Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Orange Money funcționează defectuos

In cursul nopții am vrut sa alimentez contul meu Orange Money cu o suma de bani, asa ca zis și făcut. Alimentez, aștept sa apară suma și stupoare - primesc eroare ca tranzacția nu a putut fi efectuata. De ce? Nu știe nimeni, dar banii mi-au dispărut din cont și uite asa suma respectiva e pierduta momentan. Sa mai am încredere în acest serviciu? Categoric nu. Acum tre sa stau de apeluri la banca și explicatii sa vad cum rezolv sa îmi recuperez suma.
Probabil voi urma și eu pașii altor clienți, acela de a renunța la acest serviciu întrucât e plin de probleme, iar când deja discutam de bani pierduți e groasa.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@simple_dreams, îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o.
Într-adevăr, in acest moment o parte din clienți întâmpină o problema cu alimentarile de cont folosind cardul din aplicație. Colegii noștri cunosc această problemă și lucrează la remedierea ei.
Vom confirma și noi aici când se va rezolva. Mulțumim pentru înțelegere.

Celebrele cuvinte de hAUR scrise in acelasi limbaj de lemn:

"Într-adevăr, in acest moment o parte din clienți întâmpină o problema cu alimentarile de cont folosind cardul din aplicație. Colegii noștri cunosc această problemă și lucrează la remedierea ei.
Vom confirma și noi aici când se va rezolva. Mulțumim pentru înțelegere."

@simple_dreams Cand a functionat Orange Money in parametri optimi? De la lansarea serviciului nu cred ca trecut 1 saptamana in care sa nu existe cel putin 1 topic sau 1 mesaj nou in care sunt semnalate deficiente in functionarea serviciului.

@DanielaH

Intrebare: Nu era mai de bun simt daca reteaua numarul 1 trimitea acel mesaj pe SMS, e-Mail, notificare push in aplicatia Orange Money catre toti utilizatorii serviciului?
Raspuns: Evident ca nu, ca doar sunteti reteaua numarul 1 cand vine vorba de dispret la adresa clientului si aveti developerii pe care-i aveti!

Multumesc, @DanielaH, dar banii mei sunt blocati in continuare. Sa sun la banca sa cer iarasi investigatii si sa ii rog sa imi returneze suma sau ce sa fac? Nu e mare, dar e vorba de principiu, de securitatea conturilor unde se lucreaza cu bani, nu cu jucarii.

Astfel de situatii nici nu ar trebui sa existe, am carduri la principalele banci din tara si niciodata n-am patit asa ceva.

@simple_dreams, în acest moment alimentarile sunt funcționale și colegii noștri lucrează la corectarea situațiilor clienților impactați prin deblocarea sumelor.

După ce vor fi corectate toate tranzacțiile eșuate, toți clienții vor fi notificați de soluționare prin SMS .

Sa va fie rusine cum sa stam cu banii blocati eu eram la market am facut alimentarea in timpul cumparaturilor si ce sa vezi banii nu sunt, sunt total dezamagit

raz138
raz138

raz138

User level
Nivel
1
100 / 750
puncte
Custom field 2
raz138

Sunt și eu Stan Pățitul... așa-mi trebuie dacă m-a mâncat în MS-DOS să mă leg la cap cu Orange Money... acum aștept să apară în contul din care s-a făcut alimentarea contului Orange Money + compensația de rigoare pentru faptul că am lăsat coșul de cumpărături în magazin.

Draga Orange, si la case mai mari si consacrate, gen Revolut, se intampla sa apara sincope in functionare, DAR te avertizeaza cu un mesaj direct in aplicatie si stii la ce sa te astepti. Inteleg ca sunt scumpe sms-urile si nu vreti sa trimiteti catre toti utilizatorii OM, dar un mesaj pop-up in aplicatie nu cred ca e un efort asa mare.

Au venit notificări și SMS-uri dar după ce evenimentul s-a consumat... cel puțin în cazul meu... încă aștept să apară banii într-unul din conturi, oricare numai să văd că sunt acolo.

Astea-s precum notificarile RO-ALERT:

Apare o alunecare de teren pe un drum de munte si dupa ce ai stat cateva ore blocat in coloana, in momentul in care se reia circulatia si te pui in miscare, primesti si tu mesaj de atentionare ca s-a produs o alunecare de teren si ca circulatia este blocata pe sectorul respectiv.

@FaraUnID cu RO-ALERT chiar am pățit-o: după un eveniment cu grindină locală că ziceai că e iadul pe pământ, ajunge și avertizarea Ro-Alert după ce se terminase povestea... nu că ar fi contat dacă venea înainte.

In cele din urma banii au intrat inapoi in contul bancar, bine ca nu a mai trebuit sa sun la CC sa stau si acolo de explicatii... mai mare ''dragul''. Nu mai am curaj sa alimentez, o sa o fac asa, cu portia, cand vreau sa folosesc cardul, daca il mai folosesc. In rest m-am lamurit, nu e un cont de incredere in care sa tii sume de bani, cel putin eu nu as tine.

Nu merge reîncărcarea nici în prezent, de vreo 2 zile nu am mai reușit sa pun nimic pe card. Acu 2 seri am încărcat pe direct, fără nicio confirmare la ING, pagina rămânea alba și banii au intrat în cont.

La mine funcționează cu intermitențe, dar, în general, nu mă bazez foarte mult pe acest serviciu, pentru că tocmai când te aștepți mai puțin, atunci dă rateuri. Din păcate!

Azi nu am putut sa alimentez contul.. 4 încercări nereușite... am renunțat.. urmează sa renunț la Orange Money.. păcat.. are chestii faine, dar nu te mai poți baza pe aplicație.

@Vio73, ce anume nu funcționează? Dă-ne, te rog, mai multe detalii ca să putem investiga (logarea în aplicație, alimentarea de cont, plăți, reîncărcări ...). Ce erori întâmpini și de când se întâmplă aceste disfuncționalități?

De exemplu:
Dacă vrei să realimentezi, apare uneori mesajul ,,Hopa, a apărut o eroare " sau ceva de genul și nu mai vrea sub nicio formă. Dar repet, nu e mereu, ci doar uneori.
Mulțumesc!

Eu nu mai pot neam sa alimentez în timpul zilei. Apare mereu pagina cu eroarea. Celelalte tranzacții funcționează. Cred că directiva Europeană a dat peste cap funcționalitatea OM.

@DanielaH depinde de ce parte a baricadei te afli... pentru unii pot fi probleme, pentru alții soluții... după problema semnalată aici eu am primit o duzină de notificări fără legătură cu realitatea: ți-a fost returnată suma de... și nu mi-a fost returnat nimic.... nu că aș vrea să-mi fie returnat ceva dar e vorba de facturile la utilități de peste 1.000 de lei. În aplicațiile operatorilor de utilități facturile apar ca achitate... sper să n-am probleme că ajung direct în instanță cu Orange Money înainte de a renunța la serviciile IFN-ului.

Acum iarăși o să fiu cenzurat și textul modificat pentru că cineva se simte jignit?!

Eu am semnalat problema la ING. Cei care fac top-up de pe ING întâmpină probleme din cauza serverului olandezilor. Ieri am vrut sa alimentez cardul revolut și am primit eroare, mult mai detaliata ca la OM unde apare simplu eroare. Pe lângă problemele clasice OM poți întâlni și la celelalte bănci locale. Atașez eroarea de pe revolut.

Gata! S-a rezolvat! Am primit explicații despre modul de funcționare a tranzacțiilor interbancare și pe jumătate m-am mai liniștit.

Dar pot fi sigur 100% doar când voi vedea facturile la utilități din luna martie...

Eu personal sunt foarte mulțumit de Orange Money. Toți banii mi-i țin acolo, achit facturi, fac cumpărături, și nu am avut niciodată probleme majore. Sper ca serviciul să fie dezvoltat și mai mult și să permită încasări în valută cu convertirea automată în lei.

bogdan_osan
bogdan_osan

bogdan_osan

User level
Nivel
0
62 / 100
puncte
Custom field 2
bogdan_osan

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!