Întrebare fară răspuns

De ce nu am fost informat cand mi s-a anulat comanda ?

De ce nu am fost informat cand mi s-a anulat comanda la telefon ?
Abonamentul mi s-a prelungit dar telefon nu am mai primit si nici confirmarea de anulare a comenzii !

Sebastiaan
Sebastiaan

Sebastiaan

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2
Sebastiaan
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Sebastiaan, bun venit în Comunitatea Orange!
Ne dai mai multe detalii, te rog? Ce s-a întâmplat cu comanda ta? A fost anulată fără ca tu să fi solicitat acest lucru? Este vorba de o comanda plasată în magazinul online?

Salutare!
Cel mai bine ar fi fost să suni la 300 și să ceri legătura la Magazinul online sau să iei legătura cu ei prin Chat Djingo din My Orange (secțiunea contact/ contactează-ne) și ceri legătura cu un consultant, pentru că de acolo poți primi detalii exacte în ceea ce privește acest aspect. Noi putem doar să ne dăm cu presupusul!
Și doamna DanielaH te poate ajuta.
Succes și să ne ții la curent!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!