Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Am primit o felicitare pentru internet bonus de la un număr PrePay, dar nu îmi apar cei 10 GB primiți la Cronos în aplicația My Orange. Țin sa mentionez ca mi-a fost trimis mesaj cum ca am primit o felicitare și 10 GB Bonus.
Îmi puteți spune de ce?
Răspunsuri
Bună!
Tu ce fel de plan tarifar ai? Abonament persoană fizică sau prepay cu opțiune activa?
Ai citit toate informațiile? Am atasat o captură..
Ai verificat toate resursele? Eu am vreo 6 resurse de net cred..
Salut! Este posibil sa fie un ușor decalaj, o mica întârziere până să îți apară în My Orange. S-ar putea sa nici nu îți apară separat, ci sa se adauge la alte bonificații pe care le ai.
Eu am abonament Orange Me Start 8, și după cum scrie in captura pe care ați atașat-o și eu dar și cel cu număr de Prepay care mi-a trimis felicitarea primim 10 GB.
Eu am primit mesaj cum ca am primit 10 GB, însă în Cronos nu îmi apare...
Se actualizează mai greu la Cronos, dar dacă ai primit sms cu cei 10 GB, cu siguranță vor apărea și acolo.
Jay imi place "cost controlul" tau : dupa ce iti scrie bonusurile de net de aprope 120gb (la data de azi) apare si "net national nelimitat" :) probabil ai abonament cu net nelimitat sau a fost ziua ta de nastere luna asta (La multi ani ! ) :)
Mihai_13, nu am abonament cu net nelimitat..
Mulțumesc ☺
@Larisa Elena, e totul în regulă? Ai primit bonusul de 10GB?
DanielaH a răspuns
Jay a răspuns
mihai_13 a răspuns
Vio73 a răspuns
Larisa Elena a răspuns
teacher_ a răspuns
Jay a răspuns
Larisa Elena a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.