Salut,
Am observat ca din contul Orange Money la plati furnizor -> Orange, poti plati doar "serviciile" aka abonamentul Orange, dar nu si ratele pentru telefon (tin sa mentionez ca sunt rate direct pe factura Orange, NU sunt rate din My Reserve sau cardul de credit Orange). Am platit astfel recent factura si am adaugat la costul facturii si costul ratei, dar aparent banii respectiv s-au dus tot pentru plata abonament si acum cand ma uit in contul My Orange, observ ca rata nu a fost platita, iar la servicii e cu minus, adica e considerata ca plata in avans pentru abonament. Se poate face ceva in situatia asta? De asemenea, pe viitor cum se poate plati direct din contul Orange Money factura + rata?

P.S. Stiu ca pot intra in My Orange si sa platesc totul direct cu cardul.

Merci!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salutare!
După ce plătești, trebuie să-i anunți că ai plătit și rata/ ratele. Am pățit și eu de câteva ori faza asta și după ce am sunat sau am vorbit pe chat, s-a rezolvat problema. Nu înțeleg de ce este așa, dar asta este. Cu toate că plăteam și ratele, uneori chiar în avans, îmi apăreau neplătite. Am rezolvat luând legătura cu ei!

Succes!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

La mine la platinium este undeva la 80 ron pe luna insa iti spun ca sincer nu se merita serviciul orange money nici basic.
Il vede restrictionat pe Sepa chiar si la platinium, nu te incurca cu serviciile lor de bancking. Pe JFK airport nici mucii nu da pe tine. Zic si eu.

Iulian_16
Iulian_16

Iulian_16

User level
Nivel
1
328 / 750
puncte
Custom field 2
Iulian_16

Salutare!
După ce plătești, trebuie să-i anunți că ai plătit și rata/ ratele. Am pățit și eu de câteva ori faza asta și după ce am sunat sau am vorbit pe chat, s-a rezolvat problema. Nu înțeleg de ce este așa, dar asta este. Cu toate că plăteam și ratele, uneori chiar în avans, îmi apăreau neplătite. Am rezolvat luând legătura cu ei!

Succes!

@Vio73, da merci pentru ajutor. Am sunat la 300 si am fost redirectionat catre departamentul de Orange Money care au trimis cererea mea mai departe. Aparent nu poti plati si rata si factura direct din contul de Orange Money, iar daca nu ii suni/anunti, poti aparea mai tarziu cu intarzieri la plata ratei.
Acum ramane sa revina ei cu un telefon.

@Lucifer, într-adevăr, momentan nu este posibilă plata ratei direct din aplicația Orange Money. În cazul în care ai plătit deja toată suma (servicii + rate) în același cont, singura variantă este să iei legătura cu colegii noștri de la Serviciul Clienți pentru a-ți muta suma aferentă în contul de rate.
Referitor la ultima ta întrebare, avem în viitor în planul de dezvoltare și această opțiune, dar nu avem momentan un termen estimativ de implementare.

Revin cu un update. Am fost contactat de la Orange Money in care am fost anuntat ca banii destinati platei ratei au fost rambursati inapoi in contul Orange Money si am fost rugat sa platesc rata prin alte modalitati (direct din My Orange, Orange Store/Shop sau transfer bancar).

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!