Întrebare fară răspuns

Ce se întâmplă când treci de la YOXO la prepay?

POT SĂ TREC NUMĂRUL YOXO PE CARTELĂ PREPAY?

Da, poți să soliciți închiderea abonamentului YOXO în orice moment, direct din aplicația YOXO. Atunci când soliciți închiderea abonamentului din aplicație, vei avea posibilitatea să alegi direct trecerea la o cartelă PrePay.

Trecerea la cartelă se va face imediat și vei beneficia timp de 1 zi de 100 minute naționale și 1000 SMS-uri naționale și 10 GB, perioadă în care va trebui să reîncarci cartela cu o opțiune sau cu credit. De asemenea, odată cu trecerea la cartela PrePay, toate beneficiile abonamentului YOXO se vor pierde.

Și dacă aleg să nu reîncarc cartela cu o opțiune sau credit ce se întâmplă? Intră automat în carantină pentru 90 de zile? Practic ai putea să închizi pur și simplu și ai la dispoziție 90 de zile să te gândești ce faci cu numărul?

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Tot reteaua numarul 1 spune ca:

CE SE ÎNTÂMPLĂ CU NUMĂRUL MEU DACĂ ÎNCHID ABONAMENTUL?
După închiderea abonamentului, numărul de telefon este păstrat în carantină pentru 60 de zile. Dacă nu soliciți reactivarea lui în această perioadă, numărul de telefon se va realoca altui client.

Probabil faza cu 100 minute naționale + 1000 SMS-uri naționale +10 GB valabile 1 zi este gandita ca o perioada de tranzitie care sa asigure continuitatea in utilizarea serviciului pana la reincarcarea contului.

Consumă careva 10 GB pe mobil într-o zi?

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Raspund tot cu o intrebare: Trimite careva 1000 SMS-uri naționale in 24 de ore?

Nu de alta dar se activeaza principiul utilizarii rezonabile si numarul este suspendat!

Depinde, sunt situații în care dacă n-ar fi WhatsApp aș consuma câte 10 SMS pe mesaj pentru că știi bine, acum nu mai e limitarea de 160 de caractere dar din punct de vedere tehnic un SMS este împărțit înainte de trimitere în secvențe de 160 de caractere și recompus la destinatar.

Am descoperit treaba aceasta când m-am uitat pe desfășurător și eu știam că am trimis un mesaj dar apăreau câteva SMS-uri spre acel număr.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Dacă tot e din ciclul "să ne minunăm de Yoxo", vă spun eu ce nu s-a spus:

  • "cât timp poate "vegeta" un număr Yoxo?" Răspuns: nelimitat. Povestea cu 90 de zile e "formală". Am un număr de mai bine de 6 luni care hibernează și oricând l-aș putea activa dacă mi-ar fi dor de Yoxo.
  • dacă e doar 90 de zile acea perioadă magnifică de recuperare a unui număr Yoxo, atunci de ce nu "dispare" de pe cont în 90 de zile???? Răspuns: ca să trebuiască să-ți faci alt cont. Nici după un an, problema mai multor numere Yoxo pe un singur cont nu este rezolvată.
  • știați că pentru a schimba un vechi număr Yoxo(la care poate vrei să renunți) cu un altul pe același cont, ai nevoie de intervenția "specializată". Singur nu vei reuși.
  • iar reactivarea unui Yoxo nu depinde de păstrarea SIMului inițial. Oricum s-a mai discutat, iar un SIM YOXO dezactivat nu ajunge altceva decât istorie.
  • .... și se mai pot spune multe din ceea ce nu este Yoxo.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Ideea este ca in acea perioada de 90 zile (sau cat o fi ea) numerele aflate in hibernare figureaza ca inregistrate in retea. Ca si in cazul SIM-urilor prepay aflate in perioada de gratie si uitate prin nu-stiu-ce sertar.

Cum altfel ai vrea sa raportezi X milioane de utilizatori?

Sa va precizez ce am patit eu la inchiderea abonamentului Yoxo. Am vrut sa trec la e-sim, inainte sa fie disponibil si pentru cei care sunt deja pe abonament activ. Nu mi-a venit mie ideea, mi-a fost transmisa de cei de la Yoxo. "Daca vrei e-sim acum, inchide abonamentul, treci pe prepay si revii la Yoxo direct pe e-sim." Da! Da! Vezi sa nu!
Am inchis abonamentul din aplicatie. S-a trecut la prepay si am primit 1000 min/sms si 10GB pentru 24 de ore. Insa problema este ca nu pot reveni la abonament Yoxo nici sa-l .... Poate cu alt cont va merge activarea. Incerc si asta, dar ciuciu!
In aplicatia Yoxo apar ca avand abonament activ desi mi-au confirmat cei de la orange ca sunt pe prepay. Am facut cerere in messenger-ul aplicatie. Sunt sunat dupa 4 zile sa mi se zica ca inca se lucreaza :))
Asadar daca inchideti abanomentul s-ar putea sa numai puteti revenii. Call center-ul mi-a spus ca stie de 3 clienti in situatia mea, pana acum...

@Mircea_15, îmi pare foarte rău pentru situația ta și îți înțeleg nemulțumirea.
Spui că deja ai făcut o sesizare la noi, deci colegii noștri știu despre problema ta și te asigur că încearcă să găsească o modalitate de a corecta această eroare cât mai rapid.Te rugăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor și te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate când se va rezolva.
Mulțumim pentru înțelegere și răbdare.

Revin cu un update. Astăzi mi s-a resetat contul. Adică pot configura un nou abonament cu același număr.
Se pare ca nu trebuie șters contul sau creat altul nou daca vrei sa revii la Yoxo cu același număr.
Sper sa ajute la careva...

Începând de la ultimul update al aplicației se pare că s-a ”reparat” această ”chichiță”, deși orice resetare de acest tip o puteai face și înainte, dar solicitându-le celor de la Yoxo printr-una din formele de contact și așteptând până se mișcă lucrurile.
@Mircea_15: Succes cu configurarea e-SIM.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

@Flo1 sper sa ai dreptate.
Eu am inchis abonamentul din aplicatie si la tab-ul "acasa" a ramas blocat pe "cererea este in curs de procesare..." De aceea am contactat Yoxo prin messenger. in mod normal trebuia sa fie procesata in maxim o zi. La mine au trecut 3 zile si nu se resetase.

@Mircea_15: Unele acțiuni pur si simplu nu depind de noi. Uite de exemplu, am avut suficiente dăți când Orange a activat o opțiune la ore distanță, deși banii îi încasează instant (de parcă ar aștepta după bancă). Important totuși ca pe final să se încheie povestea cu ”happy-end”.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!