Întrebare fară răspuns

Reîncărcare prepay din My Orange eșuată

Salutare, azi dimineață am vrut să-mi reîncarc cartela cu 5€ cu ajutorul aplicației my orange (am folosit cardul). Dar din nu știu ce motiv reîncărcarea nu a fost acceptată (țin să menționez că aveam bani suficienți pe card). După ceva timp am încercat din nou aceleași lucru, dar mi-a apărut mesajul că o tranzacție este deja în desfășurarea și am apăsat pe continuare, iar acum mă tem că voi fi taxat de 2 ori. Mă poate ajuta cineva?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@andreivas01, bun venit în Comunitate și mulțumim pentru sesizare.
Vom transmite colegilor noștri situația întâmpinată de tine.

Salut! Daca ai platit cu cardul și ai aplicație dedicată la banca, ar fi trebuit să îți apară sa confirmi tranzacția in aplicație. Ai putea sa te uiți pe internet banking (daca ai), la sumele blocate în tranzacții, și astfel o sa îți dai seama daca ți-au luat banii sau nu.

De regulă, tranzacția este în așteptare pentru că se așteaptă ca într-un fel sau altul tu sa reiei plata. Daca nu o faci într-un anumit termen, tranzacția se respinge automat. Poți să faci alta operatie liniștit, nu ți se vor lua bani de 2 ori, tocmai din cauza faptului că îți solicita acordul și din aplicația dedicata a băncii.

@teacher-
Am înțeles, dar au trecut deja 2 ore de când am încercat prima oară să-mi reîncarc cartela, dar tot nu am primit niciun mesaj cu vreo confirmare
Scuzați-mă daca pun multe întrebări, doar că este destul de urgentă această reîncărcare și nu mai știu ce să fac

Eu îți spuneam că dacă nu ți-au luat banii, reîncărcarea nu s-a efectuat. De regulă, daca reîncărcarea este reușită, banii se iau pe loc, se blochează in cont.
Poți să reîncarci liniștit a doua oară, respectând pașii.
În cel mai rău caz, daca vei efectua reîncărcarea de 2 ori, poți să primești înapoi pe card suma reîncărcată.

@andreivas01 cred că aceeași problemă am întâmpinat-o și eu acum vreo 2 saptămâni. După mai multe încercări, am reușit totuși să încarc acel prepay, însă nu reușeam apoi să activez opțiunea folosind creditul.
Am rezolvat destul de repede cu un reprezentant Orange pe Djingo

@andreivas01: Ar trebui ca la momentul încărcării, întrucât ai scris că nu ai aplicație bancară aferentă cardului de plată, să fie nevoie de cele 2 parole: cea statică (știută de tine) și cea dinamică (comunicată prin SMS). Oricare din cele 2 dacă nu sunt corespunzătoare.... procesul de plată este anulat, iar banii nu vor dispărea din cont. Plata până nu este confirmată, nici mesaj de la Orange nu vei primi cum că ți-ar fi încărcat contul de prepay. Simplu și logic.

Cred că mai bine este să încărcați din My Orange cu plata pe factura . Pentru reîncărcarile de cel puțin 6 € se primesc 20 puncte Thank You . Funcționează mult mai bine . Eu așa încarc mereu .
( bineînțeles dacă aveți și abonament pe cont )

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!