Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Comanda gresita - am primit alt model de telefon

Am comandat prin prelungirea abonamentului 2 telefoane, la unul din cele 2 am primit alt model deși stabilisem cu domnișoară de la ofertare costul abonamentului si rata pentru modelul pe care îl cerusem. Acum aștept sa îl preia inapoi pe acesta iar apoi se va face alta oferta pentru telefonul cerut inițial sau va rămâne aceeași?

Stefan775
Stefan775

Stefan775

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Stefan775
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Din moment ce suma stabilita a fost pentru un anumit model, pe care urmeza sa ti-l trimita, nu ar trebui sa se modifice oferta.. deoarece a fost pentru ce trebuie sa-ti trimita, nu pentru ce s-a trimis gresit.. cel putin eu asta am inteles de la tine.. ca ati discutat oferta pentru un telefon si ai primit alt model, presupun ca pretul nu a fost altul, decat cel discutat?!

Daca pretul a fost cel discutat, doar dispozitivul a fost altul, ar trebui doar sa se faca schimbul de dispozitive, si de documente.. facturi..
Insa, este parerea mea, in urma informatiilor oferite de tine.. pentru o discutie la obiect si un raspuns oficial, trebuie sa intrebi operatorul..

Daca s-a discutat asupra mai multor modele si dintr-o eroare, s-a trimis altceva, nu ar trebui sa se modifice oferta..
Daca, dintr-o eroare, s-a inteles optiunea pentru alt model, implicit pretul s-a discutat pentru alt model, ar putea fi posibila o modificare..

Este diferenta asa mare intre modele?

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (3)

60%

3 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

60% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Din moment ce suma stabilita a fost pentru un anumit model, pe care urmeza sa ti-l trimita, nu ar trebui sa se modifice oferta.. deoarece a fost pentru ce trebuie sa-ti trimita, nu pentru ce s-a trimis gresit.. cel putin eu asta am inteles de la tine.. ca ati discutat oferta pentru un telefon si ai primit alt model, presupun ca pretul nu a fost altul, decat cel discutat?!

Daca pretul a fost cel discutat, doar dispozitivul a fost altul, ar trebui doar sa se faca schimbul de dispozitive, si de documente.. facturi..
Insa, este parerea mea, in urma informatiilor oferite de tine.. pentru o discutie la obiect si un raspuns oficial, trebuie sa intrebi operatorul..

Daca s-a discutat asupra mai multor modele si dintr-o eroare, s-a trimis altceva, nu ar trebui sa se modifice oferta..
Daca, dintr-o eroare, s-a inteles optiunea pentru alt model, implicit pretul s-a discutat pentru alt model, ar putea fi posibila o modificare..

Este diferenta asa mare intre modele?

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Mai exact ce ai stabilit cu don'sara ca trebuie sa primesti si ce anume ai primit? S-a gresit complet telefonul marca / model sau greseala s-a facut pe nivel de echipare / culoare?

Se va verifica inregistrarea convorbiri si daca greseala este din ograda lor o vor corecta sub o forma sau alta. Daca ai inteles tu gresit oferta lor si esti in primele 14 zile, poti denunta unilateral toata ofera si treci iarasi prin procesul de renegociere.

Am cerut s21 ultra și am primit s21 plus.

Stefan775
Stefan775

Stefan775

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Stefan775

Cum am mentionat deja, se va verifica convorbirea inregistrata si daca greseala este la ei o vor remedia fie prin livrearea modelului corect, sau, daca modelul cerut de tine nu este pe stoc, vor anula abonamentul.

Daca don'soara ti-a spus S21 Plus in oferta expusa si tu ai inteles altceva, telefonul nu poate fi schimbat. Poti, in schimb, denunta oferta in termen de 14 zile daca nu ajungeti la un numitor comun.

Salutare!
Poți cere să iei din nou legătura cu persoana respectivă ( cea care te-a ofertat) și să-i explici faptul că ai primit altceva decât ceea ce ai cerut! După accea, în funcție de cum va decurge convorbirea, vei da retur produsul respectiv și vei primi ulterior ceea ce dorești. Sigur, dacă nu s-au depășit cele 14 zile . Deci cere cât mai repede să vorbești cu persoana de la ofertări, ca să nu treacă acel termen și ca să clarificați problema!
Succes!

Iată un exemplu tipic de pseudo-problemă care irosește timpul unor oameni cu prea mult timp liber la dispoziție.

alterego
alterego

alterego

User level
Nivel
2
1381 / 2000
puncte
Custom field 2
alterego

Acu 2 zile aveau pe stoc S21 ultra, este un pic mai mare decât S21+. M-am uitat la toate modele S21 și parca S21+ este ceva mai așezat și nici nu este foarte mare, diagonala fiind de 6,2 inch. Depune o sesizare la 300 ca să fi contact de ultimul agent cu care ai renegociat și să trimiți telefonul, după care să refacă comanda și să ți-l trimită pe care îl dorești.

Cel mai probabil acel telefon va fi vandut ca si resigilat sau va ajunge pe la un sefut, sefulet din reteaua numarul 1 la un pret simbolic, pe motiv de reducere resigilat si reducere de angajat. Dupa care acelasi telefon va fi listat pe olx, okazii, publi24 ca fiind aproape nou sau va ajunge pe la ceva amanet.

Eventual de Black Friday sau chiar acum, de Martisor, in magazinul online se va descarca basculata de resigilate la preturi mai mari decat acelasi produs similar vandut de magazinele concurente.

Asta daca nu-l vor resigila ei si il vor vinde ca nou altuia!

@reteaua numarul 1 Voua va convin situatiile de genul acesta?

FaraUnID uite aici ceva de "coma" un telefon reconditionat mai scump decat unu sigilat nou noutz :))) probabil la ala reconditionat s-a bagat manopera noul ambalaj :))

https://www.orange.ro/magazin-online/telefoane?order=ASC&...

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
3
3162 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

@mihai_13 Asa a fost anul trecut de Black FraierDay, in magazinul online Orange. Telefoane reconditionate vandute mai scump decat acelasi model nou vandut de Altex, Flanco, eMag, Domo, etc.

Nici anul acesta nu va fi o exceptie!

Mulțumesc mult pentru răspunsuri. Am luat legătura cu cei de la ofertare în cele din urma. Aștept sa fiu sunat.

Stefan775
Stefan775

Stefan775

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Stefan775

Au rezolvat problema voi primii telefonul comandat inițial la prețul stabilit de la bun început. ( va mai dura 7 zile dar măcar s-a rezolvat). Se gresise si modelul de telefon și costul de abonament evident mai mare decât ceea ce vorbisem, în loc de s21 ultra la 25 EUR am primit s21 plus cu 30 EUR.

Stefan775
Stefan775

Stefan775

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Stefan775

@Stefan775, ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim că ai împărtășit cu noi în Comunitate experiența ta.
Te mai așteptăm.

Chiar dacă există greșeli, acestea se pot repara și toată lumea este mulțumită! Ai făcut foarte bine că apelat din nou la ei și ai rezolvat problema! Felicitări!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!